Известие

Collapse
No announcement yet.

Фиат Типо турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • малко ъпдейт
    пътищата са готови сложихме
    и алтарнатор динамо и хидравликата
    паразитната полуоска
    и маркучите за водите
    дойде ми от чужбина и новото окабеляване за ку4
    което моментално влезна в коша ,,
    Attached Files
    alfa 164 t.s ex
    tipo 2,0 16v turbo ex
    opel astra amnesia ex
    megane 2 ex
    alfa 159 jtd ех
    audi A6/S TQ 330+
    audi a4 b5 1,8 TQ 500++
    alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

    Comment


    • Kога ще палим????????
      145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

      Comment


      • охх остават още няколко работи да се направят и мисля април да е палим
        тряаа сменим ремъка че стоя така година и половина
        маслото също да се качат полуоските да се навърже инсталацията и да направя с армирани маркуч високото налягане на турбото общо взето и некви дреболийки и сме готови
        а ако и тръгне .... ще съм много доволен дано да повърви няколко месеца деба кочината
        alfa 164 t.s ex
        tipo 2,0 16v turbo ex
        opel astra amnesia ex
        megane 2 ex
        alfa 159 jtd ех
        audi A6/S TQ 330+
        audi a4 b5 1,8 TQ 500++
        alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

        Comment


        • някой ако има буксата която отива от комутаторите към бубините
          влиза в друга букса на 4 пина и излиза за двете бубини
          alfa 164 t.s ex
          tipo 2,0 16v turbo ex
          opel astra amnesia ex
          megane 2 ex
          alfa 159 jtd ех
          audi A6/S TQ 330+
          audi a4 b5 1,8 TQ 500++
          alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

          Comment


          • дали от 155 2.0 т.с с двете бубини няма да е същия ?
            alfa 164 t.s ex
            tipo 2,0 16v turbo ex
            opel astra amnesia ex
            megane 2 ex
            alfa 159 jtd ех
            audi A6/S TQ 330+
            audi a4 b5 1,8 TQ 500++
            alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

            Comment


            • днеска беше най каръшкия ден откакто почнахме да прайм тая скапана таратайка
              просто адски много ме е яд
              накичих колектора смук закичих и инсталацията
              вдигнахме я на подемника да сложа полуоскитв и ..
              кур
              идват с около 3 санта най малко по къси ..
              ужас сега ми тряаат полуоски от купе турбо заедно с каренцата че външното е различно ...
              другото шибано неска е:
              че мотора не запали
              та
              гледахме около 3,4 часа да го измислим
              ама ...
              та не идваше напрежение до компа
              а именно самата инсталация от кучка
              има 3 кабела две маси на фазовия датик
              и 3 ия уж пак тряаа да е маса ама?
              шото друг кабел няма просвирихме го с мултицеда
              и излиза че е плюс обаче като се даде и на първо краче което го дават маса пак свири?
              другото за което не идва волтажа е
              че при кучката сигнала за обортомера е заедно с контакт 12 в на едно което след 3 часа разбрахме и тряаа му се даде 12в на контакт ...............
              в оградените едното са двете маси на фазовия датчик
              а другото оградено е....
              мултицеда пилка и на 1 во краче т,е маса
              и на плюс също пилка като се земе от релето
              а ся де ?
              Attached Files
              Last edited by 1912; d.m.y г., 01:05.
              alfa 164 t.s ex
              tipo 2,0 16v turbo ex
              opel astra amnesia ex
              megane 2 ex
              alfa 159 jtd ех
              audi A6/S TQ 330+
              audi a4 b5 1,8 TQ 500++
              alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

              Comment


              • поръчах си полуоски с каренца от купе турбо

                дано вече да имам и аз малко късмет
                че само нещастие покрай тая смотана трошката
                единственото което стана в целия проект беше мотора
                че си влиза бес проблем и си пасват сичките тампони от там насам нищо друго не стана само спънки ама аз нали съм тъп и съм мазохист не се предавам
                alfa 164 t.s ex
                tipo 2,0 16v turbo ex
                opel astra amnesia ex
                megane 2 ex
                alfa 159 jtd ех
                audi A6/S TQ 330+
                audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                Comment


                • Първоначално публикувано от 1912 Покажи съобщение
                  днеска беше най каръшкия ден откакто почнахме да прайм тая скапана таратайка
                  просто адски много ме е яд
                  накичих колектора смук закичих и инсталацията
                  вдигнахме я на подемника да сложа полуоскитв и ..
                  кур
                  идват с около 3 санта най малко по къси ..
                  ужас сега ми тряаат полуоски от купе турбо заедно с каренцата че външното е различно ...
                  другото шибано неска е:
                  че мотора не запали
                  та
                  гледахме около 3,4 часа да го измислим
                  ама ...
                  та не идваше напрежение до компа
                  а именно самата инсталация от кучка
                  има 3 кабела две маси на фазовия датик
                  и 3 ия уж пак тряаа да е маса ама?
                  шото друг кабел няма просвирихме го с мултицеда
                  и излиза че е плюс обаче като се даде и на първо краче което го дават маса пак свири?
                  другото за което не идва волтажа е
                  че при кучката сигнала за обортомера е заедно с контакт 12 в на едно което след 3 часа разбрахме и тряаа му се даде 12в на контакт ...............
                  в оградените едното са двете маси на фазовия датчик
                  а другото оградено е....
                  мултицеда пилка и на 1 во краче т,е маса
                  и на плюс също пилка като се земе от релето
                  а ся де ?

