Известие

Collapse
No announcement yet.

156 бутала

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Това е добре ... щото за това е форума - да четем и да се радваме на резултатите
    Снимки има ли на колата ?
    145 1.6 ТС '97 ех.
    145 1.9 JTD '00
    307 CC 2.0 '04

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщение
      .....
      ....Снимки има ли на колата ?
      Няма!Всичко е секретно за сега.Облепена е с черно велпапе до като не се вземе решение за окончателния дизайн
      Оем-а е забранил,че току виж станат много аеродинамични 156-ци
      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Нямам предвид, че ще ми изядат хляба. Никой не може да ми изяде хляба на мен тъй като първо хляб има за всички, второ това не е никакво ноу хау кое как се смята и т.н. Въпроса е принципен. Днес може да съм решил едно, утре нещата може да се променят и инфото няма да е актуално. Ноу хауто не е във формулите, а в параметрите които се задават. Утре може да каже и какви са му новите градуси за валовете дето съм му дал. Ама за Орлинчо това също не е ноу хау и той така или иначе си ги знае нещата, та няма нужда да ги казваме
        Виш сега , ако ще пускаш тунинг проект , погледни другите и се ориентирай как се пуска проект , ако ще си приказваме празни приказки - раздела е Общ технически
        Volvo S80 2.0 T5 180hp
        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Ама хайде тва дето си го говорим да не го споменаваш тука ако обичаш! На каква степен, колко дебела гарнитура и прочее си е наша работа.

          Ако се разсъждава на този принцип - защо изобщо е пусната темата... ? Аз не разбирам...

          Edit: badmadafaka, да не е станало модно да си държим постовете определено време и после да си ги трием? Аз вече се чувствам късметлия, когато успея да прочета твой пост преди да си го самозатрил
          Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
          EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

          Comment


          • #20
            Не бе, просто такива глупости пиша, че сам като ги прочета после и си ги трия...

            Comment


            • #21
              Темата е за буталата. Колко държат буталата? Някой може ли да го сметне и да каже? Аз не мога. Не вярвам и тук някой да може по ред причини. Единствения вариант да ги пазиш е да сметнеш теоретично ефективното налягане в мотора да не превишава определени граници и после да се кръстиш Не сме двигателни инженери и още по-малко пък знаем техническите данни на буталата, че дори и да знаем как да сметнем до колко държат. Другото което е, че издръжливоста на буталата не е пряко свързана с налягането на пълнене. Можем да имаме и над 1 бар налягане на пълнене и буталата пак да си държат както и обратното. По-важно е ефективното налягане в цилиндъра в работния такт и температурата. При такъв скалъпен тунинг обикновено се гледа темепратурата (и не само тя както казах) да не превишават определени граници.

              Основните превантивни мерки:
              1. Максимално елиминиране на риска от презапалване
              2. Максимално поддържане на възможно ниски температури на отработените газове
              3. Оптимално работно налягане в работния такт
              4. Добро охлаждане на течностите и работната смес
              5. Максимално продухване на мотора в изпускателния такт и намаляване на помпените загуби за смяна на работната смес
              6. и др.

              Ако някой може да каже нещо повече по-темата нека го направи.
              Last edited by oem; d.m.y г., 15:23.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Темата е за буталата. Колко държат буталата? Някой може ли да го сметне и да каже? Аз не мога. Не вярвам и тук някой да може по ред причини. Единствения вариант да ги пазиш е да сметнеш теоретично ефективното налягане в мотора да не превишава определени граници и после да се кръстиш Не сме двигателни инженери и още по-малко пък знаем техническите данни на буталата, че дори и да знаем как да сметнем до колко държат. Другото което е, че издръжливоста на буталата не е пряко свързана с налягането на пълнене. Можем да имаме и над 1 бар налягане на пълнене и буталата пак да си държат както и обратното. По-важно е ефективното налягане в цилиндъра в работния такт и температурата. При такъв скалъпен тунинг обикновено се гледа темепратурата (и не само тя както казах) да не превишават определени граници.

