If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
стана ми интересно на колко надува турбина че тоя буст соленоид нещо май се ебе и буксите само изкачат ..
мойте приятели викаха че надува над 1 бар
и меря одеве и хоп 0.7 мухаххахахаха
ся ша опрая кабеляците да мое си надува на 1.2
пък ще видим как ще върви
alfa 164 t.s ex
tipo 2,0 16v turbo ex
opel astra amnesia ex
megane 2 ex
alfa 159 jtd ех
audi A6/S TQ 330+
audi a4 b5 1,8 TQ 500++
alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design
Предстои му много работа по дребни нещица и като има повее кешовица вече и графики и настройки... Иначе,като най-наложащо ще трябва да си мнонтира новата бензинова помпа, щото май беднее
малко да ъпна
покарах малко колата
ама поне и сипах доволно яко на цялата газ
та се скъса жилото че беше само закърпено и не отваряше дросела на 100 процента ми на 70
като се опрай се оказа че пука при мотора при цялата газ явно не стига гориво и сместа беднее на 1,25 с ориг помпа
та смених свещите с по студени та поне да не пука
да няма детонаций,,,
днеска направихме и кече танк за външната помпа и тая седмица ша я монтирам
почна обаче и друг дерт ,,,,
от време на време не иска да се форсира
и умира та ша гледам за кво така кой датчик са ебе,,, http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._4761620_n.jpg
alfa 164 t.s ex
tipo 2,0 16v turbo ex
opel astra amnesia ex
megane 2 ex
alfa 159 jtd ех
audi A6/S TQ 330+
audi a4 b5 1,8 TQ 500++
alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design
ходих одеве да замервам кочината
кво ще даде на 400м и от 0-100
само че
без обортомер ,,
на 0,7 налягане
и с не пълна газ че тая ориг помпа изнемогва
и с кофти старт
0-100 за 5.8 с няколко прекъсвача
и близо 180 терминална скорост
ся слагам яката помпа надувам на 1,25
тряаа сложа и един обортомер пък ще видим кво ще стане
много съм доволен
alfa 164 t.s ex
tipo 2,0 16v turbo ex
opel astra amnesia ex
megane 2 ex
alfa 159 jtd ех
audi A6/S TQ 330+
audi a4 b5 1,8 TQ 500++
alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design
Различни електроники и различни сигнали за таблото
Предпоалгам
Не би трябвало да има проблеми с ЕКУ-то от кучката понеже е IAW,а също така колата оригинално е пак с такова ЕКУ.Просто трябва някой да пусне един кабел от ЕКУ-то към оборотомера,т.к. на Типо-то оригинално го взема сигнала от бобината
сигнала го имам ама дали е в час тоя сигнал....
сложих един водомер ама не отчита,,,,
търсих от таблото обортомера ама нещо се отказах...
това ми е проблема някой ако има схема
на типото на таблото кой кабел е обортомера ще е добре
иначе вчера сложих новата помпа с отделно захранване
с реле и бушон и кабел 4мм и всичко както трябва да си бъде ,,, и какво да ви кажа все едно се качих на друга кола
преди се едно съм карал бати утрепаната сега литна ,,,
мнооо съм щастлив чак направих една дръпка с един мотор
250 кубика ама не беше интересно
alfa 164 t.s ex
tipo 2,0 16v turbo ex
opel astra amnesia ex
megane 2 ex
alfa 159 jtd ех
audi A6/S TQ 330+
audi a4 b5 1,8 TQ 500++
alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design
Обаче,хората се счупиха да слагат фиатски мотори в алфите си,а пък ти вкара алфов в фиата си
Хм,колега в грешка си.Това че на капачката за масло пише Алфа не значи че е такав,а той си чист Фиат-ски мотор който се слага и във Фиат Купе и в Ланча Делта Интеграле ЕВО и в Делта HF HPE
Ники,не помня точно,но мисля че Ици го имаше записано това точно кой кабел от буксата на бобината е за оборотомера.Много по-лесно е да си пуснеш един кабел от ЕКУ-то до мястото на оригиналната бобина,т.е. до буксата и,и там да го свържеш с кабела който отива към оборотомера.Поне така сме направили двамата с Ици.
знам тва беше първото което напрайх ама нещо нямаше резултат,,,
а уж преди си работеше обортомера
освен нещо от компа да се е прецакала хавата....
alfa 164 t.s ex
tipo 2,0 16v turbo ex
opel astra amnesia ex
megane 2 ex
alfa 159 jtd ех
audi A6/S TQ 330+
audi a4 b5 1,8 TQ 500++
alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design
Хм,колега в грешка си.Това че на капачката за масло пише Алфа не значи че е такав,а той си чист Фиат-ски мотор който се слага и във Фиат Купе и в Ланча Делта Интеграле ЕВО и в Делта HF HPE
Ники,не помня точно,но мисля че Ици го имаше записано това точно кой кабел от буксата на бобината е за оборотомера.Много по-лесно е да си пуснеш един кабел от ЕКУ-то до мястото на оригиналната бобина,т.е. до буксата и,и там да го свържеш с кабела който отива към оборотомера.Поне така сме направили двамата с Ици.
П.П.Мисля че беше единия кафяв ,ама..........
Знам че си е фиатски мотор но е изваден от алфа,това имах предвид обаче несе изразих както трябва
Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
Mercedes Benz A170 CDI FL '01
Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08
Comment