Известие

Collapse
No announcement yet.

Нов сектант -155 q4 проект

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Бате, проблем'та сириозен бе
    Ето на мойта само дето и сложих текстолитова 5мм термо плочка-гарнитура между главата и всм. колектор (и така всм. колектор се отдалечи с 5мм от главата) и не можах да завия посочените болтчета.
    Наложи се да им отрежа половината от гумените втулки и с леко напрягане стана.
    При теб се получава преместване на всм. колектор към главата с около 20-тина мм, заради премахването на ориг. маншони, а място за такова преместване там няма

    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
    YouTube
    evo2 600

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от ICI
      Бате, проблем'та сириозен бе
      Ето на мойта само дето и сложих текстолитова 5мм термо плочка-гарнитура между главата и всм. колектор (и така всм. колектор се отдалечи с 5мм от главата) и не можах да завия посочените болтчета.
      Наложи се да им отрежа половината от гумените втулки и с леко напрягане стана.
      При теб се получава преместване на всм. колектор към главата с около 20-тина мм, заради премахването на ориг. маншони, а място за такова преместване там няма
      Маншоните добавят не повече от 5мм (онова "ръбче" на маншона между двете части на колектора) ... виж, че си го измислил, слагам 5мм гарнитура и всичко заспива, хем вълка сит, хем агнето цяло
      Крайслер Неон Q2 ... много бърз
      Алфа Ромео 155 Q4, много счупена

      Comment


      • #63
        Ха, че готино се получи

        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
        YouTube
        evo2 600

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от Snaker
          Първоначално публикувано от j1v
          Бати форум изумен съм, толкова не съм са извинявал и на жена си, за близо 10 години откак сме заедно, но явно така ша ми върви тука

          Та по същество ... извинявам са на всички, че съм писал тука неща дето не са им ясни или са безинтересни, и че наруших спокойствието и улегналия начин на живот на местните потребители, и най-вече на господин агента на руските разузнавателни служби , че му затормозих мирогледа

          Жорко, ща помола да затриеш всичките мнения от таз тема, с изключение на това, дето пиша в момента, мерси предварително, знам, че няма да ми откажеш
          поздрави братле за колата.
          най-интересното за точно този автомобил е ... че май в този форум се продаваше преди време ... и цената беше меко казано ИДИОТСКИ висока ... пообадиха се тия дето знаеха какво и е състоянието ... нооо има двама трима смотаняка които се знаят и изкараха колата - извънземен модел ... в перфектно състояние - най-бързата ... по скъпа от ферари - по-добра от на баща им камбаната ... единия от тях е всеизвестен тунер в СФ ... за мене пълен смотаняк - не сме видяли още стелтовете от гаржа му. и ето че накрая цената ДОЛУ ГОРЕ е сносна ... да - можело е да свалиш и до 4500 - а щом не те е докара и до дома направо е требело да ги таксуваш и за път ... но чел съм ти постовете по други форуми ... бях проследил колкото съм могъл трансформацията на неон-а ти ... респект за което и знам че и тази кола ще стане нещо добро. не знам колко пъти си бил в сф и колко от така наречените италиански бегачки знаеш - с може би 4-5 изключения всичките останали са пълен тотален ЛЕЖ. точно затова и всеки път като тръгне да се продава нещо на което има и турбо и все едно продават на майка си .... - а че ремонта му обикновенно идва колкото самата кола - никой не го смята ... имаше един тука ... дето чак в италия си беше пуснал КУ4-ката ... ... и изкачат 100 смотаняка които само за спорта фанатизирани се блещят като пукали без да знаят ама хич колко струва аджеба тая кола.
          незнам защо въобще си правиш труда да пишеш тука. виждам има няколко момчета тук които движат хавите с тунинга ... и вие предполагам си се знаете. останалите са същите които всеки път пишат простоотии около продажбата на една кола само и защото не могат те да я вземат. заебавай ги ...
          Я да попитам ,с този пост кого визираш господинчо??? За кви тунери ,за кви гаражи ,стелтове и смотаняци говориш??? Че нещо май голям капацитет ще дойдеш???
          А и ако не си разбрал това не е на Злия Алфата ,а е от Своге!

          Comment


          • #65
            Определено си е омешил нещо нещата в главата
            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

            Comment


            • #66

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от zlia
                А машината за състезания иска още повече средства и браво на Живко,че се е решил на такава стъпка. Лукан вече има дълъг опит върху тези неща.

                Тука има обърка неква, таз не я гласим за състезания

                Требе ми кола да хода до магазина с нея
                Крайслер Неон Q2 ... много бърз
                Алфа Ромео 155 Q4, много счупена

                Comment


                • #68

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от zlia
                    Аз съм се подвел,че кованите бутала,голямото налягане,керамечния съединител и т.н. са неща за нещо повече от возене по задръстените улици. Мислех си за аматьорски състезания поне,че може да я пускаш.Но пък евала,че искаш колата да стане "бияч" без състезателни намерения,като влагаш и повече средства по нея.Успех!
                    Асеновград е малък град, задръствания почти няма

                    Керамичния съединител е да мога да и сложа теглич, и да си тегла "бегачката"
                    Крайслер Неон Q2 ... много бърз
                    Алфа Ромео 155 Q4, много счупена

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от j1v

                      Керамичния съединител е да мога да и сложа теглич, и да си тегла "бегачката"
                      хаха това беше грубо ) евала
                      1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
                      1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
                      2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от j1v
                        Първоначално публикувано от zlia
                        Аз съм се подвел,че кованите бутала,голямото налягане,керамечния съединител и т.н. са неща за нещо повече от возене по задръстените улици. Мислех си за аматьорски състезания поне,че може да я пускаш.Но пък евала,че искаш колата да стане "бияч" без състезателни намерения,като влагаш и повече средства по нея.Успех!
                        Асеновград е малък град, задръствания почти няма

                        Керамичния съединител е да мога да и сложа теглич, и да си тегла "бегачката"
                        ...как му викаха...? - тънко чувство за хумор...?
                        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                        Comment


                        • #72
                          или безкраино нахалство

                          Comment


                          • #73
                            Лека полека са довлачваме към финала ... голямо псуване пада, не знам тука колко са заблудените и колко са тез дето са наясно, к'ви недомислици има в тез италиански кочини ... дано сега не ми скочите , ама тез мотори ги е мислил некой много пиян или много мързелив инжинер , а за материалите и обработката им направо не ми се говори
                            Крайслер Неон Q2 ... много бърз
                            Алфа Ромео 155 Q4, много счупена

                            Comment


                            • #74

                              Comment


                              • #75
                                ИЗРОД СИ БАТЕ, ЖИВ И ЗДРАВ ДА СИ!!!
                                И колата никви проблеми!!!

                                http://www.facebook.com/VenturaGarage
                                Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                                Comment

                                Working...
                                X