If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
И така Днес се чу тупкането на новото сърце
Eто и кратко видео
Евала на теб! Евала на колата! Евала и на майстора (сам да си признае, кой е )
Много се радвам Красио! Знаех си, че си човек достоен да вземе двигателя, който бях наумил да слагам на Бравото.
Макар и да съм ти го казвал няколко пъти, пак ще ти напомня, че двигателя е след ревизия и е стегнат много, нуждае се от разработване! Така, че следващите 1500КМ се въздържай от това много много да я натискаш (знам, че ще е трудно )
И кат са постопли времето, при възможност, може направим едно пробно драгче.
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp poweredby ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Макар и да съм ти го казвал няколко пъти, пак ще ти напомня, че двигателя е след ревизия и е стегнат много, нуждае се от разработване!
едно време е имало стегнати двигатели поради неточни лагери, сега е друго
Ако знаеш подробности по ремонта, какви лагери са слагани, мерени ли са им хлабините колко са, марка на сегментите, правен ли е хонинг, каква е гарнитурата на главата, болтовете на главата какви са и как са стягани ?
Първо впечатление от мотора е, че няма никакви картерни газове, което ще рече че цилиндрите са като нови.
Което пък ще рече, че после като се понадуе ще стане подобаващо силен мотор
Ако знаеш подробности по ремонта, какви лагери са слагани, мерени ли са им хлабините колко са, марка на сегментите, правен ли е хонинг, каква е гарнитурата на главата, болтовете на главата какви са и как са стягани ?
Тези подробности не ги знам :-/
Все пак в Сливен е подготвян мотора и аз го бях взел в този му вид.
Първо впечатление от мотора е, че няма никакви картерни газове, което ще рече че цилиндрите са като нови.
Което пък ще рече, че после като се понадуе ще стане подобаващо силен мотор
Мотора е пушка! Момчетата са си го правили с голям мерак! От него ще стане голямо животно, нещо което само може да радва новия собственик
И м/у другото Ици, да те питам, като мине зимата, нали ще можем да направим един малък преглед на двигателя при теб на 145цата?
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp poweredby ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
ко ще рече че няма никви картерни газове ? .. чисто нова X6ца има картерни газове .. а тоя мотор няма .. може да не говорим за едно и също де .. Не се заяждам просто питам по това ли се разбира че цилиндрите са като нови да знам ..
alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
Fiat punto GT in progress ~200hp
Разглеждайки тунинг раздела, оставам с впечатлението че Алфа почти не произвежда двигатели
Колко Фиати са "избити" и са им изтръгнати сърцата
Все пак поздравления за всички проекти в този раздел на форума !
Разглеждайки тунинг раздела, оставам с впечатлението че Алфа почти не произвежда двигатели
Колко Фиати са "избити" и са им изтръгнати сърцата
Все пак поздравления за всички проекти в този раздел на форума !
ко ще рече че няма никви картерни газове ? .. чисто нова X6ца има картерни газове .. а тоя мотор няма .. може да не говорим за едно и също де .. Не се заяждам просто питам по това ли се разбира че цилиндрите са като нови да знам ..
Картерни газове наистина няма как да няма, но те по принцип идват с работата на мотора, с температурата му и температурата на маслото. Обаче! Зависи какво се разбира под картерни газове. За някои това е само духане от вентилацията за други е комбинация със синкав дим, пъргаво излизаш от вентилацията. Няма мотор който да не духа в картера (още повече след ремонт). Но има такъв който не пуши през вентилацията Това в частност зависи и от маслото също
ко ще рече че няма никви картерни газове ? .. чисто нова X6ца има картерни газове .. а тоя мотор няма .. може да не говорим за едно и също де .. Не се заяждам просто питам по това ли се разбира че цилиндрите са като нови да знам ..
остави ги тия "арни" БМВ-та, то и аз правих една Е90 330ХД и такива картерни газове имаше все едно мъгла се спуска, ужас.
Ако ти е интересно относно картерните газове и как може да няма, мога да ти покажа на моето Типо как само пулсира чист въздух като работи мотора на място от директно пуснатата вентилация А вече доста хиляди рацинг километра има
Когато мотора е в перфектна кондиция, дори току що направен и неразработван още, дори при първото палене само извежда пулсиращ в такт с буталата чист въздух от картера без никакви видими пушеци и омаслявания на маркуча за вентилация
---------- Post added at 23:14 ---------- Previous post was at 23:00 ----------
Картерни газове наистина няма как да няма, но те по принцип идват с работата на мотора, с температурата му и температурата на маслото. Обаче! Зависи какво се разбира под картерни газове. За някои това е само духане от вентилацията за други е комбинация със синкав дим, пъргаво излизаш от вентилацията. Няма мотор който да не духа в картера (още повече след ремонт). Но има такъв който не пуши през вентилацията Това в частност зависи и от маслото също
П.С. Хайде да я видим тая кола вече
по принцип на безцветните газове им викам "въздух" в горният пост
Ее,това с мотора вече е добро,тъкмо щях да изказвам сектантски протест срещу това,че си нарисувал як мотор на капака,а под него....но това вече е друга работа Можеше обаче да боднеш под капака нещо,което се връзва с рисунката на капака и се римува с шестак
Comment