Днес ходихме на реглаж, и съответно след това направих 2-3 отсечки по не особенно гладкия път към сервиза където бях че мястото беше баз особенно движение и власта отсъстваше от него......
Като цяло окачването се държи добре, колата е адски вдървена.........Естествено имаше дребни инциденти като например че ми се откачи маркуча от двг към радиатора и всичката вода се ливна върху ауспусите.......добрата новина от това беше че заради отворите в задната част всичко излиза назад без проблеми.......зад мен беше 20 метрова бяла пелена, а в купето не се усети нищо......
Задницата на колата не стана по най - красивия начин, но това на тоя етап не ме вълнува, важно е вятъра да излиза от там както трябва......
Малко лебедарски си залепих предния нов джам, щото идеята ми беше да мога лесно да си го махам ако ми се наложи, но явно ще трябва да го хвана по сериозно......
Колата ще слезе към 4-5 санта по ниско при каране на писта, заради легналите полицай по пътя днеска се наложи да я повдигна малко.....
Едно Калояново преди Серес е повече от задължително.....
Като цяло окачването се държи добре, колата е адски вдървена.........Естествено имаше дребни инциденти като например че ми се откачи маркуча от двг към радиатора и всичката вода се ливна върху ауспусите.......добрата новина от това беше че заради отворите в задната част всичко излиза назад без проблеми.......зад мен беше 20 метрова бяла пелена, а в купето не се усети нищо......
Задницата на колата не стана по най - красивия начин, но това на тоя етап не ме вълнува, важно е вятъра да излиза от там както трябва......
Малко лебедарски си залепих предния нов джам, щото идеята ми беше да мога лесно да си го махам ако ми се наложи, но явно ще трябва да го хвана по сериозно......
Колата ще слезе към 4-5 санта по ниско при каране на писта, заради легналите полицай по пътя днеска се наложи да я повдигна малко.....
Едно Калояново преди Серес е повече от задължително.....
Comment