...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Дино резултати (само графики)
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщениеАй, стига де! После що не споделям нищо.
Каквото почукало ......
Аз се засегнах за празните приказки щото е все едно македонец да ми говори за Александър Македонски и да ми вика, че говоря празни приказки
А това?
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеЕ чакаме я от 6 години да се сцепи и досега върви все на гръм!
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеА сега е направо невероятна, освен че е абсолютен рекордьор!
а) драг
б) писта
в) икономичност
г) товароносимост
д) визия
е) рали
,,,,,,,,,
На Пух колата е супер и тези, които все още ни валнува и се радваме. Безпорно.
Пак поздрави и е добре, че все още има хъс някакъв в този форум.Last edited by ne0; d.m.y г., 15:30.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Преди Серес, реших да кача ФИАТ-а на дино, за да видим дали всичко е ОК след леките модове, които направих по смукателната система, всичко друго си е същотоИсках в диапазона, в който се кара на пистата 4000-6500 оборота колата да е малко по-живичка. Мисля, че се получи
Надува е 1.35 овербоост, като след 5000об бооста пада под 1 бар постепенно до 0.8.
Живи, здрави след Серес вече е време да сменя стоковото турбо с малко по-голямото, което виси в гаражаLast edited by digitalundgrd; d.m.y г., 19:34.Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщениепозасилила се е значително, корекции не се ли наложиха по смесите ?Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщениепозасилила се е значително, корекции не се ли наложиха по смесите ?Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Ти си герой бе Светлине,аз ако имам голям охлюв в гаража,няма да го оставя да седи там
Прасни и нещо стабилно да я държи тая графика малко хоризонтална в горния крайEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеТи си герой бе Светлине,аз ако имам голям охлюв в гаража,няма да го оставя да седи там
Прасни и нещо стабилно да я държи тая графика малко хоризонтална в горния край
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеТи си герой бе Светлине,аз ако имам голям охлюв в гаража,няма да го оставя да седи там
Прасни и нещо стабилно да я държи тая графика малко хоризонтална в горния крайДоказано многократно
Предпочитам за трак дея колата да тръгва сравнително от по-ниски обороти и да е по-отзивчива (по-малко лаг). Също така моето лично мнение е, че ако целиш над 300 коня, то разумно е да се преориентираш към 4х4. С предняка въртиш гуми и на 3-таи файда йок като не можеш да ги сложиш на пътя тез коне...
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Е аз не говоря за макс коне или 300-400,а за това да държи тия коне дето ги има сега в по-голям диапазон а не пиково.
Иначе за предното си прав след 250 коня си е "файда" да караш на предно самоEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщениеЕ това добре ли е за почти стоковица
---------- Post added at 23:49 ---------- Previous post was at 23:39 ----------
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеЕ аз не говоря за макс коне или 300-400,а за това да държи тия коне дето ги има сега в по-голям диапазон а не пиково.
Иначе за предното си прав след 250 коня си е "файда" да караш на предно само
Конете винаги са пик, за това се казва макс. мощност.
Графиката на конете в идеален вид е диагонална права линия.
Получи ли се хоризонтална линия на конете, то колата там в тия обороти просто вече тъпче и трябва да се сменя на по-горна предавка
А всичкото това се определя от графиката на въртящият момент, която трябва да се срива възможно най-малко, в идеалният случай е чиста хоризонтала, което ще рече че мотора развива постоянна сила в целият си работен диапазон.
Comment
-
Comment
-
Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщениеFiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
Comment