Известие

Collapse
No announcement yet.

Айде и аз с проект - 156 2,4 Jtd 136 к.с

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Защо мислиш така? И дали говорим за едно и също?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Защо мислиш така? И дали говорим за едно и също?
      Защото съм сменял дюзи на Униджет,и после не сме въвеждали кдовете в ЕКУ-то,доколкото аз знам,само при Мултиджета се въвеждат наново,не съм сигурен обаче
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #78
        Аз не говоря за кодирането Това кодиране е при мултиджета само както казваш и то служи да се компенсират отклоненията в дебита на инжекторите за по-точна работа във всеки цикъл. В случая обаче има други данни за коригиране при смяна на инжекторите тъй като по-големите инжектори ще внесат повече количество гориво във всички режими. А в много от тях това не е нужно и би могло да допринесе за повишаване на разхода в икономичните режими както и повишаване на температурата в камерата и изпускателната система и др. Ест. зависи колко по-големи дюзи са монтирани. Може и въобще да не е фатално.

        Относно моето питане дали са правени корекции спрямо новите дюзи е защото наблюдавам, че няма много такива практики. Може би от незнание или кой знае защо. Питам чисто информативно дали се правят корекции в тези случаи
        Last edited by oem; d.m.y г., 16:02.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Аз не говоря за кодирането Това кодиране е при мултиджета само както казваш и то служи да се компенсират отклоненията в дебита на инжекторите за по-точна работа във всеки цикъл. В случая обаче има други данни за коригиране при смяна на инжекторите тъй като по-големите инжектори ще внесат повече количество гориво във всички режими. А в много от тях това не е нужно и би могло да допринесе за повишаване на разхода в икономичните режими както и повишаване на температурата в камерата и изпускателната система и др. Ест. зависи колко по-големи дюзи са монтирани. Може и въобще да не е фатално.

          Относно моето питане дали са правени корекции спрямо новите дюзи е защото наблюдавам, че няма много такива практики. Може би от незнание или кой знае защо. Питам чисто информативно дали се правят корекции в тези случаи
          Ахам,сега те разбрах,но това може да го каже маперо
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            Ахам,сега те разбрах,но това може да го каже маперо
            Абе да пускат много да пускат - колко да пускат. най много да стопи буталата, какво толкова
            sigpic
            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
              Ами Zmeycho я сподели с къв съединител си Защото то освен подсилен от JTD то друг вариант има ли?
              Ми за мое и всеобщо най-голямо учудване, все още съм със стоковия ми съединител, който вече 120 000 км се държи просто прекрасно и няма каквито и да било признаци на заминаване...

              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              Добре господин дино стенд - съгласявам се веднага с твоето неоспоримо мнение диното е пияно
              Не очаквайте повече инфо от мен
              Не виждам защо пак, вместо да прибързваш с поведението си тип "ощипана девойка" не помислиш и не вкиниш в написаното от мен, просто...?!

              Имах предвид, че заради спецификата си на измерване диното на Проспийд показва малко по-оптимистични резултати от дино-стендове като на Келеша примерно, което замерва при съпротивление гума/валяк и според мен, а и не-само показва най-реални(ниски) стойности бе май френд...
              SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
              SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
              SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщение
                Не виждам защо пак, вместо да прибързваш с поведението си тип "ощипана девойка" не помислиш и не вкиниш в написаното от мен, просто...?!

                Имах предвид, че заради спецификата си на измерване диното на Проспийд показва малко по-оптимистични резултати от дино-стендове като на Келеша примерно, което замерва при съпротивление гума/валяк и според мен, а и не-само показва най-реални(ниски) стойности бе май френд...
                Всеки уважаващ себе си човек би подскочил точно така на заблудените ти писания - кой ти каза че диното на проспийд е оптимистично при положение че графиката е без никакви корекции - кажи сега ощипана госпожице - или на келеша на диното въртящия момент съвпада с тоя в алфаоунър а пък на проспиид не? Ма ти от къде да знаеш като от там започна всичко! Айде замълчи и стига спамил! Не си светнат кое как се мери и от кой
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #83
                  Само бих искал да добавя, че "оптимистичното" дино на проспийд показва стойности по-ниски от каталожните на автомобили които са след ревизия и дори с подобрения...Примерно 1.8ТС 130коня или 2.0ТС с 130к.с и още една много известна ТС със доказани способности и 150коня...Таа едни викат, че е "оптимистично", а други че е "песимистично"....Всеки си има глава на рамене и нека си я ползва

                  Съжалявам на колегата, че му цапам и аз темата

                  Едит: Скачам
                  Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                  exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                  ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                  ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                  by RUBIG service

                  Comment


                  • #84
                    А какво ще кажете за това http://www.youtube.com/watch?v=hCRTF...eature=related
                    Много гениална идея пък сякаш не много трудно осъществима Друг е въпроса колко излиза тоя метанол и колко харчи от него. Ама 10-15 коня дига всякаш по информация от клипа
                    AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                    Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                    AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
                      А какво ще кажете за това http://www.youtube.com/watch?v=hCRTF...eature=related
                      Много гениална идея пък сякаш не много трудно осъществима Друг е въпроса колко излиза тоя метанол и колко харчи от него. Ама 10-15 коня дига всякаш по информация от клипа
                      Ако има някой по запознат да обясни горе долу за какво иде реч,това клипче съм го гледал одавна ама ми е малко мъгла
                      Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                      Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                      Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                      Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                      Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                        Всеки уважаващ себе си човек би подскочил точно така на заблудените ти писания - кой ти каза че диното на проспийд е оптимистично при положение че графиката е без никакви корекции - кажи сега ощипана госпожице - или на келеша на диното въртящия момент съвпада с тоя в алфаоунър а пък на проспиид не? Ма ти от къде да знаеш като от там започна всичко! Айде замълчи и стига спамил! Не си светнат кое как се мери и от кой
                        Ем да де, ма не си спомням някъде в темата да съм ти правил подобни количество-качествени х-ки за да си позволяваш ти да отправяш такива към мен!

