Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Днес ходихме на реглаж, и съответно след това направих 2-3 отсечки по не особенно гладкия път към сервиза където бях че мястото беше баз особенно движение и власта отсъстваше от него......
    Като цяло окачването се държи добре, колата е адски вдървена.........Естествено имаше дребни инциденти като например че ми се откачи маркуча от двг към радиатора и всичката вода се ливна върху ауспусите.......добрата новина от това беше че заради отворите в задната част всичко излиза назад без проблеми.......зад мен беше 20 метрова бяла пелена, а в купето не се усети нищо......
    Задницата на колата не стана по най - красивия начин, но това на тоя етап не ме вълнува, важно е вятъра да излиза от там както трябва......
    Малко лебедарски си залепих предния нов джам, щото идеята ми беше да мога лесно да си го махам ако ми се наложи, но явно ще трябва да го хвана по сериозно......
    Колата ще слезе към 4-5 санта по ниско при каране на писта, заради легналите полицай по пътя днеска се наложи да я повдигна малко.....
    Едно Калояново преди Серес е повече от задължително.....
    Attached Files
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • Евала!!!

      Виждам Байкунурски елемент...

      Тая решетка във вратите е пръсни черна да го ..ба

      http://www.facebook.com/VenturaGarage
      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

      Comment


      • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        ...Малко лебедарски си залепих предния нов джам, щото идеята ми беше да мога лесно да си го махам ако ми се наложи, но явно ще трябва да го хвана по сериозно......
        Колата ще слезе към 4-5 санта по ниско при каране на писта, заради легналите полицай по пътя днеска се наложи да я повдигна малко.....
        Едно Калояново преди Серес е повече от задължително.....
        Гагарин, кога ще ти се налага да си махаш предния джам, че не се сещам!?
        С тия 4-5 санта надолу вече ще си екстра...и байконурските елементи кефят!

        Comment


        • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
          Гагарин, кога ще ти се налага да си махаш предния джам, че не се сещам
          Ми за 3 години два пъти ми се наложи, като заради втория път, счупих второто стъкло......сега третото трябва да се маха лесно и бързо, пък ако щеш се оплачи от мен...
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
            Евала!!!

            Виждам Байкунурски елемент...

            Тая решетка във вратите е пръсни черна да го ..ба
            И фаровете предните бих направил черни, заедно с триъгълника на емблемата!


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • Имам скапан проблем.......
              Понеже съм изхвърлил всички излишни жици, релета и прочее, като дойдат 97 градуса на водата и екуто ги търси и ми цъка ижектора на оборотомера, а това ми действа много стресиращо.....сега си пускам ръчно перката така или иначе, но искам поне първата степен като трябва да се включи да не ми записва грешката, а да ми се пуска некакъв диод там да ми светне да си го знам че съм на 97 градуса, че като карам много много не гледам другите уреди, а оборотомера ми е наврян отпред......
              Мъри ми написа като на прост индианец схема, даде ми и букса с реле и жици, надписа ми коя къде, но пак не се получава.......
              Скапаното еку пускало маса на релето от пин А6 при 97 градуса........пише че при контакт от тоя пин идат 12 волта - така е.........на другия край на релето пускам 12 волта след контакт......така ми го писа и М.........на двата пина където релето прави верига вързах маса от купето, и маса към диода........И грънци, нищо не става, при 97 градуса диода не свети, екуто веднага бичи грешка че нямало първи вентилатор......
              Не знам дали това че не е закачено и жица за второто реле не е проблема......
              Некви идеи, било то мъдри или не чак толкова.....
              Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 00:16.
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • Батка, ЕКУ-то ти търси две релета. Едното за първа, другото за втора степен. Ако искаш тази драма да спре. Ти трябват две релета. Намираш от схемата двата пина от ЕКУ-то, които управляват двете релета. Закачаш по отделно всяко управление от ЕКУ-то към единия крак на бубинката на релето. Другите два крака на бубинките им даваш плюс през контакт и толкова.

