Известие

Collapse
No announcement yet.

Дискусия за "Баш Мапването"-дела и аргументи.

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
    Бацко,аз имам доста участия в направата на коли ,които по твоите разбирания са "зверове" ,но нали ти си "гуро" на тунинга,с теб неможем да се мерим.

    Виж сега,аз си имам кола,с която да се занимавам и ти отправям предизвикателство.

    Тази твоята силна 145 2,0 турбо мапната кола срещу моята на 402 м.

    Лично ще забера снимачен екип и според клиповете ,публиката в този форум да реши кой е победил.

    Ако падна аз,се признавам за лаик,ако паднеш ти правиш същото ,признаваш ,че си лаик и постваш в подписа си.

    А и за да няма оправдания,ето и данните на моята кола:
    277 конски сили на мотора и 313 нм на 1,2 холдбуст.
    еваля, еваля, и викаш супер силни и няма ни едно отхлабено болтче дори, това го разправяй на някой друг

    Сега аз не мога да вземам на Митко колата да се дърпаме без той да е съгласен.
    Иначе мъжко ти е предложението, признаам та
    Скачаш срещу кола с доста лагаво турбо и по-слаба от твоята с почти 20 коня, супер си
    И викаш койт' загуби - оп пише в подписа си
    Ми в доя дух на женствено хвърлени ръкавици що не излезеш срещу Типото, и то като твоята на 1.2 бара ама пък 320 коня на гуми, и после да пишем в подписите там

    Сега сериозно, ако Митко реши да засилва колата, тогава може да ги мерим на драг, щот сега да скачаш на по-слаба кола някак си е смешно

    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
    YouTube
    evo2 600

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
      еваля, еваля, и викаш супер силни и няма ни едно отхлабено болтче дори, това го разправяй на някой друг

      Сега аз не мога да вземам на Митко колата да се дърпаме без той да е съгласен.
      Иначе мъжко ти е предложението, признаам та
      Скачаш срещу кола с доста лагаво турбо и по-слаба от твоята с почти 20 коня, супер си
      И викаш койт' загуби - оп пише в подписа си
      Ми в доя дух на женствено хвърлени ръкавици що не излезеш срещу Типото, и то като твоята на 1.2 бара ама пък 320 коня на гуми, и после да пишем в подписите там

      Сега сериозно, ако Митко реши да засилва колата, тогава може да ги мерим на драг, щот сега да скачаш на по-слаба кола някак си е смешно
      Къде пък скачаш с това куцо Типо на турбо боксера ве-не си ли виждал какво му прави километража

      верно трябва да си доста комплексиран да предизвикваш по -слаба и тежка кола на Драг и то на такъв залог.....ама хора всякакви
      Last edited by abart_; d.m.y г., 18:01.
      146 Turbo

      Comment


      • #18
        викате на 400 метра се решава дали колата е 250 коня на мотор а ??? и ко излиза срещу няква орязана атмосферна корса с време 13:-- примерно и алфата пада и ко начи няма и 150 коня тъй ли или излиза срещу на дригата боксера осира старта пада с 5 тира и пак колата неможе да е тия коне .. стига глупости може и още как ама не опира до тва кой е по бърз от 2мата .. особено на 400 м
        alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
        Fiat punto GT in progress ~200hp

        Comment


        • #19
          Отностно замерването трябва да направя няколко уточнения за да няма неразбории

          1. Тъй като колата няма диагностична букса или стандартен оборотомер който да е сравнително точен, то се наложи да "калибрирам" диното спрямо колата по китайски оборотомер който изглежда не е "съвсем точен" освен това собственика на колата ми каза че ограничителя на оборотите е на 7800, а сега Ици казва 7000, всъщност като мерих колата тя си отиваше на харабията 8000 оборота по "водомера"

          2. ВСИЧКИ ролинг роуд динота без изключение, НЯМАТ НУЖДА от обороти на двигателя за да измерят мощността на колелата !!! Диното мери спрямо оборотите на ролерите СИ !!! Обороти на мотора на диното му "трябват" само и единственно за да се определи предавателното число на съответната предавка на която се мери от където пък се вади графика на въртящия момент, т.е ако нямаме обороти на мотора ще имаме графика само на мощност спрямо скорост на валяка на диното, като графика на въртящ момент няма как да имаме защото диното незнае кви са оборотите на мотора по време на измерването !!!

