Известие

Collapse
No announcement yet.

156 2.0 20V Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Разбирам те... По принцип,колата е напълно приложима за ежедневна употреба.Това беше една от основните ми цели.Но,разбира се,не се знае какви акъли ще ми дойдат.
    Mercedes ML 63 AMG 07'
    159 TI 2.4JTDm SW 09'
    156 2.0 20V Turbo
    VW Phaeton 3.0 TDI 09'
    sigpic

    Comment


    • #17
      Аз съм със същия мотор и карам с каквото ми попадне масло. В момента съм с "някакво" 5w40. Карал съм и със Селения Голд. По скоро в случая е актуален въпроса, почернява ли маслото скоро след като се налее в мотора, и каква температура държи. Иначе незнам как колегата успяв да кара през 80% от времето в атмосферен режим, при моето шофиране е точно обратното.
      http://shop.bakbg.com/
      Fiat Coupe 20VT

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от zdravio
        Ангеле, айде не се излагайте турбо кола в атмосферен режим
        Явно звучи много странно,ама при мен се получава Не съм казал,че я карам постоянно така,просто в момента с тези проблеми гледам да не я "мачкам" толкова,а и е приятно...

        Първоначално публикувано от RPWWD
        Бе в задръстванията става, ма колегата сигурно като си тръгне през уикенда към "Кинана" ще и стопи буталата, нал тъй артик
        Тук усещам Хасковска жилка Честно казано вече я прибирах към "Кинана" и знам колко върви


        За да не съм тотално офф,ето така изглежда колата в момента...
        Attached Files
        Mercedes ML 63 AMG 07'
        159 TI 2.4JTDm SW 09'
        156 2.0 20V Turbo
        VW Phaeton 3.0 TDI 09'
        sigpic

        Comment


        • #19
          Колега боен въпрос
          с бензиновата помпа от купето ли си или с на алафата
          Peugeot 406 coupe 2.0 16v 01'-вс. екстри
          Fiat Bravo 1.8 GT 96'-Г.И. Фобос,пълен сток
          ех:Opel Askona 1.6i 88'

          Comment


          • #20
            Не само бензиновата помпа е от купето,ами и тръбопроводите.
            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

            Comment


            • #21
              тъй като виждам,че е доста по-нисичка от стандартната ще те питам какво и е окачването,кога си го сменял,кви пари и дали мърда по завоите или е стабилно залепена на пътя?
              156 2.4jtd 170+к.с.(remap) 2001г. Sportwagon -EX
              Brera 2.4jtd 200 + к.с.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от littlesister Покажи съобщение
                тъй като виждам,че е доста по-нисичка от стандартната ще те питам какво и е окачването,кога си го сменял,кви пари и дали мърда по завоите или е стабилно залепена на пътя?
                Доста е по-ниска,да.Има пружини Eibach 40/40.Поведението се подобри чувствително.И все пак не препоръчвам на никого да си слага само пружини.Добре е да са в комбинация с амортисьори
                Mercedes ML 63 AMG 07'
                159 TI 2.4JTDm SW 09'
                156 2.0 20V Turbo
                VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от V_A_N_K_A_T_A Покажи съобщение
                  Доста е по-ниска,да.Има пружини Eibach 40/40.Поведението се подобри чувствително.И все пак не препоръчвам на никого да си слага само пружини.Добре е да са в комбинация с амортисьори
                  Колега, то няма такъв Eibach 40/40 za 156. Спортлайн-а е 45/50 мисля. Про-кит-а е 30/30.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Може,не споря.Имам някъде pdf-ски файл,но сега ме мързи да търся.Мисля,че не е про кит.Пружината е от червените,а доколкото си спомням и ти си с такива.Така или иначе,колата падна с доста...
                    Mercedes ML 63 AMG 07'
                    159 TI 2.4JTDm SW 09'
                    156 2.0 20V Turbo
                    VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от V_A_N_K_A_T_A Покажи съобщение
                      Може,не споря.Имам някъде pdf-ски файл,но сега ме мързи да търся.Мисля,че не е про кит.Пружината е от червените,а доколкото си спомням и ти си с такива.Така или иначе,колата падна с доста...
                      Не се лъжи по цвета Пружините и имат номер. Про-кит може да е червен, може и да е черен Спортлайн-също е така.

                      По номера на пружината се вижда каква е точно. Но като гледам предницата ти е доооста забита. Мойта не е толкова ниска.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Не се лъжи по цвета Пружините и имат номер. Про-кит може да е червен, може и да е черен Спортлайн-също е така.

                        По номера на пружината се вижда каква е точно. Но като гледам предницата ти е доооста забита. Мойта не е толкова ниска.
                        Ти си с по лек двигател макар и минимално според мен и това има значение.
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                          Ти си с по лек двигател макар и минимално според мен и това има значение.
                          На място като седи колата няма значение. Седни му на предния капак да видиш, че няма да мръдне колата
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Абе остави тая работа... 5-така си е с 1/4 по-тежък, и на място и в движение...
                            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                              Абе остави тая работа... 5-така си е с 1/4 по-тежък, и на място и в движение...
                              Аз като седна на калника отпред (подчертавам само на единия) не мръдва ама въобще да се смъкне на долу. 80 кг. съм. С колко фиатския мотор да е по-тежък от ТС-а?

                              Този спор е излишен. Най-добре колегата да си види номерчето на пруйините и ще се разбере с какви пружини е. Щото ако е със Спортлайн, те возят малко по-твърдичко от про-кит.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                Почти съм сигурен,че са същите.Номера е EW1020001VA И наистина тоя мотор е много тежък,може би е по-тежък и от V6...а нищо чудно и пружините да са поомекнали
                                Mercedes ML 63 AMG 07'
                                159 TI 2.4JTDm SW 09'
                                156 2.0 20V Turbo
                                VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X