                  Добре де само аз ли не виждам главният + за екуто.С един + нема да стане,това дето сте го дали е игнишън суича.

                  От релетата трябва да излиза един дебел червен кабел с обувка,е те тва ти трябва.
                  145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                  Comment


                  • и ние не го видяхме тоя плус но би трябвало да е ония единичния с обувката щото ония двете са масите на фазовия датчик само че като го проверихме тоя плус
                    уреда пилка като е на 1 краче т.е маса
                    и пилка и като за плус като се даде на бушона...
                    мисля си че нещо релето затваря през маса и като се пусне плус 12 на контакт би трябвало постоянния плус да стане
                    ...знам ли ще го пробваме ..
                    иначе др кабели няма 2 маси на фазовия датчик и една при компа
                    плус 12 на контакт е в една букса с обортомера ....
                    alfa 164 t.s ex
                    tipo 2,0 16v turbo ex
                    opel astra amnesia ex
                    megane 2 ex
                    alfa 159 jtd ех
                    audi A6/S TQ 330+
                    audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                    alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                    Comment


                    • малко да ъпна темата:
                      оправих инсталацията даже и събота трошката взе че запали да не повярваш
                      http://www.youtube.com/watch?v=5PuBk...layer_embedded
                      ето клипче с един болт на исп колектор
                      и направо от даун пайпа бес генерация
                      това беше единственото което стана да запали трошката
                      после се почна с гредитенали при мен нищо не става лесно....
                      бях взел полуоски решихме да ги сложим ама кур..
                      не стават на шенкелите и носачите ми идват по къси
                      та ся ще взимам носачи и шенкели от купе
                      с тази си последна стъпка би трябвало най накрая да станат тия шибани полуоски тряаа и да се преправи генерацията че има разлика в картерите на моторите
                      друго интересно явление е че турбината не се въртеше
                      на празен ход....
                      сфалих я и с компресора я надухме и се върти бес проблем и на ръка се върти
                      та сложих я пак и след малко форсаши стана работата
                      др греда че дузите ми не пускаха явно са запекли та за сега съм с ориг от типото...
                      alfa 164 t.s ex
                      tipo 2,0 16v turbo ex
                      opel astra amnesia ex
                      megane 2 ex
                      alfa 159 jtd ех
                      audi A6/S TQ 330+
                      audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                      alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                      Comment


                      • А шенкела ще стане ли на амортесьора? Да не му дойде дебеличЪк..
                        Fiat Bravo 2.0 8V Twin Spark - Ex /155 2.0 8V Twin Spark - Ex/ Fiat Marea 1.6 16V LPG - Service car
                        Peterson 90cc - Ex/ Piaggo Zip 75cc Fast & Furious!! / Suzuki Bandit 400 VC - Ex/ Honda 919 Hornet '04 - My brand new LOVE

                        Comment


                        • и аз точно това се чудя
                          alfa 164 t.s ex
                          tipo 2,0 16v turbo ex
                          opel astra amnesia ex
                          megane 2 ex
                          alfa 159 jtd ех
                          audi A6/S TQ 330+
                          audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                          alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                          Comment


                          • ..

                            Първоначално публикувано от 1912 Покажи съобщение
                            и аз точно това се чудя
                            Търси си и предни амортисьори от купе
                            BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от 1912 Покажи съобщение
                              малко да ъпна темата:
                              оправих инсталацията даже и събота трошката взе че запали да не повярваш
                              http://www.youtube.com/watch?v=5PuBk...layer_embedded
                              ето клипче с един болт на исп колектор
                              и направо от даун пайпа бес генерация
                              това беше единственото което стана да запали трошката
                              после се почна с гредитенали при мен нищо не става лесно....
                              бях взел полуоски решихме да ги сложим ама кур..
                              не стават на шенкелите и носачите ми идват по къси
                              та ся ще взимам носачи и шенкели от купе
                              с тази си последна стъпка би трябвало най накрая да станат тия шибани полуоски тряаа и да се преправи генерацията че има разлика в картерите на моторите
                              друго интересно явление е че турбината не се въртеше
                              на празен ход....
                              сфалих я и с компресора я надухме и се върти бес проблем и на ръка се върти
                              та сложих я пак и след малко форсаши стана работата
                              др греда че дузите ми не пускаха явно са запекли та за сега съм с ориг от типото...
                              Ники турбината по-принцип по трудно се развърта на едно место,трябва да я подържиш в обороти не е като на скорост,дюзите ги карай на ултразвук и газ.Радвам се че най-сетне си я запали.
                              Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                              Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                              Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                              Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                              Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                              Comment


                              • опрай са някви аномалий имаше
                                ся си се върти на празен ход доста
                                доволно даже като се загаси мотора
                                остава да се върти малко
                                а иначе за тия шенкели тряаа да
                                проверя тама дебелината дали
                                ша ми стане амортесиора и дали ша паснат дупките
                                че не ми се сменят яките Б8 ци
                                краен случай карето на някой стругар и
                                тва е..... (постоянно греди,,)
                                alfa 164 t.s ex
                                tipo 2,0 16v turbo ex
                                opel astra amnesia ex
                                megane 2 ex
                                alfa 159 jtd ех
                                audi A6/S TQ 330+
                                audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                                alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                                Comment

                                Working...
                                X