Известие

Collapse
No announcement yet.

Диференциали,трансмисия,силово предаване

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Торсен дифф-а го дават един вид умен. Той процентно разпределя усилието там където се губи сцепление(по-малко натоварване). Един вид изравнява процентно , както бяха писали колеги по-горе от 25 до 75% натоварването лява/дясна полуоска или преден заден мост при AWD.

    С 2 думи за писта става за драг пак става но не е оптималния варянт.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Torsen
    Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
      Торсен дифф-а го дават един вид умен. Той процентно разпределя усилието там където се губи сцепление(по-малко натоварване). Един вид изравнява процентно , както бяха писали колеги по-горе от 25 до 75% натоварването лява/дясна полуоска или преден заден мост при AWD.

      С 2 думи за писта става за драг пак става но не е оптималния варянт.
      http://en.wikipedia.org/wiki/Torsen
      Първо от торсен до торсен разлика бол и в случея ако говориме за Q2 нещата съвсем не са както ти си ги описал, твойте писания важат когато торсена разпределя преден/заден мост или е в 4х4 кола
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        Е кво да се изказва като дригата се е убъркал са чичката ше го нарани Ти си глей твоя двор недей пак се учи от чужди грешки
        адвокатеееее, остай ма да си базикам чичката.. шот с тия теми за гонки с една полуоска си е за общи или за банан... ма Дригата го играе гузен и не го наказва

        положението е шише......


        По темата. Да питам въпросче. Какъв трябва да е диференциалът на един мост за да ограничава приплъзването на спиране е завой? (отговор като "електронен" или абс не се приема такова няма да си сложа в колата)
        Last edited by ne0; d.m.y г., 17:55.

        http://www.facebook.com/VenturaGarage
        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
          даммм
          и М88 е по добър от Lexmark Optra T610
          Дааам...виждам, че и принтерните ти познания, не са от най-силните...

          Предимството на Q2 спрямо обикновения диф е безпорно и го казвам като човек констатирал разликата!!!
          Най-сериозно пък се усещат качества му при инсталация в истински мощните змийчета...
          SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
          SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
          SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
            ... е завой? ...
            преведи и тогава

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
              По темата. Да питам въпросче. Какъв трябва да е диференциалът на един мост за да ограничава приплъзването на спиране е завой? (отговор като "електронен" или абс не се приема такова няма да си сложа в колата)
              Ако ти е сериозен въпроса - отговора е пластинчат натегнат на 80нм
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #37
                ...
                Last edited by pooh; d.m.y г., 12:09.

                Comment


                • #38
                  Искам да попитам компетентните органи:
                  Моята 147 няма Q2 вдигам на крик лявото колело паля и при отпускане на съединителя колата иска да тръгне и да прескочи крика зацепва и дясното колело,изключвам АСР-а и положението е пак същото.
                  Защо се полочава така ?
                  Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                  159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                  NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                    Искам да попитам компетентните органи:
                    Моята 147 няма Q2 вдигам на крик лявото колело паля и при отпускане на съединителя колата иска да тръгне и да прескочи крика зацепва и дясното колело,изключвам АСР-а и положението е пак същото.
                    Защо се полочава така ?
                    Колкото и да е странно с оглед на модела, споре мен няма друг логичен отговор, освен да имаш монтиран шпер.
                    SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                    SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                    SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                    Comment


                    • #40
                      ...
                      Last edited by pooh; d.m.y г., 12:08.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
                        Странна логика имаш.
                        видео 1
                        видео 2
                        Така ли мислиш?

                        И по кой начин видео клиповете ти отговарят на въпроса на Вовата, чиито питане аз коментирах?!
                        И къде точно ми е с транна логиката, че нещо немога да се сетя?
                        SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                        SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                        SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                        Comment


                        • #42
                          Пух ти е показал нагледно как се държи торсен диф.

                          И за да няма пак странни въпроси от твоя страна,ще ти го обясним по просто и от клиповете на Пух:

                          Торсеният диф при вдигната една гума се държи като обикновен отворен диф,тоест,върти се само вдигната гума,но ако се приложи по голяма сила от задвижващият го механизъм се получава това от клипче номер 1,започва да се върти и другата гума.

                          Докато при другите два модела дифове това не е така.

                          В отговор на Вовата ще му кажа само едно,пробвай да пуснеш плавно съединителя и тогава да и подадеш газ и ще видиш ,че нещата се случват така както трябва да се случват.
                          Нормално е когато колата е на крик и искаш да я развъртиш да се получават такива усилия породени от тежеста на джанта с гума,маслото в кутията и естественно неговата гъстота.

                          Физиката е в центъра на нещата драги ми колеги!
                          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                          Comment


                          • #43
                            Ето нагледно един самоделен торсен диф.
                            Attached Files
                            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                              Пух ти е показал нагледно как се държи торсен диф.

                              И за да няма пак странни въпроси от твоя страна,ще ти го обясним по просто и от клиповете на Пух:

                              Торсеният диф при вдигната една гума се държи като обикновен отворен диф,тоест,върти се само вдигната гума,но ако се приложи по голяма сила от задвижващият го механизъм се получава това от клипче номер 1,започва да се върти и другата гума.

                              Докато при другите два модела дифове това не е така.

                              В отговор на Вовата ще му кажа само едно,пробвай да пуснеш плавно съединителя и тогава да и подадеш газ и ще видиш ,че нещата се случват така както трябва да се случват.
                              Нормално е когато колата е на крик и искаш да я развъртиш да се получават такива усилия породени от тежеста на джанта с гума,маслото в кутията и естественно неговата гъстота.

                              Физиката е в центъра на нещата драги ми колеги!
                              1.Не съм имал питане към Аспарух, че да са е налагало нагледно принципа на торсен дифа да ми показва, че даже и въпросите да ми квалифицира!
                              2.Поста ми беше в отговор на въпроса на Вовата, чиято кола се държи, като предно с шпер!
                              Last edited by ЗМЕЯ!; d.m.y г., 16:24.
                              SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                              SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                              SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                              Comment


                              • #45
                                Щом казваш!!!
                                145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                                Comment

                                Working...
                                X