If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Бобо според мен се бъркаш, няма вариант с тва турбо колата да направи пик на момента при същите обороти при които го прави със сток турбото т.е 500 оборота по надолу, но ако имаш графика на колата за която говориш пусни да я видим ? А иначе налягането на което финализирахме е 1.9бара, а скрииншота с буста не е актуален т.е не е финалния, тва е скрииншот от настройките там и мощността все още е с около 20kw надолу
Възможно е да се бъркам Тони ма сега като гледам кво си писал за бууста - май разбрах кво става Начи графика нямам щото е на хартия и си е в клиента, но колата вървеше на 1.5 налягане с тая турбина и просто 1,5 бара турбината ги прави на около 2200 и затва е и ефекта с нм Другото е че незнам дали сте пипали геометрията от там е възможно да се постигнат леко по-добри резултати в ниските
не
доколкото знам си с ЕДЦ15Ц7
при който се мери само температура на постъпващият въздух, като датчика е в дебитомера
докато на този МАП който ползваш ти има вграден също температурен датчик, който мери температура на въздуха в пълнителният колектор
като второто според мен е доста по добре, защото дава по ясна представа за нещата.
при него вариант ЕКУ-то малко или много ще хване ако има промени по железата(кулер, голяма турбо и т.н.)
просто питам дали някой е минал по този път или ще съм пионер
не
доколкото знам си с ЕДЦ15Ц7
при който се мери само температура на постъпващият въздух, като датчика е в дебитомера
докато на този МАП който ползваш ти има вграден също температурен датчик, който мери температура на въздуха в пълнителният колектор
като второто според мен е доста по добре, защото дава по ясна представа за нещата.
при него вариант ЕКУ-то малко или много ще хване ако има промени по железата(кулер, голяма турбо и т.н.)
просто питам дали някой е минал по този път или ще съм пионер
Аве пионере как ще смениш алгоритъма в еку-то който смята температура в засмукването оригинално - на всичкото отгоре мапа е от ЕДЦ16 което има алгоритми за смятане и на студеното и на топлото
не
доколкото знам си с ЕДЦ15Ц7
при който се мери само температура на постъпващият въздух, като датчика е в дебитомера
докато на този МАП който ползваш ти има вграден също температурен датчик, който мери температура на въздуха в пълнителният колектор
като второто според мен е доста по добре, защото дава по ясна представа за нещата.
при него вариант ЕКУ-то малко или много ще хване ако има промени по железата(кулер, голяма турбо и т.н.)
просто питам дали някой е минал по този път или ще съм пионер
Аве пионере как ще смениш алгоритъма в еку-то който смята температура в засмукването оригинално - на всичкото отгоре мапа е от ЕДЦ16 което има алгоритми за смятане и на студеното и на топлото
Както Бобо уточни на EDC15-генетично, посредством мас метъра му е заложено да измерва температура на постъпващия в смукателя въздух, а измерващия температура 4-ти пин на мап сензора ми е просто изолиран...
Иначе рибока е прав, при (0 281 002 437) нещата са доста по-усъвършенствувани, като всичко разбира се започва от EDC16 и май само, най-най-видните пионери знаят това...
Ааааа, кефите ме, няма отказване докато не се постигне желания резултат.
AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Ааааа, кефите ме, няма отказване докато не се постигне желания резултат.
Така е колега, до последно бой с нескопосаните бояджии...
Първоначално публикувано от badmadafaka
А защо "истинският", какво му беше на стария цвят, доколкото имам спомени и той беше 8С, или...?
Иначе на снимките изглежда интересно но все пак не мисля, че може да се разбере от снимка какъв е точно ефекта "на живо"... Все пак от снимките се загатва, че говорим за "ефекта WOW"
Изискващата се при първото ми боядисване многослойна технология на пръскане и спецификата на самия цвят 8C (VR202B), бе по силите на много малко бояджии в БГ, включително и на тогавашния ми, та заради полувинчатия резултат малко време останах с него и прибягнах до друг "бояджия" и друг тип боя...
Иначе снимките са 6 мегапикселови макро изображения, които обаче няма как на 100% разбира се да пресъздадат истински смразяващия отенък на боята...
Comment