Известие

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава проект

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от d1am0nd Покажи съобщение
    Колеги помагайте . Как да махна хрома от детайл защото се озорих с малкото детайлче от усилвателя, пък не мога да си представя по-голямото какво ще го правя. С шкурка е ужас, 320 водна се задръства много бързо, а ме е страх с по-малка за да не надера много метала. Направо един ден останах без ръце да го търкам, а само до медния слой стигнах и то не на всякъде. Лошото е, че трябва да се свали хрома на още 3 елемента, а аз още на първия запецнах....

    Намерих това в нета, ама си го преведи.http://www.ipms-css.org/?page_id=45 Не знам дали ще стане, смятам че хромовото покритие ще могат да ти го свалят там където хромират, чрез обратния процес.С прав ток и подходящ разтвор и в къщи може да го направиш ама не знам какъв е разтвора.Някой химик да каже.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #47
      Тааа отново неприятен развой на събитията , този път се предадох с полирането защото не можах да намеря парцалче за полиране и отидох до един човек да го свърши набързо, оказва се обаче, че самия метал ще стане на петна след около месец. Човека каза, че е пробвал по подобен начин някакви тръбички и ги е пръскал с лак и пак са ръждясали.... Та минаваме на вариант - никелиране/хромиране Обаче някой може ли да ми каже някакви ориентировъчни цени и места за тези неща ?
      Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

      Comment


      • #48
        Такааа, благодаря на модератора който поразчисти последната страничка и сега, следващия въпрос като оставим на страни двигателя който вече съм решил да е 20V Turbo предполагам от някоя Kappa. И така главата на двигателя от Капа може ли да бъде сменен с такъв от Купе (просто за да пише FIAT а не LANCIA ) и другите въпроси - Волан, странични огледала и салон от Купе стават ли на Брава ?
        Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

        Comment


        • #49
          ЪЪЪЪъъъъъъъ ? Искаш да кажеш капака на клапаните (мисля, че капаците са заменяеми)? Главата си е една и съща...
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от d1am0nd Покажи съобщение
            Такааа, благодаря на модератора който поразчисти последната страничка и сега, следващия въпрос като оставим на страни двигателя който вече съм решил да е 20V Turbo предполагам от някоя Kappa. И така главата на двигателя от Капа може ли да бъде сменен с такъв от Купе (просто за да пише FIAT а не LANCIA ) и другите въпроси - Волан, странични огледала и салон от Купе стават ли на Брава ?
            Само да те светна че двигател от капа няма да влезе много лесно в бравата
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #51
              Пич, не бях чел темата защото мислех, че е мултимедия тунинг, което мен лично не ме влече, но сега чета тука Ти и Бобо пишете за некви турбо мании...

              Без да се засягаш (защото съм абсолютно наясно, че всеки има право да се занимава и харчи парите си където и както си иска), но просто си купи Фиат Купе Турбо, Ланча Нова Делта турбо (има и 5 врати), Алфа 155 Ку 4, Ланчии Капа / Купе турбо и т.н. Кеф ти 16V и 20V. Стегни си въпростната кола и си готов. Тия коли с изключения може да си намериш до 10 000 лева в добро състояние, да не кажа, че има и за 3-4 хиляди лева.. па после им сложи колкото искаш бас каси и светлини

              http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=1gj9e2

              http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=1gj9qw

              http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=1gja1u

              Ако мислиш, че ще си направиш хубава Брава с поне два пъти повече пари от съвета ми по-горе, няма да се справиш.

              Тия коли - окачвания, траснмисии и т.н. са ги мислили хората.... не търси топлата вода

              Успех иначе, крастата си е краста...

              п.с. Имай на предвид, че Бравата е най-евтино изработеното купе от тази платформа.

              п.с.2 Тва с надписа ме изкърти....
              Last edited by ne0; d.m.y г., 19:53.

              http://www.facebook.com/VenturaGarage
              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

              Comment


              • #52
                За двигателя от Капа ще ти трябват лапи и тампони от ХГТ, Либра или Купе 20в.
                Надписа на капака на клапаните е лесен. Каповия мотор ще трябва да се нагласи да изглежда добре и документално
                1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                и делта

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                  Пич, не бях чел темата защото мислех, че е мултимедия тунинг, което мен лично не ме влече, но сега чета тука Ти и Бобо пишете за некви турбо мании...

                  Без да се засягаш (защото съм абсолютно наясно, че всеки има право да се занимава и харчи парите си където и както си иска), но просто си купи Фиат Купе Турбо, Ланча Нова Делта турбо (има и 5 врати), Алфа 155 Ку 4, Ланчии Капа / Купе турбо и т.н. Кеф ти 16V и 20V. Стегни си въпростната кола и си готов. Тия коли с изключения може да си намериш до 10 000 лева в добро състояние, да не кажа, че има и за 3-4 хиляди лева.. па после им сложи колкото искаш бас каси и светлини

                  http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=1gj9e2

                  http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=1gj9qw

                  http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=1gja1u

                  Ако мислиш, че ще си направиш хубава Брава с поне два пъти повече пари от съвета ми по-горе, няма да се справиш.

                  Тия коли - окачвания, траснмисии и т.н. са ги мислили хората.... не търси топлата вода

                  Успех иначе, крастата си е краста...

                  п.с. Имай на предвид, че Бравата е най-евтино изработеното купе от тази платформа.

