If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
driga, кажи как си го измислил с врязовете за клапаните...
Супровите дъгички са по-дълбоки, което не е толкова проблем колкото, че са на ралични места спрямо оригиналните...Не съм наясно колко се подават тия клапани
До колко ще разредиш мотора? 8:1? EDIT: Който не чете като мене....по назад си е писано 9:1
Абе сега разгледах добре челата от първите две снимки и доста добре се препокриват. По-големите врязове оправят работата ми се струва!
Отделно, последната снимка е красноречива Ще има малко недоход, което си е добре при наличието на такъв голям сешоар :P
всичко е в тон -карбон , ама АФР- то ми се вижда че не е от скъпите с широколентова сонда да ти показва точно колко е сместа .
С този модел клапан имахме проблем че не искаше да държи повече от 1 бар
иначе като цяло ме кефи ) и ти като мене част по част и чакаме по допло време за навинтване
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment