If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Диното в Пловдив мери мощност но мотор! Т.е., ако не си слагаме извънземни загуби Купето е 246коня на колела .
Има една кола мерена в Хеед на гуми, после при Венци, загубите си излизат точно 10%..
А колата на Иван за това, което е правено по нея, върви повече от доволно, лошото е, че по-високо налягане от 1.3 не може в момента, почва да преде (дюзи таван), но скоро повече!!!
И при мен беше така, даже още от 1.1. Смених помпа... вече ставаше за каране до 1.2, сложих и 4баров регулатор и... 1.4 вече няма ядове
Само ми кажи , верно ли си с чип на Гтек ??? щото като видях какво има вътре и се фанах за главата и върнахме оригиналния и колата тръгна
Да, с гтек 2 съм. Знам , че не е перфекхен, ама пари за мап няма. Притеснявах се като сложа регулатора дали ще си корегира смесите, ама нямаше ядове. За сега ще си е карам така. Като се замогна ще мапна.
Аз също съм карал gtek2 и го харесвах. Смеси, буст, аванс...всичко си беше в пирфектни граници и колата си ги държеше, като заковани. За разликата във вървежа всеки, който се е докосвал до тоз чип знае. Това съм го коментирал и с автора на настоящата тема..... И на мен ми е интересно БЯЛАТА СИЛА как е видял коя таблица как и колко е пипана.... Че имам такъв чип още един и ако го копираме мога да го пусна подарък за всички, които искат да карат с добър чип.
БЯЛА СИЛА, кажи сега тука, кое не ти хареса в тоз чип? Ако не можеш да обосновеш отговор, кажи поне какво имаше вътре?
И последно занимаваш ли се с ремап да ти пратя един приятел, който ти е наблизо?
Аз също съм карал gtek2 и го харесвах. Смеси, буст, аванс...всичко си беше в пирфектни граници и колата си ги държеше, като заковани. За разликата във вървежа всеки, който се е докосвал до тоз чип знае. Това съм го коментирал и с автора на настоящата тема..... И на мен ми е интересно БЯЛАТА СИЛА как е видял коя таблица как и колко е пипана.... Че имам такъв чип още един и ако го копираме мога да го пусна подарък за всички, които искат да карат с добър чип.
БЯЛА СИЛА, кажи сега тука, кое не ти хареса в тоз чип? Ако не можеш да обосновеш отговор, кажи поне какво имаше вътре?
И последно занимаваш ли се с ремап да ти пратя един приятел, който ти е наблизо?
отговора на всички въпроси на куп ще отговоря ,
Занимавам се с ГТ та
а за гтека правех услуга на приятел , тъйкато имаше проблем колата и след като всичко му беше на 6 реших да сваля софтуера и .....
върнахме оригинална и колата тръгна дори и на по голям буст
не не ми пращай никой и без това нямам никакво време напоследък
иначе който се интересува и чете сам ще види и ще прецени какво и как е най добро
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Мисля, че момчетата имат предвид, че истинските Gtech чипове са с допълнителна криптираща платка която върви заедно с чипа. Няма начин това да се прочете вярно без декриптиращата част.
оу този не беше от тези , а и нали знаете че веднъш декриптиран не е проблем да се размножи
както и да е , аз само се опитах да го предопредя за евентуални последици след намесата на Гтек чиповете , всеки си има глава и си я носи и сам избира , форума е за това да се споделя опит , а не както вече стана за комерс
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Пуснете една тема-опити с чипове и мнения (примерно).
