Известие

Collapse
No announcement yet.

Дино резултати (само графики)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
    Въпрос:

    На графиките от Проспиид се вижда, че tcf e 1.00. ( което е съкращение на total correction factor предполагам ) което значи, че това е мощтността на гумите. Нали така, че неразбрах в крайна сметка сметнати ли са загубите.
    Не са. Щом фактора е 1-ца значи е без корекции. И това е мощност на главините в случая в проспийд. Но понеже там тежестта на джантите и гумите и съпротивлението на самите гуми е елиминирана загубите на това дино са много по-малко от на валяците.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #47
      ALFA 155 Q4

      Бустьт е 1.95. На диното товарихме колата до 6300 оборота, а я вьртим на 7200. С тази турбинка толкоз... За мен е важно да трагва рано, да има респонс и да не се затапва. Мисля, че е видно, че се получава. С терминална скорост от 194 км. на тези кила мисля, че резултатите говорят. А според мен това е най-бьрзата Алфа в Бьлгария. Ако имам и здрава трансмисия бих я карал и на тайм-атак, но уви...

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Dagi Покажи съобщение
        Ето графика от днеска на 1.3 налягане,питах момчетата на диното и казаха че загубите за предно предаване варират между 6-8% на този тип дино.
        Някво инфо за турбото с което е сега колата?
        Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
        Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

        Comment


        • #49
          Проект Алфа 155 q4

          Турбиката е ГТ2835 много хубава и респонсна турбина,все пак това е една от най-караните турбинки за дрифт в Япония.Много неща сьм написал за колата в тунинг проекти,но доста сьм изпуснал, които желае може да влезе и да прочете.Смятам,че сме постигнали капацитета на турбото може би още малко ще може да се изкар,но това ще стане когато се вземе новата кутия.За сега колата смятам,че е достатачно силна.

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
            ....трябва да се отбележи, че имах проблем с отварянето на прословутия ВИС (клапата, която управлява геометрията на смукателния колектор). Тоест като отстраня проблема би трябвало графиката да се изглади от 5200 до 6500 оборота



            Ето колата вече със сменен колектор и работещ ВИС :
            Attached Files
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
              Ето колата вече със сменен колектор и работещ ВИС :
              Ся ако кажеш че това е на колелата значи работата е супер бе
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #52
                Измерването е правено в Маднес на валците

                http://www.youtube.com/watch?v=Ggzcm...1&feature=plcp

                Тоест, ако беше на хъбове в проспийд щеше да покаже малко повече Сега остават едни валчета и портване и полиране на главата, но идва карането на Серес, което доста пари ми глътна...
                Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 16:55.
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #53
                  страшна машина
                  alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                  Fiat punto GT in progress ~200hp

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                    Измерването е правено в Маднес на валците

                    http://www.youtube.com/watch?v=Ggzcm...1&feature=plcp

                    Тоест, ако беше на хъбове в проспийд щеше да покаже малко повече Сега остават едни валчета и портване и полиране на главата, но идва карането на Серес, което доста пари ми глътна...
                    Браво бе върнал си заводските коне, което трябва да означава че колата ще върви доволно

                    ПП: ей някой дет не знае за ТС-ка ще каже тоя (т.е. аз) кви глупости пише
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от Васил Петров
                      Aйде и аз една лека графика да пусна.

                      Power: 153.2 CV
                      Torque: 187.9 Nm @ 5318 Rpm

                      https://lh3.googleusercontent.com/-U.../malkotoQV.png


                      Добре изглеждат нещата. Това в крайна сметка е от 2.0 мотор с генерация и валове или е със стандартни все още?
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • #56
                        Дискутиране на дино-графиките вече в тази тема :
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=69533

                        Тук остават само постовете с графики и най-важната информация към тях.
                        1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                        и делта

                        Comment


                        • #57
                          И аз да забия един пирон на тази стена и да няма да е последния защо както винаги има неща за до оправане и го знаем
                          Attached Files
                          AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                          http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                          Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                          BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                          Comment


                          • #58
                            Punto GT сток. Графиката е още топла, чак пари от преди няколко минути :
                            Attached Files
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • #59
                              Браво бе,изкарала си е конете,даже е с 7 коня повече ама това е от катализатора...
                              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                                Браво бе,изкарала си е конете,даже е с 7 коня повече ама това е от катализатора...
                                Ми фиата е фиат , а алфата не е фиат
                                демек фиатите си искарват конете та даже и отгоре
                                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                                Comment

                                Working...
                                X