Известие

Collapse
No announcement yet.

Лек проект Алфа 145 от 1.4 т.с. до 2.0 турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от rijko Покажи съобщение
    287Hp надуф 1.1 бара при 6400обр/мин хахаха Ако съм познал ще ме возиш на трак-дея
    не мога да я пусна на по-малко от 1.2 бара, това и е базовото налягане, по простата причина че актуатора на турбото е от CBRD BBK Full турбо, по-силен от стандартния на мицу ево

    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
    YouTube
    evo2 600

    Comment


    • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
      не мога да я пусна на по-малко от 1.2 бара, това и е базовото налягане, по простата причина че актуатора на турбото е от CBRD BBK Full турбо, по-силен от стандартния на мицу ево
      Тука май имаме сериозно ЛампЕрди, а Ицане
      Fiat Punto 1.4GT 1996
      Hyundai Tucson 2.0 2007
      Renault Clio 1.5 2019

      Comment


      • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
        Тука май имаме сериозно ЛампЕрди, а Ицане
        ами много арен стана мотора, главата съм я направил със цялото си старание , има си хубави неща по него и много добре обажда като цяло

        В неделя ще видим какво може да даде оптимално на нашето дино, май ще е голяма жега, което ще занижи резултатите значително в максималния надув, но ще видим.

        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
        YouTube
        evo2 600

        Comment


        • Първоначално публикувано от hristiqn Покажи съобщение
          И аз му го пожелавам , но това са времена на коли над 400 кончета. Колата ще е в ниските 14-ки . Имаш мерене на нашите състезания . Успех
          Колега скивай едно клипче,макар и старо на кола доста под 400 коня и без турбо
          http://www.youtube.com/watch?v=lcmH_thfj_Y
          П.С Иначе колата на колегата мноого ми хареса- поздрави за крайният резултат
          Last edited by don_pepone; d.m.y г., 23:52.
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
            Колега скивай едно клипче,макар и старо на кола доста под 400 коня и без турбо
            http://www.youtube.com/watch?v=lcmH_thfj_Y
            П.С Иначе колата на колегата мноого ми хареса- поздрави за крайният резултат
            В клипа колата е със задно, и е с радиал драг гуми, ако не се лъжа, а моята е с предно. Иначе се радвам, че ти е харесала колата

            Честно да ви кажа, не съм кой знае какъв фен на драга, повече съм фен на трак дей/тайм атак мероприятия

            Наистина времето работи против нашите планове, защото с тази жега (41 градуса го дават за неделя в Русе) ще е предизвикателство при самото настройване. А и 100% няма да даде реалния пълен потенцял.

            Но въпрек и това ще се възползваме от времето! Ще тестваме колата да видим какво ще направи в голямата жега. След което може към края на Септември да направим второ замерване, да видим колко реално губи колата от жегите.

            Също да добавя, че трак дей-а на 7ми септември, очаква се да е жега! Така, че ще имаме реална представа какво точно ще покаже колата в тези условия.

            Стискайте палции

            AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
            AR 155 2.0 16v SUPER
            Toyota Corolla 2014 S Premium
            Moskvich 2140

            Comment


            • Най-доброто време за настройка е в жегата
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Най-доброто време за настройка е в жегата
                наистина тогава се презастрахова работата на мотора откъм детонации, обаче откъм дадени резултати нещата са много надолу, особено при нашите случаи на надуто на макса си турбо.
                Когато е жега турбото се преразвърта за да направи зададения му надув, това го вади силно извън ефективност, на всичкото отгоре гейта е с по-малкък процент отваряне, това дава още доста бекпрешър на мотора, не може да се продухва и пълни добре, отделно кулера не може да охлади още по-горещия въздух от турбото, въобще всичко излиза извън ефектовност, понеже по принцип е заложен надув на макс.
                Примерно аз мерих при 35 * и бая голяма влажност на въздуха също, с максималния възможен надув и резултата хич не беше за хвалба, едни 50 коня на гуми ми хванАха гората
                Корекцията на диното по температура не дава верният резултат в тоя случай, понеже турбото, кулера и мотора губят много ефективност.