                Най-просто казано. ЕКУ-то има два пина за управление на две релета. За да спре да свети, на двата пина закачаш поотделно едно реле, и после даваш общ плюс на двете релета.
                В краен случай като се видим на Серес, на пистата ще донеса две релета и ще ги вържем за 5 минути. Дотогава не и обръщай внимание на тая лампа.
                Alfa Romeo 75 24V

                Comment


                • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Имам скапан проблем.......
                  Понеже съм изхвърлил всички излишни жици, релета и прочее, като дойдат 97 градуса на водата и екуто ги търси и ми цъка ижектора на оборотомера, а това ми действа много стресиращо.....сега си пускам ръчно перката така или иначе, но искам поне първата степен като трябва да се включи да не ми записва грешката, а да ми се пуска некакъв диод там да ми светне да си го знам че съм на 97 градуса, че като карам много много не гледам другите уреди, а оборотомера ми е наврян отпред......
                  Мъри ми написа като на прост индианец схема, даде ми и букса с реле и жици, надписа ми коя къде, но пак не се получава.......
                  Скапаното еку пускало маса на релето от пин А6 при 97 градуса........пише че при контакт от тоя пин идат 12 волта - така е.........на другия край на релето пускам 12 волта след контакт......така ми го писа и М.........на двата пина където релето прави верига вързах маса от купето, и маса към диода........И грънци, нищо не става, при 97 градуса диода не свети, екуто веднага бичи грешка че нямало първи вентилатор......
                  Не знам дали това че не е закачено и жица за второто реле не е проблема......
                  Некви идеи, било то мъдри или не чак толкова.....
                  А ти мен за нищо ли ме нямаш вече? Тц тц тц... ми звънни един телефон... ще ти пратя схема как да си вържеш релетата довечера.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                    Батка, ЕКУ-то ти търси две релета. Едното за първа, другото за втора степен. Ако искаш тази драма да спре. Ти трябват две релета. Намираш от схемата двата пина от ЕКУ-то, които управляват двете релета. Закачаш по отделно всяко управление от ЕКУ-то към единия крак на бубинката на релето. Другите два крака на бубинките им даваш плюс през контакт и толкова.
                    Демек както процедирам с едното реле както Мъри ми го даде, така да направя още едно по същата схемаи да го вържа към другия пин от екуто за релето на втория вентилатор......втория пин го знам кои е, ще си поиграя тия дни........
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    А ти мен за нищо ли ме нямаш вече? Тц тц тц... ми звънни един телефон... ще ти пратя схема как да си вържеш релетата довечера.
                    Е, ся не моа да занимавам всеки с мойте глупости все пак.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Много добре знаеш, че като става въпрос за теб съм на среща винаги да помогна с каквото мога Така, че не се притеснявай да ми звъниш когато имаш нужда.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • Ако си свързал едно реле да взима сигнал маса от ЕКУ-то и плюс от някъде си. Трябва да направиш така за двете степени на вентилатора защото оригинално колата си е била с две релета.
                        Alfa Romeo 75 24V

                        Comment


                        • Нещата продължават да не се получават и след второто реле, снимка по долу на всичко както съм го вързал.....Релетата изобщо не реагират при симулация през екускана, симулирах 100 градуса при запалена кола с потенциометър, светна грешката на оборотомера, и дотам, диода мълчи.....


                          Почвам да си мисля че и климатика ще да има нещо общо гледам в елърна ве Е15 и Е17 пак са свързани с перките -
                          Attached Files
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Нещата продължават да не се получават и след второто реле, снимка по долу на всичко както съм го вързал.....Релетата изобщо не реагират при симулация през екускана, симулирах 100 градуса при запалена кола с потенциометър, светна грешката на оборотомера, и дотам, диода мълчи.....


                            Почвам да си мисля че и климатика ще да има нещо общо гледам в елърна ве Е15 и Е17 пак са свързани с перките -
                            Един леко глупав въпрос ще задам... Светодиотчето нали все пак го пускаш на 12 волта през някакъв резистор?!
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • Не - бачка без съпротивление на 12 волта, имам още един такъв за друго в колата, проверявам изришно диода и всяко реле преди да пробвам нещо с жица.....в смисъл че днес например преди да сложа и второто реле, всичко се пробва наново дали работи.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • Качвам от ЕПЕР-а (Елърн да се еба) схемата на охлаждане. Според нея на куплунг А на ЕКУ-то 50-ти пин дава маса на единия от по-тънките кабели на релето. Другия от по-тънките е на постоянен плюс. Това е за първа степен.
                                За втора степен има две релета.... твоята кола оригинално с колко вентилатора беше? С един или с два? Както и да е...
                                За втора степен пак на куплунг А, пин 62 дава маса на единия от по-тънките кабели, другия пак е на постоянен плюс....
                                Остави диода сега не се занимавай с него, той не ти трябва.
                                Най-простото - както са двата държачи на релетата с кабелите връзваш по един от тънките кабели на постоянен плюс, а едното свободно тънко кабелче на 50ти пин, другото на 62ри. Така пробвай да пуснеш с ФЕС-а процедурата за перките.
                                Attached Files
                                Last edited by Venci; d.m.y г., 22:43.
                                Alfa Romeo 75 24V

                                Comment

                                Working...
                                X