Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 145 1.4 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa Romeo 145 1.4 TS

    Няма да започна с някакви невероятни извадки от динота или времена от писти.Ще започна с думите ,че това е колата която повече от година и половина ме кара всеки път когато я погледна или седна зад волана й да се усмихвам.Това е колата която ми отвори очите.
    Може да не е най-хубавата , най-бързата,най-уникалната и тн . но си носи идентичност,персоналност и я обожавам!Самия факт е,че до ден днешен е останала с базов 1.4ТС мотор говори много за автомобила и за това което ми дава реално...

    Главната цел на темата е НЕ да се похваля какъв съм "тунингист" или нещо от този сорт,главната цел е да си помагаме взаймно!!!Не твърдя,че знам много и ,че съм безгрешен.Твърдя,че трябва да си помагаме и подкрепяме и да нямаме тайни ,и да сме Човечни преди всичко!

    Alfa Romeo 145 1997-ма година , 1.4TS 103hp , 124NM.
    Още когато беше закупена имаше известни проблеми с дебитомер,сонда и другите нормални болежки за модела.Когато я купувах си нямах ни най-малка представа за колата.Просто ми хареса."1.4 е си казах аз,перфектна ежедневна количка за София"
    Воритя ми думи бяха "Не,няма да я подобрявам,само ще си я подържам и карам"... да , добре ...
    Точно 1 месец след това й беше първото състезание Time Attack на Плевен. И се започна...

    В момента автомобила е в цивилната си версия 1.4тс мотор(Cold Air Intake,генерация,284мм перфорирани предни дискове,2 оборота рейка,задни дискови с големите апарати от 164-ка за 251мм диск,окачване с дебели щанги,17 джанти и пълен набор интериор). Повечето я знаят в този й вид или без интериор с корито и 6 точков колан,но малцина знаят за какво реално се подготвя в момента автомобила.

    Предстой трансплантация на 2.0 турбо 8в мотор (усилен) с интеграле трансмисия и превръщането й в изцяло състезателно насочен автомобил,без компромиси! Всичко в момента е налично и пробно зглобено ,седи и си чака купето.
    Мотор Ланчия Дедра Интеграле (рейсинг лагери , гарнитура и шпилки.Нови бутала и сегменти.T3/T4 турбина,255литра помпа,250kpa MAP и Ostrich 2.0 електроника).
    Трансмисия Скоростна кутия и централен диференциял Ланчия Дедра Интеграле,заден диференциял + полуоски Ланчия Делта 8в интеграле (Torsen Type).Съединител: 6 лъчева керамика с усилен притискател и лагер за 500+ nm...
    Колата както казах е изцяло пистово насочена и си я правя абсолютно сам с информационната помощ от няколко приятеля, за което съм им адски благодарен!
    Цел към която се стремя до известно време:Coilover-Type Suspension,310mm предни и 284мм задни дискове,регулируемо по ъгли предно и задно окачване, 1.5 бара боост и тегло около 1100кг с предпазната клетка.
    Автомобила в стреет варянта си(гуми,мотор,интериор,окачване) миналата неделя даде 65 секундно време на калояново което беше главно за сверка след това...
    А сега прилагам малко снимков материял след толкова много текс...

    http://kocta.snimka.bg/automobiles/alfa-145.482824.all
    По-новички снимки от последния месец и нещо ,и разни стари от мероприятия.Поразбъркани са.

    Стари клипове...
    http://www.youtube.com/watch?v=ZiECAa76f2k
    http://www.youtube.com/watch?v=SkkIS4lAlkE
    http://www.youtube.com/watch?v=TJ6lEmJYZdU
    http://www.youtube.com/watch?v=tE0tvLDXegY
    http://www.youtube.com/watch?v=9OStwnhHEzA
    http://www.youtube.com/watch?v=h97oCsGALNI
    http://www.youtube.com/watch?v=ACQcnala-EA
    http://www.youtube.com/watch?v=gETK_OVUYLg
    http://www.youtube.com/watch?v=ZMxz-SdkRLE
    Last edited by kocta; d.m.y г., 23:34.
    Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

  • #2
    Е тук манията е пълна

    а и гледам си с правилния мотор вече

    само неразбрах с какви дюзи мислиш да караш.....