          3. От така направените разяснения фактите са следните. От представените графики вярна е формата на кривите, вярна е стойността на мощността на гуми(без оборотите при които се постига), верен е буста, верни са и смесите. "грешни" като числа са оборотите на мотора и от там е грешен и въртящия момент като стойности но не и като крива. Ако реално ограничителя на оборотите е 7000 както казва Ици, то въртящия момент е по-висок като стойност от този който е изписан на графиката, колко по висок е лесно да се сметне ако се знае точното предавателно число на 4та предавка и предавателното число на дифа

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Hassel Покажи съобщение


            Дано поне колата да радва собственика......

            Не е и много професионално да се карате пред момчето, на когото е въпросната кола, мисля аз! Най-малкото, че би му станало неприятно ако са му взели паричките, показали са му резултати, а те в действителност не са точно такива.....Обаче кой да мисли за това!
            Човече, ти сега усети ли се какво рече, ами ти баце директно подклаждаш интрига че диноизмерването е един вид с фалшифицирани резултати!!!

            Айде, пиша още един път за бавно схващащите какви са резултатите:
            218 коня на гуми при 1.25 бара
            Полученото отместване на оборотите със +17% е поради китайският рацингов оборотомер, който дава грешно оборотите при едаване на маркер за 3000об/мин на диното
            Някой ако още не е разбрал че това не влияе по никакъв начин на измерените коне, ами освен да продължава да си завива болтчета и да не си мори акъла, друго не мога да му кажа

            Едит:
            Оп, Тони е писал
            Last edited by ICI; d.m.y г., 19:25.

            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
            YouTube
            evo2 600

            Comment


            • #21
              Дискусия за "Баш Мапването"-дела и аргументи.

              ...
              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

              Comment


              • #22
                повечето гласове ще са за петко защото според мен повече мапнати коли са ЖТД

                Comment


                • #23
                  дано не е спам ма само токи4а съм чувал да ги прави тез работи





                  айде стига сте се яли бре оууууу
                  то е ясно ,1че всеки от изброените може !!!!!!! ма това е нашия форум ! разберете го !
                  155 осем хиляди клапана 16 вериги
                  0884650778 токи4а

                  http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

                  Comment


                  • #24
                    Аз да си гласувам чинно.
                    Гласувах за Бобо!!!
                    Това е човека който знае да настрои колата ми до най-малкия датайл.

                    А до колкото другите МАПЕРИ няма да коментирам.
                    Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                    ех.. Малкото КуВе
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      баси невярвах че ще иматакава тема въобще
                      всеки си разбира от работата ама чак пак да се видят гласовете и то в този форум

                      аз гласувам с неутрален глас зада няма интриги после
                      Volvo S80 2.0 T5 180hp
                      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                        баси невярвах че ще иматакава тема въобще
                        всеки си разбира от работата ама чак пак да се видят гласовете и то в този форум

                        аз гласувам с неутрален глас зада няма интриги после
                        Аз съм на същото мнение
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #27
                          абе Дрига, сега пък отде реши да коментираш кой бил по-голям мапер?
                          Те колите дето всеки прави са съвсем съвсем различни.

                          Като ти е толкова дерт, вади някоя кола дето е правена от теб, цялостен тунинг проект и на дадено мероприятие ще се пуснат заедно, било то на драг или на обиколки за време.
                          Нещо против?

                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube
                          evo2 600

                          Comment


                          • #28
                            Тази анкета е пълна излагация на дригата отново. Как можа бе момче да се излагаш така? Разбира се, че можещия да мапва ще е този с най-много мапнати коли. Как може някой да каже кой може и кой не може след като никой от другите не го е мапвал преди това? За пореден път се доказа колко ти е акъла. Кефи си се на простотията сега.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              абе аз да викажа че по голям от мене нема
                              имам такива мапвания дето не мое си представите дори
                              а тея от БГ мапс и Гугал мапс направо къртят
                              Volvo S80 2.0 T5 180hp
                              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                              Comment


                              • #30
                                Дрига, нали ти казах че съм ти запазил глупавите постове дето ме наричаш гайкаджия, как колите били с фалшиви резултати за пред клиентите и други тъпни от сорта, та те останаха на лаптопа в сервиза и мислех да ти предложа, ако няма да се извиниш за тия драсканици, на следващото мероприятие ако ще се появяваш де, да вземе да на'лузиш един чорапогащник с токчета и да сложиш малко сенки и червило, барем никой не те познае ...че е жалко

                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube
                                evo2 600

                                Comment

                                Working...
                                X