Интересно, и аз като си закачих буст метърчето, показа че надува 0,7. А кое е правилното 1,2 или 0,8, защото някъде бях чел че май е 0,8. Аз пък имам проблеми с ниските обороти. Като запаля сутрин все едно работи на два цилиндъра, а самото палене е от петия път. Паля вдига обороти и гасне и така 4-5 пъти докато закрепи, но после си прекъсва и няма управия. А съм сменил всичко вече по три пъти. Още малко и Надин, че ми скъса нервите вече тоя италиянски боклук.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Фиат Типо турбо
Collapse
X
-
..
Първоначално публикувано от VET Покажи съобщениеИнтересно, и аз като си закачих буст метърчето, показа че надува 0,7. А кое е правилното 1,2 или 0,8, защото някъде бях чел че май е 0,8. Аз пък имам проблеми с ниските обороти. Като запаля сутрин все едно работи на два цилиндъра, а самото палене е от петия път. Паля вдига обороти и гасне и така 4-5 пъти докато закрепи, но после си прекъсва и няма управия. А съм сменил всичко вече по три пъти. Още малко и Надин, че ми скъса нервите вече тоя италиянски боклук.С какви свещи я караш колата , ако е наред този мотор е много спокоен дори ако е без балансиращите валове ;
BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit
Comment
-
аз съм на 1,25 заради чипа
иначе бях с отвързан соленоид
и надуваше на 0.7
хммм тва прекъсване странна работа къде викаш..
да не си объркал някой кабел нещоalfa 164 t.s ex
tipo 2,0 16v turbo ex
opel astra amnesia ex
megane 2 ex
alfa 159 jtd ех
audi A6/S TQ 330+
audi a4 b5 1,8 TQ 500++
alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design
Comment
-
Значи бустметърчето е VDO, засичах го и с китайски бустметър и пак е същото. Смених три ЕКУ-та, 6 бубини, 6-7 ламда сонди, 5-6 датчика за температурата, 5-6 датчика за темп на въздуха, 4-5 ТПС-а, 3 пъти комутатори, 2-3 датчика на коляновия вал, чисто нови свещи НЖК иридиеви BKR8IX/несъм много сигурен за точния модел, но е 8-нещо си/, кабели Магнекор, чисто нова ламда сонда НЖК-точно за този двигател, бензинова помпа на 200 литра, регулируем клапан Вебер на горивото, нови маншони на смукателния колектор, генерация от неръждавейка на 60мм, един Ремус накрая, Турбото е от Дедра с по-голяма студена перка. И всичко съм правил с мерак и пак неще и неще. Във високите върви доста, но като спра на сфетофар, все едно работи на 2-3 цилиндъра. А, и баланс валове няма. Следваща стъпка, и масло му сипах уж хубаво - YACCO Galaxy Competition 15W50, пълна синтетика-138лв -6 литра и пак неще. Кажете какво още да сменя преди да го нарежа.
Comment
-
...
Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщениеОтиди при някой който има широколентова сонда да ти измери смесите когато работи по този странен начин.Last edited by hristiqn; d.m.y г., 01:22.BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit
Comment
-
Тоя магнекор е за боклука,задължителна проверка на дюзи и мап сензор и задължително диагностика.
Comment
-
викам чакай да направя един разбор за парите по колата за да не ме пита всеки колко пари съм дал и колко излиза едно турбиниране..
1)гол матор 1200 лева
2)турбина 1500 лева
3)всмукател с дюзи 400 лв
4)електроники и боф 300 кинта
5)генерация и пътища и колена 500
6)скорости с шпер 400
7)полуоски жила карета носачи 400
окачване и джанти 1500
9)довършителни дейности бях заделил 2500 и заминаха за дреболий....
има още сиг бая ама ся не ми се мисли кво що общо взето това да си го имам написано тука след време да се сещам
аа да не забравим колата я купих за още 2500
значи до тука грубо над 11 бона идва(цени само за части без работа)alfa 164 t.s ex
tipo 2,0 16v turbo ex
opel astra amnesia ex
megane 2 ex
alfa 159 jtd ех
audi A6/S TQ 330+
audi a4 b5 1,8 TQ 500++
alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design
Comment
-
карък ли съм или просто съм прокълнат?
