Първо спорта е скъпо нещо и 5 цифрените суми са срещани, но не задължителни, но с опита човек се научава, че 100 лева могат да се дадат на вятъра, а може и по предназначение 
Светльо за мен състезателна кола е кола с изцяло изменено окачване, състезателен диференциал, състезателна скоростна кутия, подготвено купе и истински подготвен мотор.
Та към колата
Идеята ми за колата от начало е да се придържа към фабричен вид и да си е с 1.6 мотор.
ОСНОВЕН ПРИНЦИП: ЗАМЕНЯМЕ ОРИГИНАЛНИ ЧАСТИ СЪС СЪЩИТЕ, НО ПО-ДОБРИ и ПО ВЪЗМОЖНОСТ ПО-ЛЕКИ!!!! НЕ ИЗМИСЛЯМЕ НИЩО!!! ВСИЧКО ВЕЧЕ Е ИЗМИСЛЕНО ПРОСТО ТРЯБВА ДА ГО ИЗПОЛЗВАМЕ!
По мотора нещата, които са направени са ала бала, т.е. са задължителни и са направени защото се Боби го сглобяваше мотора от нула (т.е. ревизира се мотор на 88 000 км от Алфа 156). По мотора мисля няма смисъл да се прави друго, защото се разчита да е издръжлив консуматив, а и е БЕЗМИСЛЕНО да се прави истинско подбрение без скоростна кутия. ТС в моргите бол.
Иначе
1. максимално олекотена - липсват и излишните неща от интериора, като ламарина има няма 15 кг са срязани главно от капаците, вратите и една лайсна в купето. Т.е. има още за рязане ама на Венци не му давам още
2. рол кейдж - кейджа ми е истински от истински безшевни тръби с нужните сертификати, пак задължителен, но го отлагах от несериозност дълго време - около 60 кг. Правен от Драго.
3. маховик - маховика е английски има ги в Аутоделта, под 4 кг... задължителен, фабричния е тежък
4. диференциал - винтов, хубав и скъп, също дълго отлаган, защото реално най-вече го ползавам при спиране.
5. някои от стъклата са подменени с поликарбонатни плоскости на BAYER - хоум мейд, прави се за около 2 часа не е скъпо, нужно е зеге и малко късмет щото съм ги рязал с Тони и Гиги на око
6. Четирибутални апарати - от Порше, просто са по-леки
7. Нямам АБС!!!
8. Хидравличната ръчна само се вози - продава се! (работи перфектно изработена е още по-перфектно)
9. Всичко по интериора е на спарко с хомологации.
10. По окачването спортна щанги и полиуретан, амортисьори и пружини,.
Общо взето тези неща са пробвани и тествани едно по едно и т.н... всички части са взаимозаменяеми с оригиналните - БОЛТ ОН.
Боби е прав за окачването, но за да имаш окачване (амортисьори и пружини) се искат много пари (2500 +) и знания за това как да се настрои спрямо гуми, кола, време писта и т.н. Това може да го направи само състезател на конкретна кола с много опит по пистите и много изтъркани гуми, т.н. не попадам в тази графа и към момента ще са пари на вятъра.
Моите пружини и амортисьори са просто от хубавите улични такива.
Голяма грешка е да се подценява Калояново като писта и като резултати за сравняване. Тъй като следя много коли и хора, които карат на "по-високо" ниво на Калояново и Серес, разликите се запазват, като се увеличават на Серес. Едно каране не е извадка. За да не задълбаваме просто сравни резултата на Феро и моя. Примери мога да ти дам много.
Преди да тръгнем за Серес Ви казах, че ще се боря с Тимос кой ще даде по-ниска 1:36 -ца, просто знаех какво мога при норлмани условия (нищо че имаше скиптични хора)
Не съди по твоя резултат за Серес, трябва си каране за да има база за сравнение. А и всеки човек има и силни и слаби дни. Не мисля, че караш по-слабо от мен. 147 - ца като твоята спокойно може да даде 1:42, че и на долу и съм сигурен, че ще го дадеш.
С моя кош на Серес през 2008 година с пълен интериор и дървен волан, за първи път на пистата и само с валове имах време 1:42.
Искам да знаят и видят хората, които се заемат с аматьорски спорт, че нещата се случват без да имаме 400 коня под капака. 400-те коня ги видяхме на Серес как се возят с по 1:25-6. Трябва каране и малко по-малко само смислени и нужни подобрения!
За 75-цата, повярвай ми 75-цата е в пъти по-бърза в завои във фабричен вид от всяка една 145-ца от завода.... а 75-те не е като да не вървят също, като говорим за 75-ца със шпер или както е на Данчо колата с Данчов шпер, който струва само малко ток.
Доказахме че 75-цата е КОЛА на Калаояново и сме Шампиони за идръжливост като в 2 от трите сътезания бяхме с най-добри времена от класа (в най-успорвания клас)
И ПАК СПОМЕНАВАМ БОБИ 33, ВЕНЦИ, ДАНЧО И МЪРИ като феите на колата

Светльо за мен състезателна кола е кола с изцяло изменено окачване, състезателен диференциал, състезателна скоростна кутия, подготвено купе и истински подготвен мотор.
