Първоначално публикувано от drigata
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Диференциали,трансмисия,силово предаване
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Аз не искам да споря с никой,просто искам да разбера шума от ляво дали е от лагер или крив спирачен диск.
Колата е със сменено масло на ск. миналата година това което дават по книжка.
При пробата пусках съединителя съвсем плавно 2 опита.
Закарах колата в сервиз при колега алфист обяснихму случая тои категорично каза,че това е невъзможно. Когато вдигна колата на крик и направи два неуспешни опита да завърти гумата се отказа чудеики се какво става.
Ма нали алфите се с характер и понякога си правят гаври.Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
NEW 159 2.0 JTDm Black TI
Comment
-
Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение...дали е от лагер или крив спирачен диск...
В такъв случай не е ли възможно (в допълнение на другите неща, казани от Дригата) задържането на вдигнатото колело (крив диск, заминал лагер) да се третира като сцепление и другото колело да получава въртящ момент? Малко, но достатъчно за скачане от крика
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95
Comment
-
Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщениеС риск да поспоря с радиото ще се завторя. При вдигнато колело във въздуха Торсен и отворен диференциал се държат по един и същ начин, а именно, върти се само колелото във въздуха. Така че няма как да се извади извод от ситуацията на vovata, какъв му е дифа. Причините да се завърти стъпилата гумата ги е споменал Дригата.
Извадка от FAQ секцията на официалния сайт на Торсен:
What happens when I have a wheel in the air?
As mentioned above, the Torsen differential is a torque multiplier. The Torsen requires some type of resistance or friction in the system to function properly. A wheel in the air provides zero torque or friction on the system and as the Torsen multiplies the available torque, zero, by its TBR, the end result is still zero. In response to this, we developed the Torsen T-2R with pre-load to combat those wheel in the air situations.
Ето едно видео за принципа на работа на нормален(отворен) диференциал.Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщениеЩом казваш!!!
Първоначално публикувано от bass Покажи съобщениеВ коментара към единия от клиповете на Пух (за аудито) се казва нещо много забавно: за да се излъже дифа, че колелото във въздуха има някакво сцепление, достатъчно е да се натисне спирачката - той няма как да разбере дали съпротивлението е от триене в асфалта или от друго, съответно сработва схемата с мултиплицирането на въртящия момент към другото колело.
В такъв случай не е ли възможно (в допълнение на другите неща, казани от Дригата) задържането на вдигнатото колело (крив диск, заминал лагер) да се третира като сцепление и другото колело да получава въртящ момент? Малко, но достатъчно за скачане от крика
Comment
-
Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщениеСлед като изкарах Пух от заблуда по icq-то ще се опитам да изкарам и теб, като допълнително поясня, че под шпер винаги съм имал предвид 100% заключващ се диф и никога не съм бъркал това понятие с торсен диференциала!
Да силно е възможно някакви необясними, поне за сега аномалии да карат колата на Вовата да се държи като 100% заключен диф.точка
Comment
Comment