Известие

Collapse
No announcement yet.

156 2.0 20V Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 2.0 20V Turbo

    Вече доста хора разбраха за проекта,някои дори го видяха в завършен вид,затова реших,че е време да пусна тема...
    Малко за колата:
    Двигателя е от Fiat Coupe - 2.0 20V Turbo.Колата донор намерих от Англия и внесох сам,единствено с тази цел.От нея в 156 отидоха двигателя,електрониката,скоростната кутия,която е с Viscodrive,тунела на скоростите със жилата и скоростния лост и малка част от генерацията.При свалянето на мотора се оказа,че той тече почти отвсякъде,има скъсани тампони и спукан изпускателен колектор.Всичко това е поправено...Двигателя не е отварян.
    Прехвърлянето и още куп други операции бяха компетентно извършени от екипа на Екстрийм!
    В обявата за Купето пишеше,че британците са поставили чип,премахващ всички ограничения , който в последствие се оказа,че е създал доста такива ,но затова ще се погрижи Бобо след празниците.Ще има и дино графики за доказване на постигнатото.Турбината е оригиналната,прясно рециклирана.Генерацията е 63мм. права тръба,само със задно гърне.Колата е учудващо тиха при скорости от 110 нагоре ,но не и при ускорение на ниски скорости Има blow off Bailey,който си беше от купето и от който съм много доволен,пък и е доста културен и не привличам пуйки Маслото е Selenia Racing 10W60,а филтъра е уникална рацерска гъба
    В момента,освен чипа има и други проблеми,които,най-вероятно се дължат на заминал дебитомер
    Като начало,за зимния период колата е все още със оригиналните си спирачни дискове и апарати и зимни гуми на 15 цолови колелета.НО,това много скоро ще се промени.Не е сигурно,обаче,дали апаратите от купето(4 бутално Брембо) ще могат да се приспособят.
    Същото важи и за окачването,в момента единствените промени по него са полиуретановите тампони на стаб щангата и 40мм. Eibach пружини,като и тук се очакват промени.
    Ето и няколко клипа:
    Свалянето на мотора http://www.youtube.com/watch?v=BFiEK...eature=channel
    Първото палене: http://www.youtube.com/watch?v=ouRrGEmPElg
    Малко от ускорението на купето: http://www.youtube.com/watch?v=HaaJ_...eature=channel

    Специални благодарности на екипа на Екстрийм сервиз!Най-вече на Добри(drigata),който беше главен отговорник за моята кола,както и на Венци,Боби,Мъри,Шого,Нено и Бобо(той е виновен за започването на проекта).Евала момчета,не можеше да стане по-добре!

    Засега от мен толкова...Другите сигурно също ще добавят по нещо,а и още снимки
    Весел празник
    Attached Files
    Last edited by V_A_N_K_A_T_A; d.m.y г., 23:15.
    Mercedes ML 63 AMG 07'
    159 TI 2.4JTDm SW 09'
    156 2.0 20V Turbo
    VW Phaeton 3.0 TDI 09'
    sigpic

  • #2
    Страшна е станала, а и звука е много добър!!! Като гледам и ускорението е доста добро
    Само едно мога да кажа: "Хвала на такъви ентусиасти и осъществяващите проекта проектанти!!!"


    п.п. Един въпрос, как турбото прави толкова налягане на място, та чак да изпуска блоу офф-а, че нали си трябва натоварване за да се развърти като хората турбинката?!
    Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 23:42.
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

    Comment


    • #3
      Знам, че там в Екстрим нещо са станали големи фенове на селения, но според мен маслото не е правилно.
      Ако питаш мен истината за тези коли си остава льоман-а.
      Тези мотори не са от най-издръжливите на издевателства.

      Comment


      • #4
        Колега, ти ли ме изпреварваше вчера от дървеница към околовръстното?

        Ако си бил ти - хубав звук ти вади колата
        sigpic
        === 75 1.8 T '86 ===
        === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

        If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
          Страшна е станала, а и звука е много добър!!! Като гледам и ускорението е доста добро
          Само едно мога да кажа: "Хвала на такъви ентусиасти и осъществяващите проекта проектанти!!!"


          п.п. Един въпрос, как турбото прави толкова налягане на място, та чак да изпуска блоу офф-а, че нали си трябва натоварване за да се развърти като хората турбинката?!
          Този Blow off е доста чувствителен.

          Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
          Знам, че там в Екстрим нещо са станали големи фенове на селения, но според мен маслото не е правилно.
          Ако питаш мен истината за тези коли си остава льоман-а.
          Тези мотори не са от най-издръжливите на издевателства.
          Ами така реши Бобо.Разликата в парите между двете масла е сравнително малка...нямам против следващия път да пробваме с Мотул

          Първоначално публикувано от Dexer Покажи съобщение
          Колега, ти ли ме изпреварваше вчера от дървеница към околовръстното?