                        А на напълно безконструктивното ти драскане и четене измежду редовете ще отвърна, че доказано DynaPack-а в ПроСпийд измерва с до 10% по-малко загуби от DynaCom-a нa ония незнайния мапер от Варна, а той както е известно въобще не ги разбира нещата...
                        Tа затва оставям на теб, баш инДженера да си сметнеш до какви крайни стойности водят тези процентни разлики!

                        п.п. А когато един уважаващ себе си човек е и интелигентен, то той уважава и мненията на колегите си!
                        Last edited by ЗМЕЯ!; d.m.y г., 13:26.
                        SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                        SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                        SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                        Comment


                        • #87
                          Понеже ми стана интересна тая система за метанола, направих малко чат с въпросния холандски субект Имам и няколко писма в youtube ако искате ще ги пусна и тях. Изглежда сериозен човек, и в сайта има специален ринг за алфа ромео където се слага инжектора, а дали е такъв наистина само той си знае..

                          rtdimitrovv@ gmail.com says:
                          and what's the difference between the system of 200Euro
                          and lets say
                          400 euro
                          John says:
                          for us it is a hobby
                          we don't sell it with much profit
                          thats why
                          rtdimitrovv@gmail.com says:
                          right
                          John says:
                          I have a big bussiness and this is just fun
                          John says:
                          did you see my speeding video?
                          I have it more then 3 years now
                          rtdimitrovv@gmail.com says:
                          did you cut off the EGR ?
                          John says:
                          yes, but also the software!! its the 16v see
                          rtdimitrovv@gmail.com says:
                          yes
                          mine is 2.4 10v
                          John says:
                          I know, my son has the same
                          see video (in Dutch) http://www.youtube.com/watch?v=3ZSzr4w7-5E
                          this was with just 172HP !!
                          rtdimitrovv@gmail.com says:
                          mine right now is around 180
                          and it does pretty well to 220km
                          John says:
                          Now mine does about 245-250 haha
                          rtdimitrovv@gmail.com says:
                          before the map when it reached around 3600rpm it stopped, but after that the high rpms got much better
                          John says:
                          yeah it does. it responds better to the trottle
                          rtdimitrovv@gmail.com ays:
                          and what about the diesel consumption
                          John says:
                          well .... it uses less diesel with w/m but because you are going to domore 'sprints' the consumption is going up!
                          rtdimitrovv@gmail.com says:
                          yeaa for sure i'm going to..
                          here in Bulgaria the diesel is pritty much sh8t
                          John says:
                          it is so much fun .... we have a lot of Civics and Golfs guy's here
                          they love to sprint at the trafic lights
                          I like to play with them
                          rtdimitrovv@gmail.com says:
                          yeah the golf guys in Bulgaria like it too, they are the fastest on the road
                          John says:
                          just the first two gears I stay with them and then in three ...... I KILL THEM hahaha
                          rtdimitrovv@gmail.com says:
                          can i tune the m/w system when i drive normally just to decrease the diesel consumption, and when i make sprints to get the power that is expected to be a lil bit increased
                          John says:
                          euhhhh, I dont think so.
                          because it is a simple on/off system you will inject to much w/m at low rpm
                          the engine will 'drown'
                          rtdimitrovv@gmail.com says:
                          so i will just turn it off when I'm cruisin down the streets for girls, and turn it on when I'm hunting golfs?
                          John says:
                          hahaha, yes you can.
                          if you set it right you can just keep it on and when you floor the peddle it pops on and you will get the boost
                          to adjust it right is the most fun to do, I spend hours to get it right
                          now it is just fine and I never turn it of
                          wait I show you what I made to see when the w/m starts (in Dutch)
                          rtdimitrovv@gmail.com says:
                          Okay
                          John says:
                          it is just a test video http://www.123video.nl/playvideos.as...py&CU=0&Skip=1
                          the light of the gauge is red/orange but when the w/m kicks in the light turns white
                          nice??????
                          rtdimitrovv@gmail.com says:
                          nice !
                          John says:
                          I am going to bed now!
                          156 SW '03 2.4 JTD ...n I luv It!
                          Cruizin' down the street in my one-fitty-six

                          Comment


                          • #88
                            Аз доколкото разбирам от това, човека казва че не е за постонно каране, а по-скоро да си имаш бутонче (on/off) и като ще я цепиш здраво си го пускаш, а после го спираш, иначе мотора щял да се "одави" при спокойно каране
                            AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                            Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                            AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                            Comment


                            • #89
                              Май всичко е до настройка, ама аз до колкото разбрах, може да впръсква само вода и тогава ефекта е нещо като интеркуулър, а когато има и добавен метанол има някакъв "бууст" )
                              156 SW '03 2.4 JTD ...n I luv It!
                              Cruizin' down the street in my one-fitty-six

                              Comment


                              • #90
                                Да споделя малко за разхода последно замерване
                                извънградско (пълно-празно) 6,5л/100км при скорост по магистралата 140-160 а по двулентовите пътища 120-140. Това с багаж.
                                градско 8,5-9л всекидневна бургиика
                                Доволен съм от разхода и то доста за кола 200 коня..
                                AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                                Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                                AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                                Comment

                                Working...
                                X