    успех с "бегачката"-ще следя темата
    146 Turbo

    Comment


    • #3
      здравей колега.хубава идея ..браво.само едно неразбрах добре .ако може поясни ми .колко време си дал на калояново? 65 сек това е минута 05.тоест 1.05ако е така ми се струва адски бавно.за колата която описваш..нищо лично .просто ...прегледах едни други времена ..нна моята стокова ланча 1.6 103 коня..на калояново.
      успех от мен.колата ще радва окото ...и да ти прави много кеф
      75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
      kavasaki zzr-600 100 жребеца
      147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от dellltata Покажи съобщение
        здравей колега.хубава идея ..браво.само едно неразбрах добре .ако може поясни ми .колко време си дал на калояново? 65 сек това е минута 05.тоест 1.05ако е така ми се струва адски бавно.за колата която описваш..нищо лично .просто ...прегледах едни други времена ..нна моята стокова ланча 1.6 103 коня..на калояново.
        успех от мен.колата ще радва окото ...и да ти прави много кеф
        65 секунди дава 145цата с двигател 1.4 т.с. двигателя с който я купи Коста.
        145 QV ex.
        146 Boxer TOTAL ex.
        147 T.S. Sele top

        Lancia Dedra 2000 16

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
          Е тук манията е пълна

          а и гледам си с правилния мотор вече

          само неразбрах с какви дюзи мислиш да караш.....

          успех с "бегачката"-ще следя темата
          Абе ориентирам се аз
          Дюзите за момента ще са тези с повишено налягане на бензина и намален боост... криза.
          По-натам ще взема нещо 440cc+ и трябва да се оплете един хубав изпускателен,че този дава няма такива загуби.

          ---------- Post added at 11:01 ---------- Previous post was at 10:48 ----------

          Първоначално публикувано от dellltata Покажи съобщение
          здравей колега.хубава идея ..браво.само едно неразбрах добре .ако може поясни ми .колко време си дал на калояново? 65 сек това е минута 05.тоест 1.05ако е така ми се струва адски бавно.за колата която описваш..нищо лично .просто ...прегледах едни други времена ..нна моята стокова ланча 1.6 103 коня..на калояново.
          успех от мен.колата ще радва окото ...и да ти прави много кеф
          Мерси колега за пожеланията.Дано да е така.
          Ако имате някакви въпроси питайте на воля за каквото и да било... Това е главната идея на темата!
          Last edited by kocta; d.m.y г., 10:53.
          Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

          Comment


          • #6
            Аз искам да ти пожелая УСПЕХ пич.
            ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


            Renault Megane II Grand Tour-2004г

            Comment


            • #7
              и от мене
              155 осем хиляди клапана 16 вериги
              0884650778 токи4а

              http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

              Comment


              • #8
                Ее , супер Успех с начинанието Винаги съм харесвал 145-ци , особено бравени . Мотора сток ли ще го слагаш , или ще го подсилиш с разни карантий ?
                145 1.6 ТС '97 ех.
                145 1.9 JTD '00
                307 CC 2.0 '04

                Comment


                • #9
                  Брао брат,сомо така! Имам едно питане,ако си намеря Q4 за донор на моито QV,голяма ли ше е драмата покрай присождане на скорости,кардани,дифове и прочие? Мерси предварително и ти пожелавам успехи,ааа и забраих да кажа само алфа!!!
                  AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
                  AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Мерси много колеги!!!
                    Днес малко размисли имаше и ровене по чужди сайтове.
                    Та предстой направата на ей тез чудесии. Powerflex-а за писта не е удачен варянт (мек е и мени геометрията след време) за това най стругар и полиамид навсякъде.
                    Свещи вече избрах NGK b8egv... по-студенки така...
                    За спирачките за сега сигурно ще карам така 284мм отпред 251мм отзад. След това спрямо финансите ще се мисли дали ще е 305мм на 28мм отпред или 330мм на 32мм,за отзад от сега май е ясно... 284мм на 22мм (сегашните предни). Предсотящи неща са едно МАП-че коси 3 бара или в по-лошия случай кучково 2.5,кулер,бов и някви дреболии...
                    Тези дни се занимавам с разчистване на скрапта в сервизчето и подреждане.Гледам и времето се оправя и ще се почват най-накрая асемблациите!
                    http://kocta.snimka.bg/automobiles/a...82824.17863538
                    Last edited by kocta; d.m.y г., 21:16.
                    Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от PE4E Покажи съобщение
                      Брао брат,сомо така! Имам едно питане,ако си намеря Q4 за донор на моито QV,голяма ли ше е драмата покрай присождане на скорости,кардани,дифове и прочие? Мерси предварително и ти пожелавам успехи,ааа и забраих да кажа само алфа!!!
                      Всичко ще стане директно единствената драма ще е отзад резервоара или по-скоро пода на багажника понеже на q4 - dedra няма легенче за резервната гума а там е резервоара заради диференцияла...
                      Ако стигнеш до там и не вземеш цяла Q4-ка 155-ца ще ти кажа кой части ти трябват точно...