          Ако си бил ти - хубав звук ти вади колата
          Да,аз бях Даже ти пуснах аварийни и ти свирнах,като завивах към Арената
          Mercedes ML 63 AMG 07'
          159 TI 2.4JTDm SW 09'
          156 2.0 20V Turbo
          VW Phaeton 3.0 TDI 09'
          sigpic

          Comment


          • #6
            Чудесен проект, браво на всички Вас!
            Явно това е бил Фиата над който си изкарваха яда момчетата
            И да те попитам нещо това купе на 156-та същото ли е на което беше 2.0 ТС и ако е така какво направи с двигателя?
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
              Знам, че там в Екстрим нещо са станали големи фенове на селения, но според мен маслото не е правилно.
              Ако питаш мен истината за тези коли си остава льоман-а.
              Тези мотори не са от най-издръжливите на издевателства.
              Господин специалист по маслата да вземеш да прочетеш че льоман се използва за състезателни коли и не е особенно подходящ за всекидневки Освен това тоя матор си е сток само с некъв чеп и съвсем не е напънат а пък фиат разправят че максимално доброто масло за него е 10/60 на тутела, което пък от своя страна е светлинни години зад селенията айде сега да ме обориш? Като имаш предвид че льоман е двойно естерно масло съответно пробега му е приблизително наполовина на синтетиката и на всичкото отгоре 20/60 за зимна употреба направо се е утрепало
              Last edited by Bobo; d.m.y г., 03:20.
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Уффф Бобо теми за маслата колкото искаш.
                Аз дадох да се разбере, че съм пристрастен.
                НО като гледам подписа на собственика, съм сигурен че тази кола ще се кара само на заварка.
                И времето ще покаже кой от двама ни е прав.

                Comment


                • #9
                  Първо честито!

                  Тези апарати за колко мм диск са?Имам предвид 4 буталните.
                  Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                  Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                  Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                  Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                  Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                  Comment


                  • #10
                    Няколко въпроса - точките на захващане на комплекта двг и ск кутия едни и същи ли са спрямо 156, както и тампоните на двг?
                    - Оригинално има ли датчик за налягане на масло, и ако няма къде забихте този дето отчита в момента?
                    - електрониката към таблото не е преправяна за 156ските уреди, или се ползват тия на Фиата?
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      ммм добре е станало а и звука ми е познат ))
                      това са едни от най шумните клапани който някога съм чувал и ги препоръчвам на всички турбинатори ) със налягания до 1.7 бара ( въпреки ме съмнява да изпусне на по голлямо налягане)
                      Volvo S80 2.0 T5 180hp
                      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                        ммм добре е станало а и звука ми е познат ))
                        това са едни от най шумните клапани който някога съм чувал и ги препоръчвам на всички турбинатори ) със налягания до 1.7 бара ( въпреки ме съмнява да изпусне на по голлямо налягане)
                        Ми аз знам едно пунто дето на 1.6 почва да изпуска

                        ---------- Post added at 11:57 ---------- Previous post was at 11:56 ----------

                        Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
                        Първо честито!

                        Тези апарати за колко мм диск са?Имам предвид 4 буталните.
                        305мм.

                        ---------- Post added at 11:59 ---------- Previous post was at 11:57 ----------

                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Няколко въпроса - точките на захващане на комплекта двг и ск кутия едни и същи ли са спрямо 156, както и тампоните на двг?
                        - Оригинално има ли датчик за налягане на масло, и ако няма къде забихте този дето отчита в момента?
                        - електрониката към таблото не е преправяна за 156ските уреди, или се ползват тия на Фиата?
                        Точките са си същите
                        Датчик си има оригинално и повярвай ми да сложиш допълнителен или да смениш този с друг е мишън импосибъл на тоя матор
                        Електрониката към таблото е "леко напасната" въпреки това не на 100%
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          Точките са си същите
                          Датчик си има оригинално и повярвай ми да сложиш допълнителен или да смениш този с друг е мишън импосибъл на тоя матор
                          Електрониката към таблото е "леко напасната" въпреки това не на 100%
                          Бютифул......мерси, ще трябва да разширя взора към обединеното кралство.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                            НО като гледам подписа на собственика, съм сигурен че тази кола ще се кара само на заварка.
                            И времето ще покаже кой от двама ни е прав.
                            Много интересно предположение "Заварка" предполагам значи с всичката газ... Колкото и да е странно,от както е с тоя двигател,карам доста по-нормално и в 80% от времето е само в атмосферен режим

                            П.П
                            Какво точно в подписа ми те накара да мислиш така?
                            Mercedes ML 63 AMG 07'
                            159 TI 2.4JTDm SW 09'
                            156 2.0 20V Turbo
                            VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от V_A_N_K_A_T_A Покажи съобщение
                              Много интересно предположение "Заварка" предполагам значи с всичката газ... Колкото и да е странно,от както е с тоя двигател,карам доста по-нормално и в 80% от времето е само в атмосферен режим

                              П.П
                              Какво точно в подписа ми те накара да мислиш така?
                              това, че не ти е единствена кола
                              скоро ще осъзнаеш, че не става за ежедневна
                              и когато я подкарваш, ще е на пълна газ

                              за другото както казах, времето ще покаже

                              Comment

                              Working...
                              X