Известие

Collapse
No announcement yet.

Диференциали,трансмисия,силово предаване

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Диференциали,трансмисия,силово предаване

    Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
    В тоя живот несъществува само Q2 диф...
    Ха!

    Ми я дай предложение тогава, че ми е любопитно как ще тръгва кола с 300 коня на предно без LSD приятелю или може би предлагаш с шпер?
    Last edited by ЗМЕЯ!; d.m.y г., 17:51.
    SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
    SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
    SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

  • #2
    Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщение
    Ха!

    Ми я дай предложение тогава, че ми е любопитно как ще тръгва кола с 300 коня на предно без LSD приятелю или може би предлагаш с шпер?
    Ми просто няма тръгване,аз да ти кажа!!!!!

    А пък ти ако искаш 3 лсд-та и сложи пак тая,а що се отнася до моделите самоблокиращи се дифове ЛСД-то е най загубения диф,но като няма друг се примиряваш.
    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщение
      Ха!

      Ми я дай предложение тогава, че ми е любопитно как ще тръгва кола с 300 коня на предно без LSD приятелю или може би предлагаш с шпер?
      Ооо незнам пич,аз просто се правех на разбирач...Прощаваш ли ми?
      Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
      Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
      Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
      Mercedes Benz A170 CDI FL '01
      Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

      Comment


      • #4
        ...
        Last edited by pooh; d.m.y г., 12:09.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
          Фирмата QUAIFE предлага за F40 ск. кутия. Ако не се лъжа QDF21B е модела. Цените обаче са малко по-дебели от Q2.
          Дам, разгледах ги още следобяд...645 паунда е за моята кошница....
          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

          OEM & Ventura Garage
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
            Ооо незнам пич,аз просто се правех на разбирач...Прощаваш ли ми?
            Разбира се, че.....НЕ!

            Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
            Дам, разгледах ги още следобяд...645 паунда е за моята кошница....
            Което го прави около 300 паунда по-скъп от Q2!
            SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
            SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
            SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

            Comment


            • #7
              Радо след всичките изказани приказки и слухове
              ми е интересно с каква електроника си в момента
              и с какъв мотор?

              Змей и в една друга тема бях писал Q2-ката е пълен ташак, да не говорим за старт. Характеристиките му са такива, че става само за завой при изричното условие, че няма пълна загуба на сцепление на едно от колелата, след това не става дори и за завои.
              Скоро мисля да пусна една тема за легени и митове при дифовете.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                Ми просто няма тръгване,аз да ти кажа!!!!!

                А пък ти ако искаш 3 лсд-та и сложи пак тая,а що се отнася до моделите самоблокиращи се дифове ЛСД-то е най загубения диф,но като няма друг се примиряваш.
                аз като нямам ни щпер ни нищо що оставям 20-30 метра по две линии
                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                  Радо след всичките изказани приказки и слухове
                  ми е интересно с каква електроника си в момента
                  и с какъв мотор?

                  Змей и в една друга тема бях писал Q2-ката е пълен ташак, да не говорим за старт. Характеристиките му са такива, че става само за завой при изричното условие, че няма пълна загуба на сцепление на едно от колелата, след това не става дори и за завои.
                  Скоро мисля да пусна една тема за легени и митове при дифовете.
                  В момента колата му си е вече в проект, иначе нека той си каже случката...

                  Еньо ти току що се опита да опровергаеш половината авто индустрия бе мамин...

                  Пример:

                  Моята с извършен, вече силов, но преди софтуерната настройка т.е със стария чип с/у 156 2.4 150 с яко назобен чип, като аз с Q2, той без и 2-мата с 17-ки правим няколко замерки:

                  -От място го взимам и вървя пред него до към 3-та!
                  -От летящ старт-никъв шанс за мен!

