Известие

Collapse
No announcement yet.

Айде и аз с проект - 156 2,4 Jtd 136 к.с

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Айде и аз с проект - 156 2,4 Jtd 136 к.с

    Та колеги, да ви запозная и аз с моя скромно-бюджетен проект (като за студент).
    Всичко започна с закупуването на Алфонсо 156 преди година и половина за 4к лв. 156 2,4 136 доволни коня.
    След около половин година взех да се озъртам за чип, че да интерполирам малко конете. Сдобих се и с чип но след началната еуфория отново не беше достатъчно.
    1. С помощта на колегата и приятел Иво (pininfarina) успях да си намеря GT2256 V от една 166 Jtdm и след 2 дена мъки и преправяне на клапана за управление на турбината тя най-после задуха(благодарности на Иво и екипа му). Даунпайпа беше от 166 jtdm, което е и най-удачния вариант вместо да се чудите кой да ви направи даунпайп после, а и е с доста добър диаметър.
    2. Поставихме обикновен буустконтролер, понеже този мотор както знаете няма електронно управление на турбината но въпреки това искам да видя колко може
    3. По външността не съм постигнал много но не си падам по тежкия визуален тунинг.
    4. Разкарахме филтър кутията и поставих Yed конусен филтър.
    От днес е със генерация на 60мм и определено олекна му на мотора и е осезаема разликата особено от 2к до 3к оборота. При смяната на скоростите също се усеща разлика. Много съм доволен от инвестицията(голямо мерси на колегата Тео че ме насочи към тоя ауспусджия) при положение за какви цифри ми разправят някой за генерация.
    Ето на мен какво ми излезе:
    2x 23 лв накрайници = 46лв
    20 лв мека връзка на 64 мм
    150 лв труд + тръби за генерацията на 60 мм
    Време отнето -4-5 часа
    Тотал 216 лв, а стана ненормално готино и звука се промени въпреки, че досега пак карах с права тръба но на 50-55мм. Звука между 2500-3500 стана много плътен и готин.За сметка на това сега с тея двата ауспуха "рейсърите" ще се скъсат да ми се надъхват по светофарите. Прилагам малко гадни снимки ама обещавам да направя на светло по-добри.

    За сега общо взето е това, но съм си взел дюзи от 150 к.с с 6 отвора и чакат да бъдат бучнати, но преди това си чакам кулера с размери 550x180x65 (вътрешен размер). Тея неща + нов ремап смятам да ги свърша след нова година, че тоя кулер 2 месеца го чакам вече.
    И ще видим до къде ще стигна тва е от мен за сега. Както са вика "to be continue"
    Има и вариант за увеличаване на дебита на ГНП-то ама за сега малко по-нататък.
    Приемам всякакви критики и предложения какво още мога да направя по тоя мотор.
    6-степенната кутия и тя е в бъдеще време за сега
    P.S Може би ако алфата и се разбиваха по рядко носачите и други неща щях да съм стигнал по-напред
    Attached Files
    AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
    Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
    AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

  • #2
    Много хубаво колега, но под jtdM аз разбирам 2.4 20V , а на мен ми се струва, че тая турбина е от 140 и 150 коньовите версии, щото 20V няма даунпайп.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #3
      Браво !
      Колега , неща които мога да те посъветвам да направиш ( предполагам обаче , че вече си ги направил ) са да затапиш ЕГР-а , да почистиш колекторите ... и ако имаш възможност да подмениш гумичките и да портнеш ( до колкото ти се занимава ) главата
      Все процедури , които не изискват особено големи инвестиции .
      Успех !
      145 1.6 ТС '97 ех.
      145 1.9 JTD '00
      307 CC 2.0 '04

      Comment


      • #4
        Колега на 2.4 jtdm и на 140-150 к.с са еднакви турбините а именно GT 2256 V. А колкото до ЕГР-а - затапен е , а виж това с колекторите - всмукателните е добра идея! А за кои гумички имаш предвид?
        AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
        Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
        AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
          Колега на 2.4 jtdm и на 140-150 к.с са еднакви турбините а именно GT 2256 V.
          Не съм съгласен. Топлата част е различна.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #6
            Ами гумичките на клапаните , но само ако ти се занимава да портваш/полираш главата . За тези 10 клапана ще ти отнеме поне 2-3 дни с борче да жулиш . Разсрови се и прочети ... мисля имаше и тук доста теми за портване .
            А колектора ти има поне 1 пръст боклуци вътре
            145 1.6 ТС '97 ех.
            145 1.9 JTD '00
            307 CC 2.0 '04

            Comment


            • #7
              Ами колега директно от моргата ми я свалиха от фейслифната 166 2,4 jtdm така, че е със сигурност от JTDM но може би си прав не знаех за тази подробност
              AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
              Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
              AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

              Comment


              • #8
                как се интерполират коне?

                Comment


                • #9
                  ...