Та към колата
Идеята ми за колата от начало е да се придържа към фабричен вид и да си е с 1.6 мотор.
ОСНОВЕН ПРИНЦИП: ЗАМЕНЯМЕ ОРИГИНАЛНИ ЧАСТИ СЪС СЪЩИТЕ, НО ПО-ДОБРИ и ПО ВЪЗМОЖНОСТ ПО-ЛЕКИ!!!! НЕ ИЗМИСЛЯМЕ НИЩО!!! ВСИЧКО ВЕЧЕ Е ИЗМИСЛЕНО ПРОСТО ТРЯБВА ДА ГО ИЗПОЛЗВАМЕ!
По мотора нещата, които са направени са ала бала, т.е. са задължителни и са направени защото се Боби го сглобяваше мотора от нула (т.е. ревизира се мотор на 88 000 км от Алфа 156). По мотора мисля няма смисъл да се прави друго, защото се разчита да е издръжлив консуматив, а и е БЕЗМИСЛЕНО да се прави истинско подбрение без скоростна кутия. ТС в моргите бол.
Иначе
1. максимално олекотена - липсват и излишните неща от интериора, като ламарина има няма 15 кг са срязани главно от капаците, вратите и една лайсна в купето. Т.е. има още за рязане ама на Венци не му давам още

2. рол кейдж - кейджа ми е истински от истински безшевни тръби с нужните сертификати, пак задължителен, но го отлагах от несериозност дълго време - около 60 кг. Правен от Драго.
3. маховик - маховика е английски има ги в Аутоделта, под 4 кг... задължителен, фабричния е тежък
4. диференциал - винтов, хубав и скъп, също дълго отлаган, защото реално най-вече го ползавам при спиране.
5. някои от стъклата са подменени с поликарбонатни плоскости на BAYER - хоум мейд, прави се за около 2 часа не е скъпо, нужно е зеге и малко късмет щото съм ги рязал с Тони и Гиги на око
6. Четирибутални апарати - от Порше, просто са по-леки
7. Нямам АБС!!!
8. Хидравличната ръчна само се вози - продава се! (работи перфектно изработена е още по-перфектно)
9. Всичко по интериора е на спарко с хомологации.
10. По окачването спортна щанги и полиуретан, амортисьори и пружини,.
Общо взето тези неща са пробвани и тествани едно по едно и т.н... всички части са взаимозаменяеми с оригиналните - БОЛТ ОН.
Боби е прав за окачването, но за да имаш окачване (амортисьори и пружини) се искат много пари (2500 +) и знания за това как да се настрои спрямо гуми, кола, време писта и т.н. Това може да го направи само състезател на конкретна кола с много опит по пистите и много изтъркани гуми, т.н. не попадам в тази графа и към момента ще са пари на вятъра.
Моите пружини и амортисьори са просто от хубавите улични такива.
Първоначално публикувано от digitalundgrd
Покажи съобщение
Голяма грешка е да се подценява Калояново като писта и като резултати за сравняване. Тъй като следя много коли и хора, които карат на "по-високо" ниво на Калояново и Серес, разликите се запазват, като се увеличават на Серес. Едно каране не е извадка. За да не задълбаваме просто сравни резултата на Феро и моя. Примери мога да ти дам много.
Преди да тръгнем за Серес Ви казах, че ще се боря с Тимос кой ще даде по-ниска 1:36 -ца, просто знаех какво мога при норлмани условия (нищо че имаше скиптични хора)
Не съди по твоя резултат за Серес, трябва си каране за да има база за сравнение. А и всеки човек има и силни и слаби дни. Не мисля, че караш по-слабо от мен. 147 - ца като твоята спокойно може да даде 1:42, че и на долу и съм сигурен, че ще го дадеш.
С моя кош на Серес през 2008 година с пълен интериор и дървен волан, за първи път на пистата и само с валове имах време 1:42.
Искам да знаят и видят хората, които се заемат с аматьорски спорт, че нещата се случват без да имаме 400 коня под капака. 400-те коня ги видяхме на Серес как се возят с по 1:25-6. Трябва каране и малко по-малко само смислени и нужни подобрения!
За 75-цата, повярвай ми 75-цата е в пъти по-бърза в завои във фабричен вид от всяка една 145-ца от завода.... а 75-те не е като да не вървят също, като говорим за 75-ца със шпер или както е на Данчо колата с Данчов шпер, който струва само малко ток.
Доказахме че 75-цата е КОЛА на Калаояново и сме Шампиони за идръжливост като в 2 от трите сътезания бяхме с най-добри времена от класа (в най-успорвания клас)
И ПАК СПОМЕНАВАМ БОБИ 33, ВЕНЦИ, ДАНЧО И МЪРИ като феите на колата
Comment