Известие

Collapse
No announcement yet.

Айде и аз с проект - 156 2,4 Jtd 136 к.с

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Интересно на колко градуса е нафтата. Айде няма да казвам нищо, така или иначе не му разбирам, а и гледам че нещо сте в готовност за контраатака. Интересно ми е само каква температура стига.
    Достатъчно ли е, че си удря температурния лимитър в софтуера ?
    Кажи си твоята теза, ако искаш де... Но вече има едно 2.4 JTD CF2 с 210 коня, 410NM така че...
    Last edited by tISHI; d.m.y г., 21:34.

    Comment


    • Колата адаша ще я качи на дино най вероятно, но дотогава има още работа по нея. На тоя етап нещата са докарани до половината
      Може би до месец ще му се види края че все не остава време за нея
      Last edited by pininfarina; d.m.y г., 09:11.
      sigpic
      Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
      Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

      Comment


      • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Интересно на колко градуса е нафтата. Айде няма да казвам нищо, така или иначе не му разбирам, а и гледам че нещо сте в готовност за контраатака. Интересно ми е само каква температура стига.
        Ами колега нямам идея колко е, но изкажи твоето мнение смятам че ще е полезно, защото все пак опипваме тука..
        AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
        Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
        AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

        Comment


        • Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
          Ами колега нямам идея колко е, но изкажи твоето мнение смятам че ще е полезно, защото все пак опипваме тука..

          Абе за опипването не съм съгласен, ама както и да е. Чат пат ги нацелваме нещата
          Last edited by pininfarina; d.m.y г., 09:10.
          sigpic
          Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
          Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

          Comment


          • Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
            Ами колега нямам идея колко е, но изкажи твоето мнение смятам че ще е полезно, защото все пак опипваме тука..
            Нищо не се опипва Беше ти казано, че със 136 коньовите дюзи 100% няма ти гасне.
            И на лукоила после ти беше обяснено отново, как да си оправиш проблема перманентно.
            Купи си и маслен радиатор също така... Липсват ти някои работи за тази мощност, която искаш.
            Last edited by tISHI; d.m.y г., 23:54.

            Comment


            • Първоначално публикувано от tISHI Покажи съобщение
              Достатъчно ли е, че си удря температурния лимитър в софтуера ?
              Кажи си твоята теза, ако искаш де... Но вече има едно 2.4 JTD CF2 с 210 коня, 410NM така че...
              Не му разбирам казах. Попитах съвсем човешки колко градуса вдига. Кой точно температурен лимитер се обажда. Чудно отношение просто. Правете каквото сметнете за добре.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • Първоначално публикувано от tISHI Покажи съобщение
                Достатъчно ли е, че си удря температурния лимитър в софтуера ?
                Кажи си твоята теза, ако искаш де... Но вече има едно 2.4 JTD CF2 с 210 коня, 410NM така че...
                Мдаа така си е, знаем за лошия сом! Аз си мисля че 156-цата като се завърши и направи както трябва без прехълцване и изгасване, и с още някои софтуерни намеси ще мине тая граница от 210 коня
                Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 01:20.
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • Първоначално публикувано от tISHI Покажи съобщение
                  Нищо не се опипва Беше ти казано, че със 136 коньовите дюзи 100% няма ти гасне.
                  И на лукоила после ти беше обяснено отново, как да си оправиш проблема перманентно.
                  Купи си и маслен радиатор също така... Липсват ти някои работи за тази мощност, която искаш.
                  И аз не разбрах - колата да не е с 136 коня помпата че да я мериме със оригиналните дюзи ? И пак за лимитера който попита Оем тя и оригинално си го тавани в жегите - невиждам причина там при положение че се сменя лимитера?
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                    И аз не разбрах - колата да не е с 136 коня помпата че да я мериме със оригиналните дюзи ? И пак за лимитера който попита Оем тя и оригинално си го тавани в жегите - невиждам причина там при положение че се сменя лимитера?

