Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 145 1.4 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Коста ето ти снимки на интегралето на Феликс Пайлер да видиш как е монтиран неговия кулер по същия начин
    Attached Files
    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

    Comment


    • #17
      Истината е някъде там ... Мерси много за снимките...
      Вече май го измислих
      Ванко позна ли си джантите? Ако щеш вярвам карам я всеки ден така още с онези гуми с които ги прати ...

      Разбрах,че мога дфа си прехвърля прасето от делта диф-а в дедровия и няма да се налагат някви шмекерлъци с греди планки и тн.
      Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
        Истината е някъде там ... Мерси много за снимките...
        Вече май го измислих
        Ванко позна ли си джантите? Ако щеш вярвам карам я всеки ден така още с онези гуми с които ги прати ...

        Разбрах,че мога дфа си прехвърля прасето от делта диф-а в дедровия и няма да се налагат някви шмекерлъци с греди планки и тн.
        Абе те шмекерлъците не са наложителни а препоръчителни
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #19
          Има ли развитие, до колкото чувам двигателя е в колата .

          Comment


          • #20
            До мен стигнаха слухове, че е почти готова

            Comment


            • #21
              От къде са ви информаторите? Човек едно нещо тайна неможе да скрие от вас
              Колата е на 90% Готова само два гадни пина на еку-то ме мъчат! 24-ти и 25-ти на IAW. 5 дена немога да преборя еку-то да пусне сигнална маса към комутатор!
              Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

              Comment


              • #22
                с ел. инсталацията от Дедрата ли си?
                Lancia Dedra Integrale

                Comment


                • #23
                  Имам проблем:
                  Инсталацията на мотора е оригиналната 2.0 8в турбо с мап,кнок и селеноид IAW 473 еку.
                  Сложил съм IAW 4q4 ecu от купе 2.0 16в ,направил съм прехода за комутатор и бобина от инсталацията на купето на дедрата (контактен ключ и сигнал оборотомер) , вързали сме захранване от ЕКУ към купе за бензинова помпа. Всичко работи(датчици,жици,комутатор+бобина),еку-то си пуска по 34 и 35-ти пин 2.75в,когато ги окъся си дава искра.Пробвах с 2 различни еку-та и с Острич 2 нищо! Проблема е ,че няма искра от бобината ,демек не идва сигнал на комутатора!Не окъсява еку-то 24 и 25 пин и незнам защо!
                  Ако някой знае или препдолага за проблема да казва моля! Вече почнах да се замислям за варянти да сложа мегаскуирт!От 6 дена немога да запаля колата понеже нямам искра (гориво има и подава всичко и оправлява и помпа и мотор празен ход и тн и тн)!
                  Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                  Comment


                  • #24
                    имаш някъде грешка във връзването на инсталацията за ЕКУ-то
                    При купе ЕКУ-то управлението на комутаторите става директно
                    не минава през инсталацията на автомобила

                    предполагам знаеш, че е с 2 комутатора и 2 бобина на изгубена искра

                    къде е колата ако можем да помогнем

                    ако нямаш ето ти полезно инфо
                    http://coupeweb.net/16vt/index.html
                    Last edited by голямата риба; d.m.y г., 21:09.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                      имаш някъде грешка във връзването на инсталацията за ЕКУ-то
                      При купе ЕКУ-то управлението на комутаторите става директно
                      не минава през инсталацията на автомобила

                      предполагам знаеш, че е с 2 комутатора и 2 бобина на изгубена искра

                      къде е колата ако можем да помогнем

                      ако нямаш ето ти полезно инфо
                      http://coupeweb.net/16vt/index.html

                      ЕКУ-то е от атмосферно Купе,така че не е с дв бобини и два комутатора

                      Коста както ти писах и във Фиат форума ЕКУ-то е с имобилайзер,така че май трябваше да ти пратя и ключа
                      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                      Comment


                      • #26
                        Значи да отлагам да си режа вените Тамън наострих ножа
                        Значи утре взимам една инсталация за мотора от атмосферно купе 16в за да съм сигурен във всичко и да мога да направя връзката м/ъ еку-то и имобилайзер системата.На 8в турбо инсталация няма връзка за имобилайзер и няколко пина са различни.
                        Много съм отчаян.Dнес даже се замислих да махна и острич и мапове , и чудо... вече се замислях за мега
                        Кажете сега ако сложа острича предплагам няма да ми реши проблема с имобилайзера (вече пробвах). Аз си пазя оригиналната система на 145-цата 1.4ТС как да процедирам сега за да тръгне кочинката???
                        Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                        Comment


                        • #27
                          добре де
                          а какво не ти харесва на еку-то на дедрата турбо
                          сменяш мап-а и с един ремап няма да имаш никакви ядове
                          с острича трябва да е лесно

                          за да подкараш ЕКУ с имобилайзер или трябва да имаш имобилайзерната кутия и ключа
                          или да се пише по вградената памет на процесора на ЕКУ-то

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                            добре де
                            а какво не ти харесва на еку-то на дедрата турбо
                            сменяш мап-а и с един ремап няма да имаш никакви ядове
                            с острича трябва да е лесно
                            Няма му го ЕКУ-то оригиналното от Дедра-та,някой добросъвестен гражданин го е лепнал.

                            Ми значи да ти пращам и ключа с кутията на имобилайзера
                            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ivanko_rs Покажи съобщение
                              Няма му го ЕКУ-то оригиналното от Дедра-та,някой добросъвестен гражданин го е лепнал.

                              Ми значи да ти пращам и ключа с кутията на имобилайзера
                              Еми то трябва и инсталацията на мотора значи за да направиме прехода от имобилайзер към еку. Уф филма явно е доста голям. Сигурни ли сте ,че не е по-добре да разпродам острич,мапове и тн и да не си ръгна една мега с две двойни бобини? Ама то ще стане дълго и широко...
                              А си мислех,че ми остава само настройки и кулер! ужас
                              Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                              Comment


                              • #30
                                Пуска инжектори и чудесии.Единственото логично обяснение е някакъв дублаж в някой пин на еку 4я4 и инсталация на 473... днес ще пробвам с инсталация на мотор от купе 16в. Ако не стане се беся
                                Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                                Comment

                                Working...
                                X