Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Грам не обичаш да ти е скука обаче
    Като знам колко напасване беше за шестака, сега пак във филма ама с петак... важното е да тие кеф както се казва.

    Интересно ми е само дали ще си доволен накрая от ефекта, като качиш колата на пистата. Мен лично ме притеснява,че турбо на леко купе с задно щее фън, но не зная дали резултатите ще са каквито искаш. Ако докарте турбо лага до минимум щее добре.че на интензивно карне на завой си мисля че няма да се накефиш много.
    Нооо това си е мое преположение и ще следя с интерес какво щее развитието напроекта
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • Чесно казано вече взех да си мисля за малко скука, щото взе да ми идва множко......
      Може би ще трябва да съм по внимателен с подаването на газта в момента на излизане от завоя, но повечето мощност ще е по добре при едно и също окачване, преди и сега да речем.......
      Принципно колата ще е и поне 30 кг по лека от преди, петака като цяло е по лек от шестака.......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • Ем логично...има едно бутало по-малко.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • ...и само една глава и ... и.....
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • Намерих едно от най - компромисните места за кулера, целта ми беше да не е близо до изпускателя и турбото, да има максимално къси пътища от турбо до дросел и да е на място където има вятър.......реално погледнато над въздухозаборника на тавана щеше да е най проветриво, и пътищата щяха да са само една идея по дълги от сега, но пък тва е некво ебаси тежкото Forge дето ако го закича на тавана трябва да направя една купчина планки и прочее......Така или иначе е над 40% по голям от този дето ползвах на Купето досега, така или иначе въпреки че ремапа ми е за 1.4 бара, на писта рядко карам над 1.2.......а и центъра на тежеста е много по важен динамичен показател на писта, отколкото едната идея повече мощност.......а кулер на тавана не работи в тая посока......
            Блоуофчето го сложихме на малко нестандартно място веднага след турбото, но тва не е проблем.......тъкмо ще го чувам по добре.......даже и ще го виждам............
            Може би някой ще каже че мястото на бензиновия резервоар не е точно там от гледна точка на безопасноста, но пък когато почнах да правя тръбарката запитах из западните форуми къде е най - безопасното място и след като всеки каза че го слага където му пасне най - добре щото то в тия апликации навсякъде е опасно да има бенз. резерв........така че го боднах на място където е най - добре от гледна точка на нисък център на тежеста и център между двете оси.......а и гредата пред която седи е втората най - здрава и дебела структура в тая консерва и е наместена за страничен удър.......а и аз все пак карам внимателно и без много газ........
            В общи линии останаха някой дребни де-имобилизиращи процедури с екуто с който се занимава единствения оторизиран да пипа електрониката ми, и съм готов за възпламеняване.......
            Attached Files
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • Ники, в тая конфигурация на турбина, коолер и турбо пътища направо си носи 4-5 големи хладилни чанти пълни с лед и сипвай върху кулера

              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • Трай ся, и маслен кулер ще има наблизо........
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Днес в 14:35 българско време бяха възпламенени горивните камери на цилиндри 1-2-4-5-3.
                  Запалването протече гладко и от раз.......което в практиката ми показва че не е на особенно добре......след двигателни интервенции знам че ако енджина тръгне от първия път, нещо след това прави проблем......
                  Така и стана, от едни маркучи потекоха наситени въглеводороди, малко антифризче, малко масълце за ск.кутия, откачи се и гейта на турбото от зегерката.....
                  Както и да е, това е лечимо, важното е че по електрониката на двигателя 95% всичко е готово(или поне така изглежда), таблото на приборите също работи, оборотомер и температури ще ползвам оригиналните, не мисля да се кича с излишни датчици.......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • Наблюдавам интересен феномен.....
                    Паля двигателя студен, бачка си равномерно и гладко 2-3-4 минути с по високи обороти и изведнъж почва да плете обороти за 2-3 сек и гасне.......пали отново, но иска подаване на газ.......на празен ход не ще.....гасне......две студени паления го прави......утре пак ще го пробвам с друг дросел и МПХ.....Странно...
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Като демонтираш моторчето за празния ход го огледай добре за пукнатини по корпуса....

                      Comment


                      • Свалих го, беше юнашки запекло, "цилиндърчето" дето байпасира въздуха дори с натиск не се движеше, 10 мин разкисване с химия и сега е бомба........
                        Нещо не държи добре някой щуцер от тия дето излизат от бенз помпа и касетата се пълни с бенз.......смърдя на бенз вече втори ден, жената ми е вдигнала мерника......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • В общи линии трябва да направим едно леко тестче преди Серес, направих една добавка за предната броня която да скрие изцяло предните гуми и дали ще изкочат детски болести не знам, но визуално как стана горе долу ми хареса.......
                          Attached Files
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            В общи линии трябва да направим едно леко тестче преди Серес, направих една добавка за предната броня която да скрие изцяло предните гуми и дали ще изкочат детски болести не знам, но визуално как стана горе долу ми хареса.......

                            И
                            Тествай след 180км/ч дали си стоят на местата добавките!


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • Дай малко информация, ще те видим ли на Купа Дракон II?! Не остана

                              Comment


                              • Най вероятно не, под въпрос е и Алфисткия тракдей че нещо може да се наложи да съм на друго място......
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X