Известие

Collapse
No announcement yet.

Проект -147 ГМО :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    ............
    Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 23:23.
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #62
      Значи не се реши да минеш отвъд атмосферното налягане

      Ще е интересно да се види резултата "преди-след" Успех с атмосферния тунинг от мен.

      п.с и това 1.6 отзад не го пипай
      Last edited by abart_; d.m.y г., 01:19.
      146 Turbo

      Comment


      • #63
        ........
        Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 23:23.
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #64
          Слика си е Слик,както и "двойката си е двойка" ако си спомняш

          Неможах да разбера каква беше идеята да повтаряме това старо класиране


          инъче 3 сек надоло само от увеличен повер с 20-30 к.с.......дано да стане
          Last edited by abart_; d.m.y г., 12:44.
          146 Turbo

          Comment


          • #65
            ......
            Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 23:23.
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #66
              На долната графика да не си бил с извадена бобина???
              sigpicex
              147Q2
              300bhp/606nm
              Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

              Comment


              • #67
                Това му е графиката с неработещ ВИМ, и най-най-най първия софтуер на ЕКУ-то на 1.6-цата с объркани инжектор константи и пр. сметки.....и майка плаче
                Last edited by oem; d.m.y г., 12:59.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                  Просто исках да ти кажа, че не е нужно да си турбо кола за да си брЪз - Феро, Ненко... Както един мой познат ми разправяше "не всичко е повер баце...".

                  А иначе няма да е само с увеличен повер колата...Като му дойде времето ще пусна и подробности, както виждаш не крия нищо - лошо, добро поствам си всичко в темата

                  Само ще вметна, че преди с умъртвения 1.6 давах времена 1.08 на Калояново като под това не можех посмъртно да сваля. Вървях на равно с 1.4 ТС на драг хаахха...После сложих само двойката (да речем 20-30 коня от горе) и сликове последен сезон и бам 1.03 Феро само от предни спирачки свали секунда и половина без допълнително кониье ...
                  При положение че килата са някаква константа, или варират не повече от 30-50 кг измежду отделните коли, в такъв случай колкото повече мощност, толкова повече времената надолу.......тва че турбо колата не ставала за Калояново или за писта аз лично категорично не го вярвам......буста на турбото се губел, лагаво ставало.......ми има си начини, дори и само с каране да се тушира тва......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #69
                    ...
                    Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 23:24.
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #70
                      И какви коне на мотора излезе, че се объркахме от различни динота и загуби
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                        И какви коне на мотора излезе, че се объркахме от различни динота и загуби
                        95x1.36=129.2кс.
                        Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                        ех.. Малкото КуВе
                        sigpic

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от Васил Петров Покажи съобщение
                          95x1.36=129.2кс.
                          На главините, не на мотора.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            На главините, не на мотора.
                            дааааа щом си казал.
                            Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                            ех.. Малкото КуВе
                            sigpic

                            Comment


                            • #74
                              Аз по 1,36 го сметнах че е едни 130 коня, ама вече на колела на главини ли е не знам, въпроса е с загубите колко е на мотора
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment


                              • #75
                                Това се пита и оператора на диното сигурно Ако ме разбираш...
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X