Известие

Collapse
No announcement yet.

ALFA 1.8TS към 2.0TS(ама по трудния начин) почна се

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ALFA 1.8TS към 2.0TS(ама по трудния начин) почна се

    Оп тука нещо липсва -> http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=3&theater

    Оп тука нещо иска да влиза ->
    http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=3&theater

    Понеже нямам какво да правя а имам желание се вкарах във филма и мисля да има много епизоди
    Last edited by t-1000; d.m.y г., 09:45.
    AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
    http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
    Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
    BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

  • #2
    Така и така набиваш ризи,прави го нещо по така 2.2..
    Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
    Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
    Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
    Mercedes Benz A170 CDI FL '01
    Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от t-1000 Покажи съобщение
      Оп тука нещо липсва -> http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=3&theater
      Оп тука нещо иска да влиза ->
      http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=3&theater
      Понеже нямам какво да правя а имам желание се вкарах във филма и мисля да има много епизоди
      Искам да попитам какво налага слагането на ризи?

      http://www.facebook.com/VenturaGarage
      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
        Искам да попитам какво налага слагането на ризи?
        С хода които има 1.8ТС за да стане 2.0 трябва да ползвам бутала 87мм а ако се престърже от 82 до 87 оригиналната риза остава тънка като вестник
        AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
        http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
        Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
        BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

        Comment


        • #5
          Поздравления за избора-късоходова 2,0-ка,ако го реализираш ще стане яката работа.

          И един съвет-за да компенсираш отслабването на блока,трябва да се направи стоманена скара от към коляновият вал да държи основните пети здраво за блока.
          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
            И един съвет-за да компенсираш отслабването на блока,трябва да се направи стоманена скара от към коляновият вал да държи основните пети здраво за блока.
            Мда, може да почерпиш опит от фолксваген моторспорт техните блокове са така направени...

            Амбициозно! Успех!

            Тотално мразя дългия ход на 2,0 но пък от рено примерно се справят добре с дългия ход....
            Last edited by ne0; d.m.y г., 12:16.

            http://www.facebook.com/VenturaGarage
            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

            Comment


            • #7
              Тва верно си е по трудния начин......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Извинявам се на колегата,че му ползвам темата, колко най-много може да бъде разстърган блока на ТС моторите и да може да се кара спокойно ?

                Comment


                • #9
                  колега има и по-лесен начин
                  Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
                  Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
                  Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от traiko_89 Покажи съобщение
                    колега има и по-лесен начин
                    Назови го.
                    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                    Comment


                    • #11
                      блока на 1.8 и 2.0 са с еднаква височина .От тонела до горната част на цилиндровата врулка
                      което означава че блока се разтъргва на 83мм и се слагат от 2.0 колянов вал и бутала биелите са еднакви
                      трябва само да се преправи в картерното пространство мястото за гривната за оборотите и долната час на цилиндрите се отнема материал за да може да не опира биелата.
                      опира защото цилиндрите на 1.8 за по-дълги от 2.0
                      но това не е проблем
                      Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
                      Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
                      Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

                      Comment


                      • #12
                        Оп .. 16 клапанов ризник ще дойдете и вие на наща Супер е колега ще стане интерсна кола
                        Fiat Bravo 2.0 8V Twin Spark - Ex /155 2.0 8V Twin Spark - Ex/ Fiat Marea 1.6 16V LPG - Service car
                        Peterson 90cc - Ex/ Piaggo Zip 75cc Fast & Furious!! / Suzuki Bandit 400 VC - Ex/ Honda 919 Hornet '04 - My brand new LOVE

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от traiko_89 Покажи съобщение
                          блока на 1.8 и 2.0 са с еднаква височина .От тонела до горната част на цилиндровата врулка
                          което означава че блока се разтъргва на 83мм и се слагат от 2.0 колянов вал и бутала биелите са еднакви
                          трябва само да се преправи в картерното пространство мястото за гривната за оборотите и долната час на цилиндрите се отнема материал за да може да не опира биелата.
                          опира защото цилиндрите на 1.8 за по-дълги от 2.0
                          но това не е проблем
                          Колегата иска точно да прескочи момента с монтирането на колянов вал от 2.0TS! Идеята е за по-късоходов мотор!
                          Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

                          Comment


                          • #14
                            Пожелавам ти успех.Дано има повече такива хора като теб.
                            Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Събев Покажи съобщение
                              Колегата иска точно да прескочи момента с монтирането на колянов вал от 2.0TS! Идеята е за по-късоходов мотор!
                              труда и рисковият мотор който има за предпоставка за два основни проблема за мен не оправдават 5 те процента по голяма мощност .
                              не трябва ли мотора да е надежден агрегат.
                              лансера също е с голям ход и като го гледам добре си се справя
                              а и невярвам колегата да иска да прави над 8000 оборота

                              Въпрос към колегата на проекта .Каква се случва с маслените пръскалки в блока?
                              Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
                              Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
                              Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

                              Comment

                              Working...
                              X