Известие

Collapse
No announcement yet.

Фиат Типо турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Интересно, и аз като си закачих буст метърчето, показа че надува 0,7. А кое е правилното 1,2 или 0,8, защото някъде бях чел че май е 0,8. Аз пък имам проблеми с ниските обороти. Като запаля сутрин все едно работи на два цилиндъра, а самото палене е от петия път. Паля вдига обороти и гасне и така 4-5 пъти докато закрепи, но после си прекъсва и няма управия. А съм сменил всичко вече по три пъти. Още малко и Надин, че ми скъса нервите вече тоя италиянски боклук.

    Comment


    • ..

      Първоначално публикувано от VET Покажи съобщение
      Интересно, и аз като си закачих буст метърчето, показа че надува 0,7. А кое е правилното 1,2 или 0,8, защото някъде бях чел че май е 0,8. Аз пък имам проблеми с ниските обороти. Като запаля сутрин все едно работи на два цилиндъра, а самото палене е от петия път. Паля вдига обороти и гасне и така 4-5 пъти докато закрепи, но после си прекъсва и няма управия. А съм сменил всичко вече по три пъти. Още малко и Надин, че ми скъса нервите вече тоя италиянски боклук.
      Какво бустметърче сложи ? , нали знаеш че ако е китайско неможеш да му вярваш много С какви свещи я караш колата , ако е наред този мотор е много спокоен дори ако е без балансиращите валове ;
      BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit

      Comment


      • аз съм на 1,25 заради чипа
        иначе бях с отвързан соленоид
        и надуваше на 0.7
        хммм тва прекъсване странна работа къде викаш..
        да не си объркал някой кабел нещо
        alfa 164 t.s ex
        tipo 2,0 16v turbo ex
        opel astra amnesia ex
        megane 2 ex
        alfa 159 jtd ех
        audi A6/S TQ 330+
        audi a4 b5 1,8 TQ 500++
        alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

        Comment


        • Значи бустметърчето е VDO, засичах го и с китайски бустметър и пак е същото. Смених три ЕКУ-та, 6 бубини, 6-7 ламда сонди, 5-6 датчика за температурата, 5-6 датчика за темп на въздуха, 4-5 ТПС-а, 3 пъти комутатори, 2-3 датчика на коляновия вал, чисто нови свещи НЖК иридиеви BKR8IX/несъм много сигурен за точния модел, но е 8-нещо си/, кабели Магнекор, чисто нова ламда сонда НЖК-точно за този двигател, бензинова помпа на 200 литра, регулируем клапан Вебер на горивото, нови маншони на смукателния колектор, генерация от неръждавейка на 60мм, един Ремус накрая, Турбото е от Дедра с по-голяма студена перка. И всичко съм правил с мерак и пак неще и неще. Във високите върви доста, но като спра на сфетофар, все едно работи на 2-3 цилиндъра. А, и баланс валове няма. Следваща стъпка, и масло му сипах уж хубаво - YACCO Galaxy Competition 15W50, пълна синтетика-138лв -6 литра и пак неще. Кажете какво още да сменя преди да го нарежа.

          Comment


          • Отиди при някой който има широколентова сонда да ти измери смесите когато работи по този странен начин.

            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
            YouTube
            evo2 600

            Comment


            • ...

              Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
              Отиди при някой който има широколентова сонда да ти измери смесите когато работи по този странен начин.
              Аз още си мисля ,че трябва да има проблем с тоците , някакви настройки правени ли са по колата след като си сменял турбото ? Колега пусни си и една друга тема не е мястото тук да го обсъждаме , модератори ако може да поизчистят темата на Николай .
              Last edited by hristiqn; d.m.y г., 01:22.
              BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit

              Comment


              • Прав си колега, извинявам се просто се чудех дали няма да изскочи някой съвет.

                Още веднъж се извинявам и желая на всички успешна седмица

                Comment


                • Тоя магнекор е за боклука,задължителна проверка на дюзи и мап сензор и задължително диагностика.
                  145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                  Comment


                  • A колата с какви валове е
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • викам чакай да направя един разбор за парите по колата за да не ме пита всеки колко пари съм дал и колко излиза едно турбиниране..
                      1)гол матор 1200 лева
                      2)турбина 1500 лева
                      3)всмукател с дюзи 400 лв
                      4)електроники и боф 300 кинта
                      5)генерация и пътища и колена 500
                      6)скорости с шпер 400
                      7)полуоски жила карета носачи 400
                      окачване и джанти 1500
                      9)довършителни дейности бях заделил 2500 и заминаха за дреболий....
                      има още сиг бая ама ся не ми се мисли кво що общо взето това да си го имам написано тука след време да се сещам
                      аа да не забравим колата я купих за още 2500
                      значи до тука грубо над 11 бона идва(цени само за части без работа)
                      alfa 164 t.s ex
                      tipo 2,0 16v turbo ex
                      opel astra amnesia ex
                      megane 2 ex
                      alfa 159 jtd ех
                      audi A6/S TQ 330+
                      audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                      alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                      Comment


