Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Има варианти и с по дълги скорости, но на тоя етап е по важно да ми е 5 степенна кутията, щото 6степенната е по дълга с 3 санта и е малко под въпрос дали ще влиза в "коша" на тръбарката.......човека дето е по вещ със тия неща каза към 200 и нещо на 4та, последната скорост така или иначе пак надали ще ми трябва......все пак надждите са за кола с 300 кила по лека, по нисък център и прочее......
    Днес бях под пара, сори че не вдигнах......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • Няма лошо да е 5 степенна кутията, маторя напъва добре в сериозен диапазон от обороти и няма нужда предавките да са много "нагъсто". Не знам за 4-та, ама си правя простата сметка, че ако 1,9 жтд прави към 200 на 5-та при 4000 оборота, с едни небрежни 6500 при теб би трябвало да си към 325...просто 6500 към 4000 е 1,625.
      Не знам кой е вещ, стока и т.н., ама сметката е тази...са може жтд-то да прави 190, не 200 на 5-та, ама и теб те влече повече към 7000 оборота...
      нема грижа, днес ти чукнах само да те проверя шаваш ли още...

      Comment


      • по принцип да си кажа и за архива да остане, че мотора за тоя проект е мегаломански, но го адмирирам. Иначе съм посял семе за подходящ шестак, ако имаш късмет пак ще се спъна в някой

        http://www.facebook.com/VenturaGarage
        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

        Comment


        • според мен си му трябва нещо леко 4 цил алуминиево блокче около 2000куб и до 9500 рпм не стига това ами си ги карат и без маслен радиатор по по отворените писти ама вие сте си сектанти ще бутнете и в8мак сигурно ще хвърля биелни лагери и ще яде валове на всяка обиколка италянска му работа ( в кръга на шегата ест) дайте снимки на мотора или е тайна още ?
          Last edited by tqnbtb; d.m.y г., 00:20.
          alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
          Fiat punto GT in progress ~200hp

          Comment


          • Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщение
            според мен си му трябва нещо леко 4 цил алуминиево блокче около 2000куб и до 9500 рпм не стига това ами си ги карат и без маслен радиатор по по отворените писти ама вие сте си сектанти ще бутнете и в8мак сигурно ще хвърля биелни лагери и ще яде валове на всяка обиколка италянска му работа ( в кръга на шегата ест) дайте снимки на мотора или е тайна още ?
            На запад е напълно нормално в подобна конструкция да се забоде осмак......
            Двигателя ще е същия дето в момента е в червената кола.....
            Нещо леко 4 цил е двг от хонда с2000, но е много пари......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • Шестака на алфа не е по-тежък от двойка туинспарк да речем. Така, че в случая ако Феро държи на талянско сърце, то арезето е добър избор на фона на "широката гама" мотори, които фиат/алфа/ланча предлагат.
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • Ферариста ме уцели от 1вия път точно за f20c/k20 мотори на хонда говоря.. Леки много здрави и икономични за трак коли с голям диапазон.Стандартно излиза мощен а правенето му е още по лесно понеже тунинг части има много от америка .. Аз мислех ,че сега избирате мотор затова написах по-горния коментар. А щом вече си имате значи още по добре арезето не е лош избор.. А за 2.0 туин спарк това ще е много голяма крачка назад според мен хаххахаха тоя "технологичен" и "здрав" мотор
                alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                Fiat punto GT in progress ~200hp

                Comment


                • Енджина на С2000 е към 2500 - 3 хиляди лева.......
                  Да ме прощават......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Енджина на С2000 е към 2500 - 3 хиляди лева.......
                    Да ме прощават......
                    Мда, пък и съм сигурен, че Алфовия шестак ще изкара повече км. на пистата на цялата газ от чудото на Хонда. Сигурен съм, че моторът на Хонда е добър, но Алфовия шестак е бюджетен с голям ресурс.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • Ами атмосферно Лампреди? Има едно момче, чех ако не се лъжа, с направен мотор с колектор от капа турбо и други неща и е 230конски сили.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                        Ами атмосферно Лампреди? Има едно момче, чех ако не се лъжа, с направен мотор с колектор от капа турбо и други неща и е 230конски сили.
                        Тука парите ще са по 2, на Хондите
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • Дали ? В някой от форумите Ици беше казал, че не много трудно излизат 200конски сили.

                          Comment


                          • Ами ти колко 200 коньови италианки с 4 цил. 2.0 мотор без турбо си видял тук в БГ щом не е много трудно да се постигне? Общо взето дали ще е атмосферно Лампреди или Туин Спарк все тая... 200 коня (реални) трудно ще ги изкараш.
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • Мотора твърдо и категорично ще е 3.0V6, принципно се оглеждам и за изгоден петак на Фиат Купе, или още един трилитров за да не се налага да правя смяна ако ми затрябва 156-цата.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                                Ами атмосферно Лампреди? Има едно момче, чех ако не се лъжа, с направен мотор с колектор от капа турбо и други неща и е 230конски сили.
                                Такъв мотор, за да изкараш 230 атмосферни коня, ще трябва да не е останало нищо фабрично, освен блока, няма никога да изкара колкото шестака на цялата газ и това Лампреди тежи почти колкото шестака. Ако е по-лек, ще е с 20, най-много 30 кг по-лек. Но шанса да се счупи е много по-голям, отколкото шестака, който фабрично е тези коне. Това е равносметката, а шестака при Феро е наличен, работещ, докато едно Лампреди тепърва да се прави за много пари е безсмислено.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X