                Основните превантивни мерки:
                1. Максимално елиминиране на риска от презапалване
                2. Максимално поддържане на възможно ниски температури на отработените газове
                3. Оптимално работно налягане в работния такт
                4. Добро охлаждане на течностите и работната смес
                5. Максимално продухване на мотора в изпускателния такт и намаляване на помпените загуби за смяна на работната смес
                6. и др.

                Ако някой може да каже нещо повече по-темата нека го направи.
                Аз мога да кажа точно колко държат, карал съм такива бутала 5 години на всякакви налягания ма с тия супер секретни дани няма как да дам отговор поне кажете каква е турбината

                По точки:

                1. Максималното елиминиране на риска от презапалване е като да кажеш ще карам ски и ще гледам да не падна хахахах
                2. Ниски ЕГТ температури означават изместване на аванса към точка 1

                3. Оптималното работно налягане е толкова сложна тема че дори теоретично за тоя мотор в идеални условия ти няма как да го сметнеш

                4., 5. и 6. си ги написал щото не е имало кво друго ли?

                Мисля че темата няма никакво място в тоя раздел и е пълен смях в този си вид!

                В темата на моята кола има точно кога и как буталата издържат 270коня на колелата ако имате желание вземете я прочетете

                ---------- Post added at 13:53 ---------- Previous post was at 13:52 ----------

                Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                Виш сега , ако ще пускаш тунинг проект , погледни другите и се ориентирай как се пуска проект , ако ще си приказваме празни приказки - раздела е Общ технически
                Тук съм 100% съгласен, само дето ВИЖ се пише с Ж
                Last edited by Bobo; d.m.y г., 17:10.
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #23
                  Все още няма никакви данни, за това беше тъпо изобщо да се говори каквото и да било, за това казах да не се казва нищо, защото може изобщо да не е такова каквото ще се каже сега.

                  За точките... сега няма да коментирам, че бързам... може по-късно...
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Все още няма никакви данни, за това беше тъпо изобщо да се говори каквото и да било, за това казах да не се казва нищо, защото може изобщо да не е такова каквото ще се каже сега.

                    За точките... сега няма да коментирам, че бързам... може по-късно...
                    Бързай бавно

                    Сетих се че и момчетата от пазарджишката група знаят колко държат тия бутала
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25
                      Ми ВИШ значи админите да я мувнат в обЩ
                      Volvo S80 2.0 T5 180hp
                      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                        Бързай бавно

                        Сетих се че и момчетата от пазарджишката група знаят колко държат тия бутала
                        Нали знаеш, че буталата не са целия мотор. При едни може да държат много, при други по-малко Зависи как направен мотора.

                        Относно отговора ти по точка 2 спрямо точка 1. Не мога да разбера какво общо има аванса с пре-запалването? Да не го объркаме с детонацията

                        Относно налягането. Под оптимално може би трябваше да напиша равномерно ефективно налягане. Това може да се сметне много добре и да се нагласи чрез газоразпределението в целия диапазон от обороти наляганто да не превишава определени стойности. Както предполагам знаеш атмосферен мотор след турбо конверсия стоковите валове и настройките на газоразпределение не са най-добрите при принудително пълнене. Даже според дължината валовете, оувърлапа и фазите, в някои случай те могат да бъдат опасни. Ефективното налягане както и динамичната степен на сгъстяване могат да бъдат променени много чрез промяна на фазите на двата вала. Респективно изместени към средата на оборотите или на горе във високите. С това и с налягането на пълнене могат да се постигнат много плавни криви ако погледнеш налягането в цилиндъра спрямо обороти. Разбира се, че това не може да бъде измерено и теоретичното никога не е същото на практика, но помага много да се доближим до търсения резултат.

                        Точка 4 е ясна за всички, а за номер 5. Ще те оставя сам да си се сетиш какво имам предвид.

                        И защо трябва да ги говорим тези неща обаче не ми е ясно като това не е ноу хау и не е нищо скрито покрито? Аз мога да пиша много на тази тема, но всичко си го пише там където трябва

                        С най-добри чуства към всички. Когато има повече яснота по проекта на колегата той ще пусне тема и там ще се дискутират вече нещата с готови решения вече.
                        Last edited by oem; d.m.y г., 18:26.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Нали знаеш, че буталата не са целия мотор. При едни може да държат много, при други по-малко Зависи как направен мотора.
                          Аз ли да не знам хахахах - и все пак виж името на темата!

