Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 145 Touring

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Резутата от Серес - 1:36.5

    За пореден път се връщам от писта с подобрено време, въпреки по-голямото тегло на колата (1000 кг). Мисля, че сме близо до възможностите на колата в тоя и вид. С хубави пистови гуми може би над средно 1:35.... но трябва да се пробва. Иначе 117 обиколки на пистата!!!! Пистата е 3.2 км.

    Като някакво сравнение (просто бегла представа без да се взима предвид метеорологична обстановка и прочие) времената от клас до 1600 кубика (А6, С1600 и Х2), от миналата година БФАС, като моята кола попада в клас Х2. Да не се пренебрегва, че уменията на пилотите от шампионата са над моите.

    RACE_SERIA_1_OVERALL.pdf

    Click image for larger version

Name:	545786_10150608080867124_20196107123_8971335_230236456_n.jpg
Views:	1
Size:	96.4 Килобайта
ID:	2314424

    Click image for larger version

Name:	IMG_0662.jpg
Views:	2
Size:	91.5 Килобайта
ID:	2314425

    Click image for larger version

Name:	555920_10150608080407124_20196107123_8971333_586589114_n.jpg
Views:	1
Size:	55.1 Килобайта
ID:	2314426

    Благодарности на всички, които ми помагат за състезанията и колата. Мисля моята кола е доказателство за това как с постоянство, без излишни разходи с нормална кола се постигат резултати и най-важното несравнимо удоволствие.
    Last edited by ne0; d.m.y г., 12:33.

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
      времената от клас до 1600 кубика (А6, С1600 и Х2), от миналата година БФАС, като моята кола попада в клас Х2. Да не се пренебрегва, че уменията на пилотите от шампионата са над моите
      Понякога това не е правило и подразбиране.......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #93
        Ники сам знаещ, че едно е да си в киреча на писта в шампионата, друго е да се борим с коли, които пречат на пистата. Опита си е опит, незаменим е. А и ние гоним една добра обиколка .

        Факт е и че състезанието от шампионата е 12 обиколки, само, а мисля с въртях равни обиколи в такъв период без проблеми.

        http://www.facebook.com/VenturaGarage
        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
          Ники сам знаещ, че едно е да си в киреча на писта в шампионата, друго е да се борим с коли, които пречат на пистата. Опита си е опит, незаменим е. А и ние гоним една добра обиколка .

          Факт е и че състезанието от шампионата е 12 обиколки, само, а мисля с въртях равни обиколи в такъв период без проблеми.
          Много си прав Едно е при почти чиста писта да се поддържа постоянно темпо със сравнително равни обиколки(което никак не е лесно) а е друго в пряка битка срещу всички,подготвени мотивирани и излезли на макс.

          Поздравления за постоянството,радва 145-та

          Добавката на предната броня от какво е ?
          Last edited by abart_; d.m.y г., 14:21.
          146 Turbo

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
            Много си прав Едно е при почти чиста писта да се поддържа постоянно темпо със сравнително равни (което никак не е лесно) а е друго в пряка битка срещу всички,подготвени мотивирани и излезли на макс.

            Поздравления за постоянството,радва 145-та

            Добавката на предната броня от какво е ?
            Е как от какво е добавката-от Гоуф 3
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #96
              може и да я пробвате 1-2 състезания в родния шампинат няма лошо хем ще се види кой колко кара ако имаш резервни ламарини де ..

              Добавката май е от немец дали не е от сеат незнам
              alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
              Fiat punto GT in progress ~200hp

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                Е как от какво е добавката-от Гоуф 3
                БЕШЕ...

                новият аеродинамичен пакет е френски

                http://www.facebook.com/VenturaGarage
                Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                Comment


                • #98
                  Евала
                  Като ти гледам подписа се чудя, 75 на такава писта дали е с предимство пред 145 (задно и килограми)?
                  Welcome to the real world

                  Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                  Comment


                  • #99
                    Фактите показват, че

                    Тази 75-ца във фабричен вид (само рязани пружини) дава
                    1:03 и нещо си без проблеми (време дадено по време на състезание за издръжливост след над 1 час на пистата с нормални гуми),

                    а от последния трак дей част от класирането е такава:

