Известие

Collapse
No announcement yet.

156 бутала

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 бутала

    колеги някой има ли идея на колко бууст биха издържали оригиналните бутала на 156 , 2.0 155 кс 97 г .
    благодаря предварително
    sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
    155 2.0 16V ....евридейката
    ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
    ex. 155 1.8 8V

  • #2
    По спомен от Alfaowner, бяха коментирали нещо от сорта на 0,4,-0,5, ама пак зависи знаеш


    Alfa Romeo 147 Selespeed - Landi Renzo Omegas -full decat - chipped by Extreme

    Comment


    • #3
      много малко ми се струва 0.4 - 0.5 май аз ще съм първият който ще надуе стоковата карантия на 1 бар
      sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
      155 2.0 16V ....евридейката
      ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
      ex. 155 1.8 8V

      Comment


      • #4
        Нито си първият, нито последния с дупка в буталото
        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
        sigpic

        Comment


        • #5
          има един начин да разберем,при положение, че разредена максимално риска ще намалее значително според мен
          sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
          155 2.0 16V ....евридейката
          ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
          ex. 155 1.8 8V

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Martini_Racing Покажи съобщение
            много малко ми се струва 0.4 - 0.5 май аз ще съм първият който ще надуе стоковата карантия на 1 бар
            малкооо на нормална атмосферка която е сгъстена, колата направо ще откача
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #7
              при степен на сгъстяване 8:5:1 и гарнитура 2.8мм ще се получи желаният 1 бар според мен а и според други

              ---------- Post added at 08:01 ---------- Previous post was at 07:48 ----------

              и като прибавим портната глава , отворена генерация,кн филтър,лек наховик,задължителен мап се надявам да се кача на около 200 кс
              sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
              155 2.0 16V ....евридейката
              ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
              ex. 155 1.8 8V

              Comment


              • #8
                Според мен при повече от 0.8 бара ще си бръз за кратко
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #9
                  Само толкова ли бе човек, че аз ще те прескачам с дизела.
                  AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                  Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Martini_Racing Покажи съобщение
                    много малко ми се струва 0.4 - 0.5 май аз ще съм първият който ще надуе стоковата карантия на 1 бар
                    Няма да си първият ,дори и на 1 бар!
                    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                    Comment


                    • #11
                      дрига сигурен съм че няма да съм първият
                      но на повече стоковицата няма да издържи предполагам не че не искам
                      sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
                      155 2.0 16V ....евридейката
                      ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
                      ex. 155 1.8 8V

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Martini_Racing Покажи съобщение
                        при степен на сгъстяване 8:5:1 и гарнитура 2.8мм ще се получи желаният 1 бар според мен а и според други

                        ---------- Post added at 08:01 ---------- Previous post was at 07:48 ----------

                        и като прибавим портната глава , отворена генерация,кн филтър,лек наховик,задължителен мап се надявам да се кача на около 200 кс
                        Ама хайде тва дето си го говорим да не го споменаваш тука ако обичаш! На каква степен, колко дебела гарнитура и прочее си е наша работа.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Ама хайде тва дето си го говорим да не го споменаваш тука ако обичаш! На каква степен, колко дебела гарнитура и прочее си е наша работа.
                          Що некво ноу хау ли си мислиш че си открил ? Е са ще видиш как ще ти вземат хляба и ще турбилират всички с твойте технически данни
                          Volvo S80 2.0 T5 180hp
                          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                          Comment


                          • #14
                            Нали за това темата е Тунинг проекти - за да се сподели кое как е направено , Няма обикновените потребители да ти изядат хляба , спокойно ...
                            Last edited by tokata_pz_flex; d.m.y г., 12:05.
                            145 1.6 ТС '97 ех.
                            145 1.9 JTD '00
                            307 CC 2.0 '04

                            Comment


                            • #15
                              Нямам предвид, че ще ми изядат хляба. Никой не може да ми изяде хляба на мен тъй като първо хляб има за всички, второ това не е никакво ноу хау кое как се смята и т.н. Въпроса е принципен. Днес може да съм решил едно, утре нещата може да се променят и инфото няма да е актуално. Ноу хауто не е във формулите, а в параметрите които се задават. Утре може да каже и какви са му новите градуси за валовете дето съм му дал. Ама за Орлинчо това също не е ноу хау и той така или иначе си ги знае нещата, та няма нужда да ги казваме
                              Last edited by oem; d.m.y г., 12:43.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X