Известие

Collapse
No announcement yet.

BlackAngels-Alfa 1.9JTD Дино Графика

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
    други няма ли да споделят от какво може да се получат тия обръщания на графиките на диното.
    ная вече от стоковата електроника
    като види голям пик на турбината и реже налягането
    другото е ако се сменят предавките е нормално да има малък пад
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
      ная вече от стоковата електроника
      като види голям пик на турбината и реже налягането
      другото е ако се сменят предавките е нормално да има малък пад
      е нали има опция и за овърбууст, или е само на бензинките това?


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #33
        забележете графиките http://youtube.com/watch?v=aFQqtFNg_0w
        145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

        Comment


        • #34
          а ето ви и обяснение на пиковете http://www.prospeed.bg/galery.php?g=8
          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
            а ето ви и обяснение на пиковете http://www.prospeed.bg/galery.php?g=8

            Друг интересен факт е, че 90% от въртящия момент е достъпен между 3500 и 6000 оборота!
            т.е. да няма явен пик и обръщане (пик и обръщане са различни неща), а колкото може по-полегато след макса....... сигурно си разбират ората

            Разбира се, че не винаги е възможно точно така добре като на тази графика да стане, но идеята е каква е желаната посока на развитие....не въртящ момент на хартия в 20 оборота дето да се чудиш как да го целиш, а реален и полезен в максимален диапазон.... Е с махане на испускателната система къф хубав пик им е скокнал само и тутакси са го вкарали в правия път

            Дори на "фабричната" (преди мунинг-а) графика се вижда, че е било пак полегато.......

            10х driga
            Last edited by proper; d.m.y г., 20:25.
            Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

            Comment


            • #36
              Никога не съм мерил на Бремза колите си,но последните 4 винаги минават след закупуване на фитнес програма и накрая ECU ремап.....само с G-tech ги меря и разликата веднага се отразява на 0-100/0-400м а респонса и "лекотата" с която започва да се дърпат моторите се усеща определено.Колите са атмосферни,но започнах тая приказка затова че не се интересувам от конете,а от приятното ускорение и доволната разлика "преди/след". Иначе винаги има кола която ще те бие в някоя дисциплина,но ежедневният вървеж си е незаменим след чипване
              NESH
              156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

              Comment

              Working...
              X