                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                YouTube
                evo2 600

                Comment


                • Идете сутрин ако има час, докато е 20-25 градуса.
                  Welcome to the real world

                  Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                  Comment


                  • или просто изчакайте другата седмица където вече ще се захлади трайно
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                      наистина тогава се презастрахова работата на мотора откъм детонации, обаче откъм дадени резултати нещата са много надолу, особено при нашите случаи на надуто на макса си турбо.
                      Когато е жега турбото се преразвърта за да направи зададения му надув, това го вади силно извън ефективност, на всичкото отгоре гейта е с по-малкък процент отваряне, това дава още доста бекпрешър на мотора, не може да се продухва и пълни добре, отделно кулера не може да охлади още по-горещия въздух от турбото, въобще всичко излиза извън ефектовност, понеже по принцип е заложен надув на макс.
                      Примерно аз мерих при 35 * и бая голяма влажност на въздуха също, с максималния възможен надув и резултата хич не беше за хвалба, едни 50 коня на гуми ми хванАха гората
                      Корекцията на диното по температура не дава верният резултат в тоя случай, понеже турбото, кулера и мотора губят много ефективност.
                      Така е да. Но всичко зависи пак какво се гони. Дино резултат или бърза сигурна кола Защото максимални настройки на студено лятото в жегата ще загуби много повече мощност от колкото с настройки в горещото Знаеш защо По-скоро някакъв среден вариант

                      Аз имам случай с Ауди 2.7т настройвано след зимата при 10 градуса външна температура. Не пипваше да ретардва. Лятото на 37 градуса пукна керамика на две от свещите Късмет, че не падна нещо в цилиндъра И според Gtech-a (не ръчи да отидем на дино) с настройките които направихме последно през лятото резултатите са по-добри от предишните. Така, че ако не се гонят резултати на хартия не се кахърете толкова, че било жега

                      Иначе желая успех при крайния резултат. Разглеждах снимки от кухнята Добре си се постарал с хардуера Нямам шапка да ти я сваля, но ако имах....
                      Last edited by oem; d.m.y г., 20:16.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • благодаря за коментара , но да не бързаме преди резултата, да не урочасаме дЕтиту

                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube
                        evo2 600

                        Comment


                        • И аз погледнах туй-онуй от и по време на процеса на работа Личи си, че пари не са жалени, а изпълнението е доста добро и с любов към детайла - всичко почистено, боядисано, видях, и че е имало заигравка с главата - портовете добре пипнати...

                          Успех пожелавам на Тони с проекта Използвам случая да му благодаря и тук за подаръка, който ми направи - оценявам жеста!
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                            благодаря за коментара , но да не бързаме преди резултата, да не урочасаме дЕтиту
                            Няма бе... пу пу, заплюх го... няма страшно вече
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • Ох какъв Уикенд прекарах НЕ Е истина ... ще го помня цял живот!!! Два дна подред (събота и неделя), яко работа с ИЦИ по колата ... съботата до 1:30 през ноща, а вчера (снощи), към 2:00 си стиснахме ръцете за довиждане! Чак към 3 и нещо си бях вече в къщи в Горна.

                              Подробности ще ви драсна към вечерта ...

                              На кратко ... след почти два часа висене на Диното, колата извади скромните 299 к.с на колела (валяци), 401 нютън метра.
                              Колата на диното НЕ МОЖА да се натоваре повече от 16 PSI-а 1.1-1.2 бара /ако не ме лъжи паметта/ при условие, че колата на пътя си вдига 21-22 PSI (1.5+ бара). Температурата на средата в коята беше колата е 30 градуса.

                              Не се наемам със точните смятаня на конете на колянов вал, защото не съм спец. Нека ИЦИ когато има време, да сподели повече подробности от ДИНОто вчера.

                              Краен резултат? Много съм доволен! Благодаря ти Илянка! Ти си просто номер едно! Колата работи невероятно гладко и плавно ... просто не мога и се нарадвам още! А ми предстои сега път за София. Айде живо и здраво вечерта, ако ми остане време, ще драсна и ще постна снимки и видеота от снощи.

                              AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                              AR 155 2.0 16v SUPER
                              Toyota Corolla 2014 S Premium
                              Moskvich 2140

                              Comment


                              • Ашколсун
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X