Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 75 1.8 + Garett T3

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 75 1.8 + Garett T3

    Здравейте момчета, от около година вече се занимавам с главоблъсканицата от заглавието. Та реших да ви запозная на бързо, за някоя друга идея и съвет.

    Колата е Алфа Ромео 75, двигателят 1.8i.e. 122к.с. ,9.5:1 Bosch Motronic /0 261 200 124/
    Монтиран колектор от 1.8Т с турбо Garett T3 .42/.48 от Алфа 155Q4.
    Карантията не е пипана, подменена гарнитура на главата,ревизирана глава, водна помпа, по-голям радиатор. Добавено маслено охлаждане.
    Мазането е направено чрез медна тръбичка от единият датчик на блока и се оттича в картера. Свързано е и водното охлаждане. Бууст контролер Gizzmo MS-IBC, блоу офф, челен кулер, регулируем бензинов регулатор вебер от Алфа 33 и 315cc дюзи от Миникупър S, бензинова помпа Bosch 941. Сигурно пропускам нещо, ще добавям в движение. Целта на квазимодото е леко засилена улична кола, без претенции за пистови постижения. Към момента няма да се инвестира в електроника. След хардуерното сглобяване на всички изброени нещица, дойде момента и за някаква настройка. Налягането бе ограничено на 0.44, 0.5 пик като чрез ламбда Innovate LC-2 и най-дърварският начин през регулатора се постигнаха смеси на празен ход около 10.5-11 и във бууст 11.5-12. Към момента имам над 1000км по този начин, без да са пипани авансите или нещо по ECU-то. Купих си Epprom програматор и чипове като за начало. Заедно с мой приятел мапер прочетохме бин-а. Той разполага с емулатор Ostrich 2.0 на http://www.moates.net, който обучихме с бин-а и запалихме колата. Опитахме се с TunerPro RT то да направим малко Online мониторинг но без-успешно.
    В тунер про, ползвам .XDF от опитите на един чуждестранен колега пак върху Алфа 75 но с 2.0ТС мотор и незнам дали това не ми обърква сметките. Та така накратко... изобщо в софтуерната част на нещата съм доста бос, не се подигравайте

    Няколко въпроса...
    Как мога /или трябва да си го направя/ да намеря подходящият XDF за моят .bin?
    Теоритично при добри смеси и настроени аванси реално ли е налягане 0.7-0.8?
    Ако може някой друг съвет за ТунерПро-то, кой карти са най-важни, не целиме зверските настройки
    Как подкарвате онлайн мониторинга?

    Ето бин-а http://dox.bg/files/dw?a=f6d07caa14
    И xdf-a http://dox.bg/files/dw?a=5c09f26b0c



    http://www.youtube.com/watch?v=ynHHE8Q7oUg

    http://www.facebook....38878316&type=3
    Attached Files
    2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb



  • #2
    Този XDF не става за твоята кола. Иначе в тунерпро-то имаш опция в Tools->Emulator да включиш емулатора и после Acquisition->Togle Data Tracing и отделно във всяка карта имаш бутон горе с буква А който ти пуска трейсинга в картата. Но първо си намери XDF за твоята кола.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Дам това с Acquisition->Togle Data Tracing го пробвахме, но явно заради XDF-а не отчиташе нищо по картите... Ще се ровя в сайта на емулатора за XDF, макар че едва ли има
      2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


      Comment


      • #4
        в офицялния саит няма търси си писан от някой XDF , даже има по форумите и малко по успешни XDF фи от оригиналните в сайта
        Volvo S80 2.0 T5 180hp
        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

        Comment


        • #5
          ICI предложи да пробвам с bin и XDF от 2.0ТС каквито имам, но не знам дали 8те свещи няма да окажат влияние. Може да пробвам, най-много да изгори нещо
          2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


          Comment


          • #6
            Първо Тунер Про не предлагат официални XDF фаилове - всички са споделени от хора За твоята конкретно кола трябва да се изолират картите на запалването и впръскването, добре е да се конфигурира инжекторната константа и да си напишеш едно XDF фаилче 90% от готовите XDF фаилове дори да ви изглеждат работещи са мноооого сбъркани Правил съм инжекцион като твоя с острич и си става без грешка
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от tuxgt Покажи съобщение
              ICI предложи да пробвам с bin и XDF от 2.0ТС каквито имам, но не знам дали 8те свещи няма да окажат влияние. Може да пробвам, най-много да изгори нещо
              Не може да пробваш нещо което е ясно, че не е писано за твоето ЕКУ. Първо може началото на картите да не съвпадат с адресите в бин-а, което със сигурност ще има такива да не кажа и всичките.

              Има XDF креътъри в интернет с които сам можеш да си направиш XDF стига да знаеш как да намериш правилните карти и факторите за правилно смятане на аванса примерно, както факторите за смятане на абсцисите. И най-трудно се намира стойността на инжектор константата, която какво каза Бобо е хубаво да актуализираш за да си оправиш смесите в частично натоварване и празния ход.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Добре, до тук разбрахме ,че няма да е лесно
                Малко размисли и страсти в свободен текст. Възможно ли е да заредя двата бина в WinOLS и гледайки картите на TS мотора да търся подобни при моя, след което да коригирам параметрите на XDF в TunerPro
                Или можеби ECM2001?
                Last edited by tuxgt; d.m.y г., 18:30.
                2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от tuxgt Покажи съобщение
                  Добре, до тук разбрахме ,че няма да е лесно
                  Малко размисли и страсти в свободен текст. Възможно ли е да заредя двата бина в WinOLS и гледайки картите на TS мотора да търся подобни при моя, след което да коригирам параметрите на XDF в TunerPro
                  Или можеби ECM2001?
                  По-добре е с winols но и с еcm ползван като едитор само пак става Иначе да това е правилния начин
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #10
                    Както каза Бобо, ползвай ЕЦМ само като едитор. Стойностите за аванса там не са градуси преди ГМТ. Както и единиците с които променяш не са градуси. 1 единица не е 1 градус
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Както каза Бобо, ползвай ЕЦМ само като едитор. Стойностите за аванса там не са градуси преди ГМТ. Както и единиците с които променяш не са градуси. 1 единица не е 1 градус
                      В ЕЦМ ма има меню дето калкулира предваренито в градуси
                      доказано е че каквото е писано в софта на диагнистика си показва същото предварение
                      Last edited by WhitePower; d.m.y г., 19:05.
                      Volvo S80 2.0 T5 180hp
                      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                        В ЕЦМ ма има меню дето калкулира предваренито в градуси
                        Мхм... ти сериозно ли?
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Мхм... ти сериозно ли?
                          Съвсем сериозно
                          Volvo S80 2.0 T5 180hp
                          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                          Comment


                          • #14
                            Добре
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Добре
                              ти съмняваш ли се или се базикаш
                              има си меню дето си показва вместо стойности , директно градуси предварение
                              Volvo S80 2.0 T5 180hp
                              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                              Comment

                              Working...
                              X