Известие

Collapse
No announcement yet.

156 2.0 20V Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Наистина на Ванката колата е доста силна и това се видя и на феста
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от vegatta Покажи съобщение
      Наистина на Ванката колата е доста силна и това се видя и на феста
      Дай боже да си дойдат нещата на място..............

      И трябва па да почерпиш от онея крила.

      Ще стане колата.Тва е мотора който сток ме изпришти. (да не са му уруки)

      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
      Че той Иван кво му дреме за мапването, да мре мапера
      Няма се косиш.
      Last edited by Васил Петров; d.m.y г., 23:18.
      Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
      ех.. Малкото КуВе
      sigpic

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        Че той Иван кво му дреме за мапването, да мре мапера

        Освен това съм му дал картбланш да праи квото си иска аз се ще я настроя качественно Факт е че с тая карантия и с почти същата турбина на по високи бустове на същото дино вадят 280 коня ние извадихме 306 и се вижда колко е силна колата на пътя
        Ако визираш моя резултат, е добре да кажеш, че той е направен с оригиналната студена част, а не с Т04B , сега с тази студена част не съм е мерил, защото е невъзможо зараду сърджа, който все още се опитвам да отстраня.
        Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
        Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
          Ако визираш моя резултат, е добре да кажеш, че той е направен с оригиналната студена част, а не с Т04B , сега с тази студена част не съм е мерил, защото е невъзможо зараду сърджа, който все още се опитвам да отстраня.
          Не визирам изобщо твоя резултат, но все пак напомни ми какъв беше.
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от RASTIL Покажи съобщение
            Е саа щи изтрият мнението
            Ма, ся аз не мога да разбера, ти що така се почувства засегнат?! Да разбираме,че си вадил слаб резултат с такава турбина на това дино ли?
            Mercedes ML 63 AMG 07'
            159 TI 2.4JTDm SW 09'
            156 2.0 20V Turbo
            VW Phaeton 3.0 TDI 09'
            sigpic

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              Не визирам изобщо твоя резултат, но все пак напомни ми какъв беше.
              Изкарах 274коня и 380нютона с TB0367 на 1.4 с пад във високите до 0.9 Сега и аз съм с T04B студена част и вече си имам 1.4 до края на оборотите, но немога да е замеря , че трима дойде малко голям и имам кофти сърч в ниски и средни обороти.
              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

              Comment


              • #82
                Аз ,смятам въпроса за чипа и "перфектната" кола за изчерпан!

                Ако някой друг не смята така (след моя пост) ,сам си е виновен за това което ще го последва!
                145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                Comment


                • #83
                  От около седмица варела е на подемника и се развива в посока, нова дино графика. Оказа се,че преди да я разглобим,колата е имала не един и два проблема,които са се отразявали доста негативно на вървежа.

                  Турбината е от совалка,така че вече съм готов за Байконур
                  Сега мисля да се насоча към по-важните неща,а именно аеродинамика,брони,по-лъскави джанти и прочее...

                  Турбото е Garrett GTX3076 с вътрешен гейт, кована перка и водно охлаждане.Вече и с филтърче на маслото.
                  Оригиналния чугунен колектор замина в историята. Новия е тръбен,неръждаем,специално made by drigata.
                  Турбо пътищата също претърпяха известни промени.
                  В близко бъдеще предвиждам и гърне на Magnaflow,защото така не е много съседски-friendly...Просто нямаше наличност на това,което си бях харесал.
                  Генерацията е 70мм. права,неръждаема тръба.
                  Дюзите са 630 кубикови Siemens Deka.
                  Напролет маслото ще бъде LeMans 20W60. Най-вероятно ще се наложи и поставянето на керамичен съединител.
                  Целта е да видим,аджеба,може или не може 20V Turbo,неотваряно, на 230+ хиляди км.,със стокови бутала и биели да издържи на 400 +/- коня....

                  Ако мотора издържи това,което съм му измислил,следват,обратно на логиката, спирачки и окачване.

                  Ето и малко снимков материал:
                  Attached Files
                  Last edited by V_A_N_K_A_T_A; d.m.y г., 02:51.
                  Mercedes ML 63 AMG 07'
                  159 TI 2.4JTDm SW 09'
                  156 2.0 20V Turbo
                  VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                  sigpic

                  Comment


                  • #84
                    От това, което съм чел буталата са здрави и ще издържат на повече от 400 коня, но биелите са слабото място на мотора. Чупели се на малко над 400НМ. Иначе евала за избора на турбо

                    P.S Дизайна на перките GTX колелото не е ли друг? Като този от снимката.....
                    Attached Files
                    Last edited by DJ_STIVAN; d.m.y г., 09:58.
                    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                    Comment


                    • #85
                      Компресорната перка ще да е афтърмаркет ЦНЦ.
                      За ревизията на мотора, конктретно биелни и основни лагери никога ли не са сменяни ?
                      Понеже си отпътуват след 150 000км сериозно.
                      И в комбинация със сток биелите става неприятно, дори и на нетунингован мотор.
                      А иначе за биелите, мерил съм и на 16вт и на 20вт, материалът е еднакъв с 20 HRC, тоест мекичък в сравнение на тунинг хром-моли биелите с твърдост която се върти около 40 HRC.
                      Неревизирана сток биела със износен лагер и въртящ момент на мотора около 450 Нм, ще си е голям хазарт

                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube
                      evo2 600

                      Comment


                      • #86
                        Да,така е,перката е CNC афтърмаркет.
                        И,да, откакто е при мен, на този двигател не му е правено абсолютно нищо,налагащо каквото и да е отваряне...Възможно е в Англия да са го отваряли. Купе-то дойде на около 140 хил. мили и аз съм направил още 20-30хил. км.. Нямаше и смисъл сега да го отварям,при положение,че нямам подготвени бутала и биели.
                        Напълно съм съгласен с Ици и знам,че нещата са на ръба,но да видим...
                        Mercedes ML 63 AMG 07'
                        159 TI 2.4JTDm SW 09'
                        156 2.0 20V Turbo
                        VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                        sigpic

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от V_A_N_K_A_T_A Покажи съобщение
                          Да,така е,перката е CNC афтърмаркет.
                          И,да, откакто е при мен, на този двигател не му е правено абсолютно нищо,налагащо каквото и да е отваряне...Възможно е в Англия да са го отваряли. Купе-то дойде на около 140 хил. мили и аз съм направил още 20-30хил. км.. Нямаше и смисъл сега да го отварям,при положение,че нямам подготвени бутала и биели.
                          Напълно съм съгласен с Ици и знам,че нещата са на ръба,но да видим...
                          точно че може англичанчетата да са го правили нещо знае ли се... давай и каквото сабя покаже
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от V_A_N_K_A_T_A Покажи съобщение
                            Нямаше и смисъл сега да го отварям,при положение,че нямам подготвени бутала и биели.
                            Напълно съм съгласен с Ици и знам,че нещата са на ръба,но да видим...
                            не е нещо кой знае колко скъпо да се отвори картера както си е така на място на колата и да се сменят лагерите, то първо като се махне някоя и друга пета ще се види как са като състояние.
                            Щото ако тропне някой лагер и се завари може да не остане нито блок, нито глава здрави.

                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube
                            evo2 600

                            Comment

                            Working...
                            X