Известие

Collapse
No announcement yet.

Направи си сам-LOW BUDGET PERFORMANCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Притискане на задния мост?
    Това му действие има ли го описано някъде и колко точно повишаване на стабилността се очаква с него?
    Welcome to the real world

    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

    Comment


    • #17
      Last edited by 136; d.m.y г., 00:58.
      CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
      Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

      Comment


      • #18
        Е някой някъде не е ли правил опити вече?
        Ясно, че няма да е в тунел... но поне някакви.
        Welcome to the real world

        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

        Comment


        • #19
          колега едиинствения начин да получиш притискане от това е да го направите доста тежичко иначе няма да има ефект,защото нямаш нито гладък под,нито пък е толова ниска 156цата за да създава притискане(осезаемо),а пък и площа на дъфозьора е доста малка поне според мен.не се засягай това е моето мнение
          alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
          alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

          Comment


          • #20
            ъъъъъъъ....притискане на задни мост?!?! Колега, нали си даваш сметка, че за да се получи това трябва да се смята и изчислява въздушно съпротивление, посока на въздушните потоци, аеродинамика......нещо което в този проект не виждам как ще стане.

            В смисъл не се заяждам, но държа да отбележа, че ефекта ще е еиднствено визуален, а относно аеродинамиката....трудно. За да има ефект задния дифузьор пода трябва да е почти идеално гладък и да няма други завихряния под колата.
            няма вече Алфи, няма вече тръпка...

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
              За да има ефект задния дифузьор пода трябва да е почти идеално гладък и да няма други завихряния под колата.
              Както е на екзотиките ферари, ламобо и т.н.... И аз мисля, че осезаем ефект няма как да има, но пък колата ще има малко по-различна визия с него, което пак си заслужава труда... Иначе се сещам за един малоумен начин да се тества: прави се от не особено здрав материал, вдигаш на полигон/писта максималната възможна скорост с която можеш да направиш остър завой (идеята за "натискане" на колата по принцип е смислена главно в завои) и гледаш дали ще се строши от въздушната струя - ако се строши значи действа. После за да си сигурен, че действа позитивно, сменяш бронята със стокова такава и правиш точно същия тест - ако е по-зле така, значи онова не само действа но и действа положително, демек правиш го от здрав материал и го монтираш

              Comment


              • #22
                ...
                Last edited by pooh; d.m.y г., 12:04.

                Comment


                • #23
                  Ефектът ще е трудно доловим, но този дифузьор определено ще докара някаква разлика. Разликата особено при висока скорост ще дойде оттам, че дифузьора със сигурност ще "оформя" и ускорява въздушния поток там отзад, следствие на което целия въздушен поток под колата ще преминава по-бързо, сравнение с ако няма нищо и въздуха там отзад се върти на посоки и води до цялостната му по-ниска скорост.
                  А следствие от картинката, която колегата по-горе е показал - по-бързия поток отдолу ще доведе до по-ниско налягане под колата, съответно по-високото налягане, което е над нея (мисля е излишно да обяснявам защо над колата налягането е по-високо?) ще надделее допълнително и ще доведе до допълнително притискане, следователно колата ще е по-стабилна.
                  Е, не очаквайте, че притискателната сила ще е като във Ф1, но макар и минимален, ефект ще има от дифузьора.
                  Две черни перли...

                  Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                  Comment


                  • #24
                    Нов живот за умрялата броня

                    След поредния тъпак по софийските улици се наложи смяна на предната броня. Смених я, а старата счупена остана на терасата. И... за да не скучаем ние, а и бронята, решихме малко да се заиграем с нея. Това беше бронята преди да се започне:








                    И така се започна лепенето, което се прави само и единствено с пластмаса. Няма да има и грам кит по нея, щото всички знаем как кита колкото и добре да е нанесен пак има голяма вероятност да се напука. Ще има наслояване, търкане, отново наслояване и пак търкане и така докато стане гладка и готова за боя. И тъй като човек все го чопли нещо, малко ще бъде променен и фейса й. Търси се изчистен дизайн, най-вероятно ще е без халогени... До момента сме стигнали до тук:































                    Темата ще бъде обновявана при следващо развитие и снимков материал. За в бъдеще можем да помагаме, ако някой иска да реставрира броня по този начин без кит.

                    Comment


                    • #25
                      Каква е технологията по нанасяне на пластмасата? Топиш с поялник и после до оформяш пак с поялник така ли? Каква пластмаса използваш ?

                      Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

                      Comment


                      • #26
                        Топиш с поялник и оформяш с шкурка в общи линии. Пластмасата е от броня за VW Polo - имаме една за материал и една, която също трябва да претърпи малко промени, че беше изродски изрязана.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от promiss Покажи съобщение
                          Интересно сега на този фибран дали ще дръпнеш една "драскана мазилка" или ще щпакловаш с гипс само
                          колегата полага усилия и труд,за да направи нещо което на всички е интересно,и такива бъзици мисля са неуместни и тъпи.....сори ма не се стърпях.....успех на 136
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • #28
                            кво стана с цената за бронята...аз искам да я знам....също и съвместимостта с фейслифта...
                            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                            OEM & Ventura Garage
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                            Comment


                            • #29
                              Уж на доста хора беше интересна темата за дифузьора, пък след няколко премествания от раздел в раздел стана "лоу-бюджет мунинг" по преценка на модератора...както и да е, по темата -
                              от опит с подобен дифузьор на друга марка автомобил мога да кажа, че ефекта на подобряване на стабилността се усеща осезаемо над 150км/ч. До колкото познавам колегата определено ще му върши работа
                              Успех с проекта, дано стане като хората
                              Поздрави
                              Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

                              Comment


                              • #30
                                Мисля, че много на близко си ги сложил ребрата. Поне тези в средата.
                                sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                                Comment

                                Working...
                                X