                    Да ама колелото на помпата му е от 136 коня... А и помпата която е сложил не е CP3, а CP2. Разликата е само в диаметъра на буталото му от оригиналната.
                    Той лимитъра хубао се бута, но не си ли е по-правилно направена колата ако горивото постъпва по-студено според теб? Прекалено горещото гориво си е фактор за понижаване на мощността.
                    Да разбирам ли, че не си съгласен че си трябва fuel cooler?
                    Last edited by tISHI; d.m.y г., 15:49.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от tISHI Покажи съобщение
                      Да ама колелото на помпата му е от 136 коня... А и помпата която е сложил не е CP3, а CP2. Разликата е само в диаметъра на буталото му от оригиналната.
                      Той лимитъра хубао се бута, но не си ли е по-правилно направена колата ако горивото постъпва по-студено според теб? Прекалено горещото гориво си е фактор за понижаване на мощността.
                      Ми то затова се питаше каква температура достига и не мисля че температурата на горивото може да накара колата да хълца ; ) Ще дам пример - На Пуух колата вървеше на 1800 бара налягане и правеше температури над 55 градуса на диното си извади 270 коня без никакви драми нафтовия кулер беше монтиран в последствие без да се правят каквито и да е други промени по колата
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                        Ми то затова се питаше каква температура достига и не мисля че температурата на горивото може да накара колата да хълца ; ) Ще дам пример - На Пуух колата вървеше на 1800 бара налягане и правеше температури над 55 градуса на диното си извади 270 коня без никакви драми нафтовия кулер беше монтиран в последствие без да се правят каквито и да е други промени по колата
                        Ами 166-ата на 1600 бара с оригинални дюзи и оригинална помпа нито реже от гориво, нито гасне.
                        156-ата на Релефния, като се мапваше още по студено си вървеше идеално на 1600 бара. Затопли се и почна да гасне. Намали се на 1450 и само хълца.
                        За колата на Пух нищо не знам и не мога да кажа, нито знам какво се случва при EDC16 на мултиджет.
                        Що годе съм запознаят със случая на Релефния.
                        Според мен пък точно ако си удря температурния лимитър ще гасне или реже от гориво.
                        Ако имаш идеи давай, не са излишни. Според мен кулер за горивото и маслен радиатор трябва да ги има с тези си модове.
                        Last edited by tISHI; d.m.y г., 16:04.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от tISHI Покажи съобщение
                          Ами 166-ата на 1600 бара с оригинални дюзи и оригинална помпа нито реже от гориво, нито гасне.
                          156-ата на Релефния, като се мапваше още по студено си вървеше идеално на 1600 бара. Затопли се и почна да гасне. Намали се на 1450 и само хълца.
                          За колата на Пух нищо не знам и не мога да кажа.
                          Що годе съм запознаят със случая на Релефния.
                          Според мен пък точно ако си удря температурния лимитър ще гасне или реже от гориво.
                          Ако имаш идеи давай, не са излишни. Според мен кулер за горивото и маслен радиатор трябва да ги има с тези си модове.
                          Това че на топло колата се държи различно ми говори само едно тази кола има доста темп. корекции и не мисля че точно тази на горивото и е повлияла А за модовете са препоръчителни но не са задължителни
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                            Това че на топло колата се държи различно ми говори само едно тази кола има доста темп. корекции и не мисля че точно тази на горивото и е повлияла А за модовете са препоръчителни но не са задължителни
                            Аз казвам да вземе да сложи тоя нафтов кулер и тогава да говорим

                            Comment


                            • Мислите си че някой се заяжда с вас ли? Напротив. Исках да помогна защото почти съм сигурен, че проблема на колата е друг ма както и да е.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Мислите си че някой се заяжда с вас ли? Напротив. Исках да помогна защото почти съм сигурен, че проблема на колата е друг ма както и да е.

                                Не, не мислим така - напротив. Благодаря ти за информацията, която ми даде по телефона - смятам е наистина ще ни е от полза
                                Дай боже да са повече колегите като теб.
                                sigpic
                                Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                                Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                                Comment

                                Working...
                                X