Наистина на Ванката колата е доста силна и това се видя и на феста
Известие
Collapse
No announcement yet.
156 2.0 20V Turbo
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от vegatta Покажи съобщениеНаистина на Ванката колата е доста силна и това се видя и на феста
И трябва па да почерпиш от онея крила.
Ще стане колата.Тва е мотора който сток ме изпришти. (да не са му уруки)
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеЧе той Иван кво му дреме за мапването, да мре мапераLast edited by Васил Петров; d.m.y г., 23:18.Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
ех.. Малкото КуВе
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеЧе той Иван кво му дреме за мапването, да мре мапера
Освен това съм му дал картбланш да праи квото си иска аз се ще я настроя качественноФакт е че с тая карантия и с почти същата турбина на по високи бустове на същото дино вадят 280 коня ние извадихме 306 и се вижда колко е силна колата на пътя
Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Comment
-
Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщениеАко визираш моя резултат, е добре да кажеш, че той е направен с оригиналната студена част, а не с Т04B , сега с тази студена част не съм е мерил, защото е невъзможо зараду сърджа, който все още се опитвам да отстраня.0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от RASTIL Покажи съобщениеЕ саа щи изтрият мнениетоMercedes ML 63 AMG 07'
159 TI 2.4JTDm SW 09'
156 2.0 20V Turbo
VW Phaeton 3.0 TDI 09'
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеНе визирам изобщо твоя резултат, но все пак напомни ми какъв беше.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Comment
-
Аз ,смятам въпроса за чипа и "перфектната" кола за изчерпан!
Ако някой друг не смята така (след моя пост) ,сам си е виновен за това което ще го последва!
Comment
-
От около седмица варела е на подемника и се развива в посока, нова дино графика.Оказа се,че преди да я разглобим,колата е имала не един и два проблема,които са се отразявали доста негативно на вървежа.
Турбината е от совалка,така че вече съм готов за Байконур
Сега мисля да се насоча към по-важните неща,а именно аеродинамика,брони,по-лъскави джанти и прочее...
Турбото е Garrett GTX3076 с вътрешен гейт, кована перка и водно охлаждане.Вече и с филтърче на маслото.
Оригиналния чугунен колектор замина в историята. Новия е тръбен,неръждаем,специално made by drigata.
Турбо пътищата също претърпяха известни промени.
В близко бъдеще предвиждам и гърне на Magnaflow,защото така не е много съседски-friendly...Просто нямаше наличност на това,което си бях харесал.
Генерацията е 70мм. права,неръждаема тръба.
Дюзите са 630 кубикови Siemens Deka.
Напролет маслото ще бъде LeMans 20W60. Най-вероятно ще се наложи и поставянето на керамичен съединител.
Целта е да видим,аджеба,може или не може 20V Turbo,неотваряно, на 230+ хиляди км.,със стокови бутала и биели да издържи на 400 +/- коня....
Ако мотора издържи това,което съм му измислил,следват,обратно на логиката, спирачки и окачване.
Ето и малко снимков материал:Last edited by V_A_N_K_A_T_A; d.m.y г., 02:51.Mercedes ML 63 AMG 07'
159 TI 2.4JTDm SW 09'
156 2.0 20V Turbo
VW Phaeton 3.0 TDI 09'
sigpic
Comment
-
Last edited by DJ_STIVAN; d.m.y г., 09:58.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Comment
-
Компресорната перка ще да е афтърмаркет ЦНЦ.
За ревизията на мотора, конктретно биелни и основни лагери никога ли не са сменяни ?
Понеже си отпътуват след 150 000км сериозно.
И в комбинация със сток биелите става неприятно, дори и на нетунингован мотор.
А иначе за биелите, мерил съм и на 16вт и на 20вт, материалът е еднакъв с 20 HRC, тоест мекичък в сравнение на тунинг хром-моли биелите с твърдост която се върти около 40 HRC.
Неревизирана сток биела със износен лагер и въртящ момент на мотора около 450 Нм, ще си е голям хазарт
Comment
-
Да,така е,перката е CNC афтърмаркет.
И,да, откакто е при мен, на този двигател не му е правено абсолютно нищо,налагащо каквото и да е отваряне...Възможно е в Англия да са го отваряли. Купе-то дойде на около 140 хил. мили и аз съм направил още 20-30хил. км.. Нямаше и смисъл сега да го отварям,при положение,че нямам подготвени бутала и биели.
Напълно съм съгласен с Ици и знам,че нещата са на ръба,но да видим...Mercedes ML 63 AMG 07'
159 TI 2.4JTDm SW 09'
156 2.0 20V Turbo
VW Phaeton 3.0 TDI 09'
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от V_A_N_K_A_T_A Покажи съобщениеДа,така е,перката е CNC афтърмаркет.
И,да, откакто е при мен, на този двигател не му е правено абсолютно нищо,налагащо каквото и да е отваряне...Възможно е в Англия да са го отваряли. Купе-то дойде на около 140 хил. мили и аз съм направил още 20-30хил. км.. Нямаше и смисъл сега да го отварям,при положение,че нямам подготвени бутала и биели.
Напълно съм съгласен с Ици и знам,че нещата са на ръба,но да видим...156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от V_A_N_K_A_T_A Покажи съобщениеНямаше и смисъл сега да го отварям,при положение,че нямам подготвени бутала и биели.
Напълно съм съгласен с Ици и знам,че нещата са на ръба,но да видим...
Щото ако тропне някой лагер и се завари може да не остане нито блок, нито глава здрави.
Comment
Comment