                  п.с.2 Тва с надписа ме изкърти....
                  Тука подкрепям Нено.Което си е така, си е така.
                  Нямаш никаква идея какъв е филма в който искаш да влезеш
                  Mercedes ML 63 AMG 07'
                  159 TI 2.4JTDm SW 09'
                  156 2.0 20V Turbo
                  VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от d1am0nd
                    За парите е така, но те и до сега не са наляти малко по нея. Както сам каза крастата си е краста .
                    Не знам с какви финанси разполагаш за подобен проект, НО като човек "играл" и нагледал се на всякакъв вид трансплантации и "къстъмизации" ти казвам, че закупуването на мотора ти е най-малкия (и евтин) проблем, особено ако искаш да правиш кола, в която фабрично не се слага такъв двигател

                    При такива проекти, ако не си наясно с финансовата част още от самото начало, то има голяма вероятност колата ти да остане на трупчета и разглобена бая време или най-лошото да си остане във вечен проект...

                    Естествено, няма по-голям кеф от това да направиш нещо, което само по себе си е уникално и не се вижда всеки ден по улиците (сам каза, че няма друга Брава 20в турбо в БГ), но всичко е въпрос на финансова възможност преди всичко, защото части и хора, които да ти направят колата, такава каквато си поискаш има, така че прецени си и действай
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #55
                      Колега с риск да прозвуча и аз като черна станция, ще ти кажа, че колегите те съветват правилно. Единственият начин при който нещата да станат "като истински" е да имаш под ръка кола донор, от която да си свалиш постепенно всичко(до болтчетата и щипките за кабелите ако щеш). Защото в процеса на работа ще изникнат още 1000 неща и проекта ще стане доста по-скъп, тъй като ще купуваш частите на парче, също така и доооста по-дълъг.
                      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                      Comment


                      • #56
                        Само ще кажа едно нещо, което всички не са споменали

                        Колега, замислял ли си, че ще дойде един хубав момент в който ще искаш за себе си кола ежедневка? Просто кола да я товариш с багаж и да я дрънкаш насам натам.

                        От опит ти го казвам, ако искаш кола ежедневка, то до 150 коня кола е просто повече от достатъчно! хем има динамика (не като турбо кола, но си е пак динамика), хем с газова уредба, може и да не минаваш границата от 10 литра на 100 км газ.

                        Турбо кола (тунингована с по 200-250++++ к.с) за ежедневка , просто няма как да стане. дори за дълги разстояния ще става само ако имаш тиха генерация и комфортно окачване. А ти предпоалгам ще искаш не само турбо кола за драг.

                        Нено те съветва много добре, ако си решил да имаш кола "за кеф" , ако имаш мерака, желанието както и финансите да си го позволиш, взими си примерно едно фиат купе 16в турбо.
                        Правиш му една пълна ревизия (мога ти помогна по това отношение) , стягаш колата, бюджета ти трябва да почва с поне 7000 лв. , и вече ще имаш кола за кеф , както и кола за ежедневието!

                        Това е.

                        Мисля, че този въпрос го изчерпахме, когато решиш и вземеш решение, може ни питаш нещо конкретно и ще видим с какво може да помогнем

                        ---------- Post added at 12:19 ---------- Previous post was at 12:16 ----------

                        Сетих се за трети варянт ...
                        зимаш едно Пунто за ежедневка и Бравото го правиш турпедо

                        AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                        AR 155 2.0 16v SUPER
                        Toyota Corolla 2014 S Premium
                        Moskvich 2140

                        Comment


                        • #57
                          Ами аз вече имам кола ежедневка за това подготвям Бравата за нещо по така, но като гледам май доста пари ще хвърчат.... Догодина се надявам да хвана студентска бригада та да мога да осъществя турбо проекта, ако не... остава чистия петак и така ....
                          Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

                          Comment


                          • #58
                            Ай ся, да направил това а не онова.....
                            Ми да си купи направо Алди S3, кеф му после 300к.с. кеф му 600к.с.......

                            Момчето явно си държи на Бравата и иска да си е направи както му е кефффффф!!!

                            Ся аз мноооо ни ги разбирам, но ще предложа един друг вариант дет подочух че става!
                            Взимаш си Браво HGT за донор и си прехвърляш всичко нужно на Бравата, по нататък си купуваш ковани карантии за този мотор, правят ти колектор турбинка и т.н.........

                            До колкото разбрах имало такива Бравота направени и то сполучливо......

                            Ся не казвам, че това ще е лесно или мнооо евтино просто е вариант.....

                            Щом ти е на сърце, имаш желание и възможност, направи си е като искаш.....

                            Мога да те поздравя за проекта и ти пожелавам успех за напред!
                            sigpic
                            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                            147 JTDm 140-Малката манекенка
                            GT- JTDm 150

                            Comment


                            • #59
                              Интересно ми е дали на 20V turbo мотора буталата са заводски подсилени или са същите като на атмосверката и само е разреден мотора. Ако са подсилени заводски, може да си търси направо нови оригинални колегата
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • #60
                                http://vbox7.com/play:35b2929e75

                                Тва ми изкара чичо ти гугъл...... Явно става....
                                sigpic
                                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                                147 JTDm 140-Малката манекенка
                                GT- JTDm 150

                                Comment

                                Working...
                                X