                  Та я кажи пак онова за 0-левата ползва от Q2,даже и при старт от място, че ми стана любопитно?!!
                  SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                  SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                  SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                  Comment


                  • #10
                    виж сега Ламя
                    все едно аз да почна с теб да споря за копирни машини

                    искаш ли обаче да направим друго замерване

                    махаме си левите полуоски
                    и се пускаме на 20 метра
                    да видим кой ще ги преодолее първи

                    П.П. може и десните

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                      виж сега Ламя
                      все едно аз да почна с теб да споря за копирни машини

                      искаш ли обаче да направим друго замерване

                      махаме си левите полуоски
                      и се пускаме на 20 метра
                      да видим кой ще ги преодолее първи

                      П.П. може и десните
                      За мен фактите винаги са били определящи, още повече отлично знам поведението на колата без Q2 и с Q2, така че по-нататъшни убеждения в негативен аспект итностно Q2 за мен са безмислени!
                      SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                      SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                      SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                      Comment


                      • #12
                        даммм
                        и М88 е по добър от Lexmark Optra T610

                        Comment


                        • #13
                          Момчета, какво се хабите? Не знаете ли, че другарят Змей е бил част от тестовия екип на JTD двигателите и лично с инжинерите на Фиат е разработил Q2 диф-а, с две думи той е построил италианското автомобилостроене през последните 10 години. Затова гледа фактите, използва най-добрия мотор, най-добрия диф, най-доброто дино и всичко е перфектно /все пак е бил в кухнята на фиат/ и в стейдж 2 на тунинг проекта му смята да посети и марс със 147-цата
                          1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
                          1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
                          2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от MainaCore Покажи съобщение
                            Момчета, какво се хабите? Не знаете ли, че другарят Змей е бил част от тестовия екип на JTD двигателите и лично с инжинерите на Фиат е разработил Q2 диф-а, с две думи той е построил италианското автомобилостроене през последните 10 години. Затова гледа фактите, използва най-добрия мотор, най-добрия диф, най-доброто дино и всичко е перфектно /все пак е бил в кухнята на фиат/ и в стейдж 2 на тунинг проекта му смята да посети и марс със 147-цата
                            Ай още един изпълзял изпод дупката си плъх, изпълнен до край с желанието отново да направи съпричастни всички нас с поредната си положителна и градивно-обективна критика, след което пак доволен, сит и щастлив да си се прибере в бърлогата при другите плъхове...

                            Ето и един кратък списък на иначе безизвестните фирми използващи "недоразумението" наречено LSD:

                            * Alfa Romeo: Q2
                            * American Motors: Twin-Grip
                            * Buick: Positive Traction
                            * Chevrolet/GMC trucks (after 1973): Gov-Lock
                            * Chrysler: Sure Grip
                            * Ferrari: E-Diff
                            * Fiat: Viscodrive
                            * Ford: Equa-Lock and Traction-Lok
                            * International: Trak-Lok or Powr-Lok
                            * Jeep: Trac-Lok (clutch-type mechanical), Tru-Lok (gear-type mechanical), and Vari-Lok (gerotor pump)
                            * Oldsmobile: Anti-Spin
                            * Pontiac: Safe-T-Track
                            * Porsche: PSD (electro-hydraulic mechanical)
                            * Saab: Saab XWD eLSD
                            * Studebaker-Packard Corporation: Twin Traction
                            * TVR: Hydratrak
                            Last edited by ЗМЕЯ!; d.m.y г., 10:46.
                            SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                            SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                            SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                            Comment


                            • #15
                              Незнам но аз като карах Q2 -ката останах много доволен от нея. В завой изтегляше почти по същия начин както изтегля integrale с отворени преден и заден диф.
                              Просто хватката (поне за писта) е да не се пуска газта.Кара се на ляв крак и газта винаги натисната иначе дупето си тръгва в завой като захапе диффа наобратно да спира.
                              Много ме е яд,че свърши нафтата за да се обедите какво може количката като време на Дракон.

                              п.п. Нещо бъркате понятието LSD или не гледате мащабно
                              За автомобилен спорт диференцияла с ограничено приплъзване или така наречения по нашенски ШПЕР е повече от задължителен , особенно при коли с един двигателен мост независимо кой от 2-та. Друг въпрос е ,че има различни типове LSD-та. Виско,торсен,пластинчат и тн.
                              Last edited by kocta; d.m.y г., 10:52.
                              Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                              Comment

                              Working...
                              X