Що бе Василе , когато човек чете и се интересува от 20В ще влезе в темата ще прочете кой какво е направил и ще добие представа
форума започна да се раздробява на разделчета и вече когано някой търси е мнооооого трудно да намери каквото и да било и да си съедини информацията
тука се дават мения точно за 20в мотора
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
оу този не беше от тези , а и нали знаете че веднъш декриптиран не е проблем да се размножи
както и да е , аз само се опитах да го предопредя за евентуални последици след намесата на Гтек чиповете , всеки си има глава и си я носи и сам избира , форума е за това да се споделя опит , а не както вече стана за комерс
Незнам за колата, кояти е била при теб, но аз съм много доволен от този чип. Вече повече от 2години карам колата с него и нямам никви ядове. А тая кола си е карам всеки ден, пък и доста гонки вижда
Бяла сила, като реши да свалиш софтуера какво "и....." в предния ти пост беше написал "като видях кво има вътре..." въпроса ми беше какво точно видя или само сме чували, че г-тека не струва. И аз съм го чувал това от един твой градски /страшен мапер понастоящем/ и се возих в мапната от него кола и знам как вървеше мойта Мареа с Гтек-а и как вървеше ремапнат от същия мапер 20V мотор.
Мойте наблюдения са следните:
Чипа ми го поръчва Илиян /Ици/ имах някъде и линк, в който пишеше конкретно къв треа да ти е сетъпа, за да ползваш конкретно този чип - сега не си спомням точно но мисля, че се искаше прав интейк, по-голям и/или челно разположен кулер и май налягането в рейката треаше да се понадигне. Аз лично само кулера имах - малко по-голям от стандарта. Чипа пристигна, сложих го и освен буст метъра сложих и широколентова сонда. При стандартното налягане в рейката колата държеше смеси малко под 12, ама заковани там, от малко преди 3000 оборота надуваше декларираните 1,2 бара холд буст и го държеше и него, като закован /без никви пикове/ до 5 500 оборота, където свършваха възможностите на стандартната турбина да помпи. Колата, като цяло полудя.
Това е скромния ми опит с такъв чип. Затуй питам сега кво се вижда вътре или освен това дето ти обясних ти какво още очакваш да прави една чипосана турбо кола.
Бяла сила, като реши да свалиш софтуера какво "и....." в предния ти пост беше написал "като видях кво има вътре..." въпроса ми беше какво точно видя или само сме чували, че г-тека не струва. И аз съм го чувал това от един твой градски /страшен мапер понастоящем/ и се возих в мапната от него кола и знам как вървеше мойта Мареа с Гтек-а и как вървеше ремапнат от същия мапер 20V мотор.
Мойте наблюдения са следните:
Чипа ми го поръчва Илиян /Ици/ имах някъде и линк, в който пишеше конкретно къв треа да ти е сетъпа, за да ползваш конкретно този чип - сега не си спомням точно но мисля, че се искаше прав интейк, по-голям и/или челно разположен кулер и май налягането в рейката треаше да се понадигне. Аз лично само кулера имах - малко по-голям от стандарта. Чипа пристигна, сложих го и освен буст метъра сложих и широколентова сонда. При стандартното налягане в рейката колата държеше смеси малко под 12, ама заковани там, от малко преди 3000 оборота надуваше декларираните 1,2 бара холд буст и го държеше и него, като закован /без никви пикове/ до 5 500 оборота, където свършваха възможностите на стандартната турбина да помпи. Колата, като цяло полудя.
Това е скромния ми опит с такъв чип. Затуй питам сега кво се вижда вътре или освен това дето ти обясних ти какво още очакваш да прави една чипосана турбо кола.
Не искам да убеждавам никого за нищо един от 3 те факта - неясно защо и за кого горивото е намалено в този чеп колата беше бедна 12. до 13.8 в завискимот от оборотите , с оригиналния софт колата си тръгна перфектно и смесите си заковаха 11.5 , сега вече е ремапната на дино и с друго турбо
неясно за всички ни е защо да се вдига налягането на рейката като могат да си обогатят от таблицата .......
моето мнение е Не става , щом ви кефи карайте си , нали това е целта да ви кефи вас а не мен
п.с.Аз нямам нищо общо с който и да било градски извънградски и там мапер , така че не ме слагай под общ знаменател.
п.с.2 Някой правил ли си е труда да види какво има в него ??? и да го комперне с оригиналния или с друг 3 вид ....
неясно за всички ни е защо да се вдига налягането на рейката като могат да си обогатят от таблицата .......
На някои ни е ясно защо се налага вдигане на налягането и то от опит
Лично съм се возил и карал колата на РАСТИЛ и наистина беше полудяла след слагането на тоз многокрачко
Comment