                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Относно отговора ти по точка 2 спрямо точка 1. Не мога да разбера какво общо има аванса с пре-запалването? Да не го объркаме с детонацията
                          Аз нищо не бъркам ти като направиш поне една турбо конверсия ще разбереш кво бъркаш

                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Относно налягането. Под оптимално може би трябваше да напиша равномерно ефективно налягане. Това може да се сметне много добре и да се нагласи чрез газоразпределението в целия диапазон от обороти наляганто да не превишава определени стойности. Както предполагам знаеш атмосферен мотор след турбо конверсия стоковите валове и настройките на газоразпределение не са най-добрите при принудително пълнене. Даже според дължината валовете, оувърлапа и фазите, в някои случай те могат да бъдат опасни. Ефективното налягане както и динамичната степен на сгъстяване могат да бъдат променени много чрез промяна на фазите на двата вала. Респективно изместени към средата на оборотите или на горе във високите. С това и с налягането на пълнене могат да се постигнат много плавни криви ако погледнеш налягането в цилиндъра спрямо обороти.
                          Начи не те ли е срам да напишеш всичко това и накрая да напишеш това:
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Разбира се, че това не може да бъде измерено и теоретичното никога не е същото на практика, но помага много да се доближим до търсения резултат.
                          Язък аз го написах много по кратко и ясно

                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Точка 4 е ясна за всички, а за номер 5. Ще те оставя сам да си се сетиш какво имам предвид.
                          Няма какво да се сещам мисля че съвсем подценяваш хората
                          С най-добри чувства успех!

                          ---------- Post added at 16:15 ---------- Previous post was at 16:13 ----------

                          Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                          Ми ВИШ значи админите да я мувнат в обЩ
                          Те админите ще я преместят ма незнам кво е ВИШ - ? Виш Институт по Шизофрения ???
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #28
                            Приятелю, аз никога никого не съм подценявал. Не знам защо си го помисляш въобще. Аз гледам себе си и това ми е достатъчно.

                            Не виждам защо трябва да се заражда спор след като ясно съм написал всичко което както си е. За това се казва "теоретично", защото идеални условия никога няма. Но теоретично сметнато нещо, е по-близо до действителното от колкото да не сметнеш нищо. Поне за мен така е редно. Ти имаш право да имаш съвсем друга теория. Това си е твой избор. Аз не съм казал нещо по-различно, но ти каза
                            "... че дори теоретично за тоя мотор в идеални условия ти няма как да го сметнеш."
                            Всичко има как да се сметне От какво трябваше да ме е срам не разбрах, но както и да е.

                            Ще видим на края къде съм сбъркал. Нека не избързваме сега със заключенията
                            Last edited by oem; d.m.y г., 21:27.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Приятелю, аз никога никого не съм подценявал. Не знам защо си го помисляш въобще. Аз гледам себе си и това ми е достатъчно.

                              Не виждам защо трябва да се заражда спор след като ясно съм написал всичко което както си е. За това се казва "теоретично", защото идеални условия никога няма. Но теоретично сметнато нещо, е по-близо до действителното от колкото да не сметнеш нищо. Поне за мен така е редно. Ти имаш право да имаш съвсем друга теория. Това си е твой избор. Аз не съм казал нещо по-различно, но ти каза Всичко има как да се сметне От какво трябваше да ме е срам не разбрах, но както и да е.

                              Ще видим на края къде съм сбъркал. Нека не избързваме сега със заключенията
                              А ако не се зароди спор как ще излезе зайчето бре, нали трябва да има дискусия за да се зароди изобщо мислене по въпроса
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                                А ако не се зароди спор как ще излезе зайчето бре, нали трябва да има дискусия за да се зароди изобщо мислене по въпроса
                                Абе и ти си прав ама... хайде да оставим зараждането на спора когато има нещо на лице, че така сега е леко тъпинко да си говорим каквото и да било. Сега дай да пък после ще му мислим
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X