                    7 Николай Димитров Alfa Romeo 145 1.9 JTD 01:01.56
                    8 Делян Генов Alfa Romeo 145 1.9 JTD 01:01.98
                    9 Любомир Григоров Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16v 01:03.14
                    10 Любомир Денчев Alfa Romeo 145 2.0 16V Turbo 01:03.25
                    11 Иван Цветков Lancia Dedra HF Integrale 2.0 16v Turbo 01:03.72
                    12 Даниел Денчев Alfa Romeo 145 2.0 16V Turbo 01:03.89
                    13 Костадин Стойнов Alfa Romeo 156 2.4 JTD 01:04.22
                    14 Радослав Христов Alfa Romeo 145 QV 01:04.40
                    15 Иван Сираков Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 01:04.82
                    16 Теодор Соколов Alfa Romeo 145 QV 01:05.24

                    като най-бързата 145 така да се каже фабрична е на Радослав Христов.

                    Изводите всеки сам може да си ги направи. От тук на там зависи какво се влага в колата. Но от завода нещата що се касае за писта поне за мен са за 75-цата.

                    75-цата е 1.8 с карбове!!!!!

                    За пилотски умение моля да не се коментира, защото и тримата къде караме 75-цата даваме равни времена.
                    Last edited by ne0; d.m.y г., 17:18.

                    http://www.facebook.com/VenturaGarage
                    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                    Comment


                    • Ще видим проектаджийските 75-ци как ще вървят, но така или иначе задното си е поне секунда надолу пред равностойните нему коли като кила и мощност на Калояново.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • .... но максимата звучи

                        ВСЯКО ПОДОБРЕНИЕ ВОДИ ДО НЕОТСТРАНИМИ ДЕФЕКТИ!!!

                        факти бол...

                        http://www.facebook.com/VenturaGarage
                        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                          Мисля моята кола е доказателство за това как с постоянство, без излишни разходи с нормална кола се постигат резултати и най-важното несравнимо удоволствие.
                          Поздравления за изключително добрите резултати, и то с 1.6 мотор

                          Има, обаче някой неща, с които не мога да се съглася Първо казваш, че твоята кола е "нормална". До колкото знам е максимално олекотена, с рол кейдж, специално подготвена глава, валове, фиданза 4кг маховик, 4в1 изпускателен клектор и правен смукателен, спортно окачване, стъкла заменени от поликарбонатни плоскости, 4 бутални спирачни апарати, хидравлична ръчна, пластинчат диференцал или quaife не съм сигурен точно какъв вид е... Сигурно има и още, но това се сещам на прима виста. Таааа, ако това е нормална кола...
                          Също така относно разходите... много добре знаеш, че не са никак малко парите, които си дал колата ти да е това, което е....Със сигурност е 5 цифрена сума Ами N-броя сликове и гуми...Тоест това, че едва ли не за без пари или за жълти стотинки взимаш колата X и отиваш на пистата и даваш супер времена, просто няма как да стане

                          Относно Калояново и Серес... Кола, която е 3 секунди под твоето време на Калояново, същата е на 9 след теб на Серес. Тоест това какво време дава една кола на Калояново не мисля, че е много показателно за това дали по-става или е по-кола от друга. Просто спъната писта като Дракон е по-благоприятна за по-слабите коли. На Серес с тези дълги прави и бързи завои мисля, че е обратното...

                          Опита и уменията на пилота също са МНОГО важни за крайния резултат. Казано иначе, не мисля че ако аз се кача да карам твоята кола ще мога да дам 1,36
                          Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 20:45.
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                            Относно Калояново и Серес... Кола, която е 3 секунди под твоето време на Калояново, същата е на 9 след теб на Серес.
                            Коя кола отговаря на тва описание че ми е безкрайно любопитно......Демек 56 сек на Кал и 1.43 - 1.44 на Серес.......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Коя кола отговаря на тва описание че ми е безкрайно любопитно......Демек 56 сек на Кал и 1.43 - 1.44 на Серес.......
                              Грешно си ме разбрал Под неговото време разбирай Ако той е 59, а аз съм 63 секунди. На Серес той е 1.36, а аз 1,45.
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                                .....специално подготвена глава, .......правен смукателен....
                                Това пък откъде го измисли? Чак Нено и аз не знаем, че има такива неща в неговата кола. За спирачките си прав, но аз държа да подчертая, че дисковете са като на твоята кола.
                                Иначе за останалото си прав, колата е много подготвена. А спортното окачване не е толкова спортно, колкото си мислиш.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X