Известие

Collapse
No announcement yet.

АЛФА 156 от2.5v6 към 3.0v6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ами, ако им се занимава да я отделят в Общ технически и така. Но определено имам интерес към такъв проект в бъдеще и искам да съм наясно с какво евентуално се захващам.
    www.t-auto.bg

    Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
      Ами, ако им се занимава да я отделят в Общ технически и така. Но определено имам интерес към такъв проект в бъдеще и искам да съм наясно с какво евентуално се захващам.
      аз ще ти дам най-евтиния вариянт, продаваш тая и за почти същите или малко отгоре си взимаш V6....
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        аз ще ти дам най-евтиния вариянт, продаваш тая и за почти същите или малко отгоре си взимаш V6....
        Ми малко трудно ще си намеря.... 3.0 да речем.
        www.t-auto.bg

        Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
          Ми малко трудно ще си намеря.... 3.0 да речем.
          Като няма 3.0 скачай на 3.2 има за под 10к вече.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
            Като няма 3.0 скачай на 3.2 има за под 10к вече.
            Радко, нали се сещаш какъв е шанса ГТА под 10к да е читава? А не всеки може да си я позволи тази кола, включително и аз. Просто ме интересуваше много ли е тъпо да бодна 3.0 арезе на мястото на тс-а.
            www.t-auto.bg

            Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

            Comment


            • #21
              В случай, че неможеш да си го позволиш е скъпо и да много скъпо

              Comment


              • #22
                Аз ще ти кажа приблизително колко ще ти струва да сложиш Арезе, ако до преди това си бил с Твин спарк...

                - мотор + скорости + еку + окабеляване - от 1500-2500лв (зависи дали търсиш 3.0 или 3.2)
                - труд - тука трябва да си говориш с хората, които ще го правят, но горе долу ги сложи едни 800-1000лв
                - масла, всички ремъци, ролки, водна помпа, свещи - 800-1000лв
                - и ако нещо допълнително още изкочи (а то ще изкочи) - сложи ги 400-500лв
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #23
                  Полуоски....спирачки...магаре....

                  Comment


                  • #24
                    Магаре мисля, че не му трябва, само тампоните за захващане...Полуоските ги смятам с мотора и скоростите комплект, спирачките (ако визираме 4 буталните брембовци) са хубаво нещо, но може да се кара на първо време и без тях
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                      Магаре мисля, че не му трябва, само тампоните за захващане...Полуоските ги смятам с мотора и скоростите комплект, спирачките (ако визираме 4 буталните брембовци) са хубаво нещо, но може да се кара на първо време и без тях
                      Оп и скоростомер Поне при ГТВ турбото и ТС не отчитат еднакво... пробвано именно при садене на 6-така в тс купе...

                      Comment


                      • #26
                        Сигурно и генерация

                        Comment


                        • #27
                          Днес беше най-отвратителния ден,сменям ролки на ангренажа,паля и като взеха да чукат тъпите клапани,се почуствах като най-големия глупак на света,последва отваряне на капаците за не знам си кои път,звънене на бате Венци за съвет.На път бях да пипна брадвата и да го направа на 2 малолитражки.Зглобих я казах една молитва и о чудо паля и всичко е 6.Утре мисля да източа маслото и да проверя маслената помпа и по-точно клапанчето.В такъв филм се вкарах,че не е истина и кои от къде дойде все ъкъл дава и съм на път да избия зъбите на някой.
                          Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                          Comment


                          • #28
                            Всичко вече е ок,кефя се като дете в сладкарски магазин.
                            Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                            Comment


                            • #29
                              Какво стана?
                              Alfa Romeo 75 24V

                              Comment


                              • #30
                                Само ще кажа,че пил ли съм няма да пипам по колата.
                                Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                                Comment

                                Working...
                                X