                      • карък ли съм или просто съм прокълнат?
                        неска щастлив че се обух в сликчета ,,
                        отидах да си меря колата
                        напрайх 1 замерване после още едно на което ...
                        турбината сдаде багажа отначало докато карах викам
                        аа то са се отакчили маркучите от надува но уви
                        не бяха...
                        интересно че болтчето на перката се разви на ръка,,,
                        странна раота някой ако чатка от лагерници да дава предположения
                        http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._2670440_n.jpg
                        http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._3213904_n.jpg
                        http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-...56_33449_n.jpg
                        Last edited by 1912; d.m.y г., 23:09.
                        alfa 164 t.s ex
                        tipo 2,0 16v turbo ex
                        opel astra amnesia ex
                        megane 2 ex
                        alfa 159 jtd ех
                        audi A6/S TQ 330+
                        audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                        alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                        Comment


                        • Абе баце,вземете да го калибрирате тоз г-тек,че нещо много му бегат данните по тъча.

                          Това 13.11 и 198км/ч е нещо афиф.

                          При терминал 198км/ч си някъде около средни 12.


                          Засичахте ли го ГПС??

                          А ти тази турбина нова ли я купи или втора ръка??
                          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                          Comment


                          • хмм..г-тека е калибриран и е доста точен
                            а колата можеже да смъкне и още..
                            ама ся дерта ми е турбината
                            защо и се е развила гайката която държи перката
                            и кво ли се е случило ....
                            иначе за терминалната скорост може дълго да се спори
                            но сега не ми е това най важното
                            Павел Димитров Дзъ мазда 323 -13,205 / 192,25
                            Павел Димитров Дзъ мазда 323 - 14,054 / 197,92
                            Last edited by 1912; d.m.y г., 10:16.
                            alfa 164 t.s ex
                            tipo 2,0 16v turbo ex
                            opel astra amnesia ex
                            megane 2 ex
                            alfa 159 jtd ех
                            audi A6/S TQ 330+
                            audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                            alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                            Comment


                            • ...

                              Общите рекорди на коли с предно има времена от Божурище , Сливен и Лесново . За пример Астрата на тст беше над 500 коня на мотора и даде 12.5 , при колите с предно има много висока терминална скорост ясно е защо
                              клас "FWD"


                              1.Фиат Пунто(Рошауди)......................12.159 сек. (19.04.2008г.)
                              2. Опел Астра2.0 турбо(В6714)(TST-Racing).................12.514 сек. (19.04.2008г.)
                              3. Фолксваген Корадо 1.8 турбо(Rocket MotorSport)......12.520 / 198.14 / 2.155 (07.09.2008г.)
                              4. Ауди А3 ( Петър Василев).......................................13. 069 / 177.32 / 2.229 (16.05.2010г.)
                              5. Рено Клио ( Георги Костовски)................................13.164 / 183.88 / 2.406 (16.05.2010г.)
                              6. Сеат Ибиза (Madness Motorsport)(РВ3227).................13.177 сек. (25.05.2008г.)
                              7. Сеат Ибиза ( Росен Петров)....................................13.184 / 179.01 / 2.183 (16.05.2010г.)
                              8. Опел Вектра ( Ивайло Колев)..................................13.309 / 178.48 / 2.308 (16.05.2010г.)
                              9. Хонда Сивик ( Иван Панайотов)...............................13.391 / 187.61 / 2.400 (16.05.2010г.)
                              10. Фолксваген Голф 1 (Drag Power).............................13.446 сек. (19.04.2008г.)
                              BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit

                              Comment


                              • неска свалих турбината и я раскостихме
                                и гледката беше кофти,,,
                                пръднала от към топлата част лагера напрао на сол...
                                ужас няма и ребилт китове,, така че
                                http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._4561053_n.jpg
                                http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._4561053_n.jpg
                                http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._3573364_n.jpg
                                http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._6072272_n.jpg
                                http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._2846120_n.jpg
                                http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-...3_349318_n.jpg
                                alfa 164 t.s ex
                                tipo 2,0 16v turbo ex
                                opel astra amnesia ex
                                megane 2 ex
                                alfa 159 jtd ех
                                audi A6/S TQ 330+
                                audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                                alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                                Comment

                                Working...
                                X