Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Така, за близките няколко месеца се предвижда:
    - резервоара в сегашната си форма и местоположение ще бъде махнат, като причините са няколко - ще сложа по малък в който бенза няма да се бълника така по завойте, щом това се случи на мен и на още една кола на Серес, значи все пак си е възможност......отделно че така ще ми се отвори доста място да разделя генерацията на две в края й, два резонатора и т.н.....
    - Зендер пакета се маха, пречат ми определено страничните прагове, а не върви да се махнат само те, тъй като се презастъпват с раздувките на калниците и бронята.......теглото му не ми е проблем, проблем ми е практичноста......
    НЕ - няма да го продавам и няма да го запазвам за никой......
    - Всички джамци с изключение на предния се махат и се заменят с поликарбонатни плоскости.......
    - Усиления съединител от Купето, пребоядисан и уж усилен от Техниклуч, а всъщност Валео ще бъде забоден на Алфата, че съм с още същия немощник дето влезе с колата в БГ преди 4 години........
    Тва е в общи линии......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • А клетчица, диференциалче?

      Comment


      • За дифче съм пуснал обява вече, тръбици също ще има на малко по късен етап.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          За дифче съм пуснал обява вече, тръбици също ще има на малко по късен етап.....
          650 BP искаха за q2 тези, от които взех съединителя.
          Ти със стоковите разпределителни валове ли си ?
          Има ли смисъл от комбинация: спортни валове, електроника, колектори и генерация?
          Не знам колко кончета може да придобие човек, но само комплекта валове са 2400лв.
          ...

          Comment


          • Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
            650 BP искаха за q2 тези, от които взех съединителя.
            Ти със стоковите разпределителни валове ли си ?
            Има ли смисъл от комбинация: спортни валове, електроника, колектори и генерация?
            Не знам колко кончета може да придобие човек, но само комплекта валове са 2400лв.
            Бат ти Николай е с валове от 3.2 GTA
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • От близо 2 месеца яваш - яваш тече проект под кодовото име "NMU", който се надявам да приключи до Алфисткия тракдей през септемрви......нещо в което се съмнявам, защото нещата са малко сложни, и не мисля че колата ще е дори 60% готова за каране тогава........но пък така или иначе ако не е, няма начин да не уважим събитието с някои от другите ми возила......
              Нещата вървят бавно и постепенно, по двигателя реално няма да се правят кой знае колко неща, трансформациите са насочени в друга насока........и тъй като тва все още не е правено със 156-ца, няма от къде да получа информация за нещата, нямам 100% убеденост че нещата може и да се получат, а понеже ако не се получат колата моментално заминава за скрап, предполагам разбирате че нещата няма как да се претупат.......
              Но дори и да не стане тва вече кола, така или иначе концепцията с която досега карах макар и силно любителски по писта, се зарекох да пратя в историята.......
              Снимки и обяснения като му дойде времето.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • Загадъчно звучиш някакси
                AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                sigpic

                Comment


                • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  От близо 2 месеца яваш - яваш тече проект под кодовото име "NMU", който се надявам да приключи до Алфисткия тракдей през септемрви......нещо в което се съмнявам, защото нещата са малко сложни, и не мисля че колата ще е дори 60% готова за каране тогава........но пък така или иначе ако не е, няма начин да не уважим събитието с някои от другите ми возила......
                  Нещата вървят бавно и постепенно, по двигателя реално няма да се правят кой знае колко неща, трансформациите са насочени в друга насока........и тъй като тва все още не е правено със 156-ца, няма от къде да получа информация за нещата, нямам 100% убеденост че нещата може и да се получат, а понеже ако не се получат колата моментално заминава за скрап, предполагам разбирате че нещата няма как да се претупат.......
                  Но дори и да не стане тва вече кола, така или иначе концепцията с която досега карах макар и силно любителски по писта, се зарекох да пратя в историята.......
                  Снимки и обяснения като му дойде времето.....
                  Сега ако целта на поста ти е да палиш фитили, то резултата гарантирано ще е на лице...

                  Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                  Загадъчно звучиш някакси
                  Ма да пращаш за скрап работеща концепция кат 56-ка си е повече от кощунство братчед...
                  SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                  SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                  SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                  Comment


                  • хич никви фитили не пали работата е много сериозна
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • Задно разположен мотор ?!?
                      146 Turbo

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
                        Задно разположен мотор ?!?
                        Сакън, не думай, че да не вземеш да познаеш
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
                          Задно разположен мотор ?!?
                          Залагам на средно разположен мотор.
                          ...

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                            Залагам на средно разположен мотор.
                            Тъй де Имах впредвид зад шофера.. ясно ,че няма да е отзад в багажника

                            Поне това ми дойде на акъла на първо четене по увъртяното обяснение на Ферариста

                            http://www.youtube.com/watch?v=enTkR...eature=related

                            ...нещо за надъхване,ако съм познал евентуално
                            146 Turbo

                            Comment


                            • 155-цата е идейна, но по-скоро трябва да е с напречен мотор резултата, например така...

                              http://www.flickr.com/photos/djrees/...n/photostream/
                              Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
                              Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
                              Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
                              Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

                              Comment


                              • Последни мигове на двигателя в тва положение......


                                ИЗхвърлен навън......


                                Хидравличната помпа също отива в историята......



                                Подготвят се и още два Брембовеца за задницата......


                                Врати орязани до минимума, поликарбонатни плоскости, вместо стъклата.....


                                Резервоар???.....Акумулатор????....


                                Ще трябва да се сваля предницата - ще се режат пружини вероятно......
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X