                      ---------- Post added at 21:21 ---------- Previous post was at 21:19 ----------

                      Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщение
                      Ее , супер Успех с начинанието Винаги съм харесвал 145-ци , особено бравени . Мотора сток ли ще го слагаш , или ще го подсилиш с разни карантий ?
                      Мотора е ребилднат от миналия собственик.
                      Демек с рейсинг лагери е,нови бутала и сегменти,рейсинг гарнитура и болтове за глава,т3/т4 турбина.Всичко е в завидно състояние , само валовете разпределителните незнам какви са слагани но предполагам,че не са атмосферни...
                      Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                      Comment


                      • #12
                        Евалата
                        Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                        ех.. Малкото КуВе
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Мерси Василе. Сондата свърши ли работа или се оказа вярно предположението ми за дебитомер или смучене на въздух от гумените тръби около него?

                          След като си уточних по окачването какви мизерии ще правя премерих и коиловер пружини ще станат и те ...
                          Се замислих над въпроса с интеркулера,пътищата и проблема с вместимоста и защитеноста му...
                          И аз се най-кефя на фронт маунт (челен) но идва проблема
                          1. Трябва да се реже или модифицира предната греда,което аз крайно не желая да става.
                          2. Даже и да се събере по някакъв начин ще е доста ниско и рискувам при някое почукване,взимане по-агресивно на високите кърбовете,излитане от пистата или хапване на гуми да остана без кулер.
                          3. Въздушните пътища се удължават много... и от там лаг-а и плетеницата е голяма.

                          Бях гледал едно клипче с Уно 840коня 2000цц с нос и се сетих и много ми хареса как го бяха измислили.Погледнах и при мен и разбрах,че е приложимо.С малко мъдрене къде трябва да се резне,къде да се изолира с ламарина от двигателя къде да м усе направи заборник от предната брония го измислих.Видях и как да завъртя студения охлюв на турбото за да стане оптимално и да дойде всичко на мястото.Сега остава да подбера и правилния кулер.Намерих си 2 само трябва да измеря с рулетката кой е точно моя. Ако се направи всичко добре може цялата дължина на въздушните пътища (като не бройме питата на кулера) да излезе по-малко от 40см ... Абе щом при тях подържа тези коне адекватно защо и при мен да не подържа 3 пъти по-малко (на колелата) към които се стремя...

                          Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                          Comment


                          • #14
                            За подобен монтаж най подходящ е кулер с водно Поразгледай из нета мисля че ще ти хареса
                            Стандартния е Air to Air ти търси Water to Air
                            Last edited by Bobo; d.m.y г., 23:51.
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #15
                              Знам но много се усложнява и ускъпява всичко. Виждал съм на Росен Коларов е30-ката лично но там е манджа с грозде.Забили са радиатора на водното охлаждане в дупка на пода на задната седалка и през цялата кола маркучи ,помпа и тн...
                              Мисля да наклоня леко водния радиатор и да стане нещо като V Mount ...
                              http://images.google.bg/images?q=v%2...N&hl=bg&tab=wi
                              Ще го мисля но идеята е да е простичко и бързо за смяна и лесен достъп...
                              Мерси все пак за идеята.То при мен докато не се направи нищо не е за последно така,че не се знае. Повечето неща се решават на място в дадения момент. (то си ми личи де)
                              Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                              Comment

                              Working...
                              X