                  Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                  как се интерполират коне?
                  Колегата може да не се изказал по най-правилния начин , важното е че има желание и ще достигне до правилното развитие на нещата
                  BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit

                  Comment


                  • #10
                    Хах добре де добавят се просто се шегувах , ама като почнете да се хващате за думите
                    AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                    Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                    AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                    Comment


                    • #11
                      не се хващам за думата
                      моето скромно мнение е, че човек който не знае какво прави, няма как да постигне резултати

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                        не се хващам за думата
                        моето скромно мнение е, че човек който не знае какво прави, няма как да постигне резултати
                        тук пък аз не съм съгласен! човек може да си няма понятие от ДВГ и същевременно да кара сериозно "бутана" кола - стига да има кой да плаща само

                        п.с. пак че се следи стриктно за спама в тоя раздел !
                        146 Turbo

                        Comment


                        • #13
                          ...

                          Доста хора напуснаха форума , с това отношение ще станат повече . Е неможе всички да са специалисти, пак повтарям колегата има желание и му желая успех и се извинявам ,че му спамя темата.
                          BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от hristiqn Покажи съобщение
                            Доста хора напуснаха форума , с това отношение ще станат повече . Е неможе всички да са специалисти, пак повтарям колегата има желание и му желая успех и се извинявам ,че му спамя темата.
                            Така е колега, и за съжаление ще продължат да го напускат. Завистта казват била лош порок.
                            Някои хора все за помагане във форума говорят, а иначе големи философи го раздават

                            ---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:54 ----------

                            Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
                            Та колеги, да ви запозная и аз с моя скромно-бюджетен проект (като за студент).
                            Всичко започна с закупуването на Алфонсо 156 преди година и половина за 4к лв. 156 2,4 136 доволни коня.
                            След около половин година взех да се озъртам за чип, че да интерполирам малко конете. Сдобих се и с чип но след началната еуфория отново не беше достатъчно.
                            1. С помощта на колегата и приятел Иво (pininfarina) успях да си намеря GT2256 V от една 166 Jtdm и след 2 дена мъки и преправяне на клапана за управление на турбината тя най-после задуха(благодарности на Иво и екипа му). Даунпайпа беше от 166 jtdm, което е и най-удачния вариант вместо да се чудите кой да ви направи даунпайп после, а и е с доста добър диаметър.
                            2. Поставихме обикновен буустконтролер, понеже този мотор както знаете няма електронно управление на турбината но въпреки това искам да видя колко може
                            3. По външността не съм постигнал много но не си падам по тежкия визуален тунинг.
                            4. Разкарахме филтър кутията и поставих Yed конусен филтър.
                            От днес е със генерация на 60мм и определено олекна му на мотора и е осезаема разликата особено от 2к до 3к оборота. При смяната на скоростите също се усеща разлика. Много съм доволен от инвестицията(голямо мерси на колегата Тео че ме насочи към тоя ауспусджия) при положение за какви цифри ми разправят някой за генерация.
                            Ето на мен какво ми излезе:
                            2x 23 лв накрайници = 46лв
                            20 лв мека връзка на 64 мм
                            150 лв труд + тръби за генерацията на 60 мм
                            Време отнето -4-5 часа
                            Тотал 216 лв, а стана ненормално готино и звука се промени въпреки, че досега пак карах с права тръба но на 50-55мм. Звука между 2500-3500 стана много плътен и готин.За сметка на това сега с тея двата ауспуха "рейсърите" ще се скъсат да ми се надъхват по светофарите. Прилагам малко гадни снимки ама обещавам да направя на светло по-добри.

                            За сега общо взето е това, но съм си взел дюзи от 150 к.с с 6 отвора и чакат да бъдат бучнати, но преди това си чакам кулера с размери 550x180x65 (вътрешен размер). Тея неща + нов ремап смятам да ги свърша след нова година, че тоя кулер 2 месеца го чакам вече.
                            И ще видим до къде ще стигна тва е от мен за сега. Както са вика "to be continue"
                            Има и вариант за увеличаване на дебита на ГНП-то ама за сега малко по-нататък.
                            Приемам всякакви критики и предложения какво още мога да направя по тоя мотор.
                            6-степенната кутия и тя е в бъдеще време за сега
                            P.S Може би ако алфата и се разбиваха по рядко носачите и други неща щях да съм стигнал по-напред
                            Браво адаш за генерацията - е не е от тия дето ги слагат по Софето за по хилядарка ама смятам че в никакъв случай няма да е по-лоша
                            Трябва да минеш да я чуем какъв звук ще вади от новите кюнци
                            sigpic
                            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                            Comment


                            • #15
                              Браво за проекта, ако можеш на Л.С да ми напишеш къде си правил генерацията, защото и аз за пролетта съм намислил да правя разни работи по колата
                              Alfa Romeo 156 2.4 JTD + Remap

                              http://vbox7.com/play:74e1033b0c

                              Comment

                              Working...
                              X