неска щастлив че се обух в сликчета ,,
отидах да си меря колата
напрайх 1 замерване после още едно на което ...
турбината сдаде багажа отначало докато карах викам
аа то са се отакчили маркучите от надува но уви
не бяха...
интересно че болтчето на перката се разви на ръка,,,
странна раота някой ако чатка от лагерници да дава предположения
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._2670440_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._3213904_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-...56_33449_n.jpgLast edited by 1912; d.m.y г., 23:09.alfa 164 t.s ex
tipo 2,0 16v turbo ex
opel astra amnesia ex
megane 2 ex
alfa 159 jtd ех
audi A6/S TQ 330+
audi a4 b5 1,8 TQ 500++
alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design
Comment
-
Абе баце,вземете да го калибрирате тоз г-тек,че нещо много му бегат данните по тъча.
Това 13.11 и 198км/ч е нещо афиф.
При терминал 198км/ч си някъде около средни 12.
Засичахте ли го ГПС??
А ти тази турбина нова ли я купи или втора ръка??
Comment
-
хмм..г-тека е калибриран и е доста точен
а колата можеже да смъкне и още..
ама ся дерта ми е турбината
защо и се е развила гайката която държи перката
и кво ли се е случило ....
иначе за терминалната скорост може дълго да се спори
но сега не ми е това най важното
Павел Димитров Дзъ мазда 323 -13,205 / 192,25
Павел Димитров Дзъ мазда 323 - 14,054 / 197,92Last edited by 1912; d.m.y г., 10:16.alfa 164 t.s ex
tipo 2,0 16v turbo ex
opel astra amnesia ex
megane 2 ex
alfa 159 jtd ех
audi A6/S TQ 330+
audi a4 b5 1,8 TQ 500++
alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design
Comment
-
...
Общите рекорди на коли с предно има времена от Божурище , Сливен и Лесново . За пример Астрата на тст беше над 500 коня на мотора и даде 12.5 , при колите с предно има много висока терминална скорост ясно е защо
клас "FWD"
1.Фиат Пунто(Рошауди)......................12.159 сек. (19.04.2008г.)
2. Опел Астра2.0 турбо(В6714)(TST-Racing).................12.514 сек. (19.04.2008г.)
3. Фолксваген Корадо 1.8 турбо(Rocket MotorSport)......12.520 / 198.14 / 2.155 (07.09.2008г.)
4. Ауди А3 ( Петър Василев).......................................13. 069 / 177.32 / 2.229 (16.05.2010г.)
5. Рено Клио ( Георги Костовски)................................13.164 / 183.88 / 2.406 (16.05.2010г.)
6. Сеат Ибиза (Madness Motorsport)(РВ3227).................13.177 сек. (25.05.2008г.)
7. Сеат Ибиза ( Росен Петров)....................................13.184 / 179.01 / 2.183 (16.05.2010г.)
8. Опел Вектра ( Ивайло Колев)..................................13.309 / 178.48 / 2.308 (16.05.2010г.)
9. Хонда Сивик ( Иван Панайотов)...............................13.391 / 187.61 / 2.400 (16.05.2010г.)
10. Фолксваген Голф 1 (Drag Power).............................13.446 сек. (19.04.2008г.)BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit
Comment
-
неска свалих турбината и я раскостихме
и гледката беше кофти,,,
пръднала от към топлата част лагера напрао на сол...
ужас няма и ребилт китове,, така че
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._4561053_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._4561053_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._3573364_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._6072272_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._2846120_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-...3_349318_n.jpgalfa 164 t.s ex
tipo 2,0 16v turbo ex
opel astra amnesia ex
megane 2 ex
alfa 159 jtd ех
audi A6/S TQ 330+
audi a4 b5 1,8 TQ 500++
alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design
Comment
Comment