Известие

Collapse
No announcement yet.

ALFA 1.8TS към 2.0TS(ама по трудния начин) почна се

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от traiko_89 Покажи съобщение
    труда и рисковият мотор който има за предпоставка за два основни проблема за мен не оправдават 5 те процента по голяма мощност .
    не трябва ли мотора да е надежден агрегат.
    лансера също е с голям ход и като го гледам добре си се справя
    а и невярвам колегата да иска да прави над 8000 оборота

    Въпрос към колегата на проекта .Каква се случва с маслените пръскалки в блока?
    Колега въпроса не е само в мощността, а как, колко бързо я получаваш/развиваш...
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

    Comment


    • #17
      Първоначално и аз мислех нещо такова, но именно липсата на пръскалки ме спря, и затва си престъргах блок от 1.8 за 2.0, и с вал от двойка........не че осъществих проекта в крайна сметка но така го бях замислил.....
      Иначе лошо няма, щом колегата така е решил......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
        Колега въпроса не е само в мощността, а как, колко бързо я получаваш/развиваш...
        да , но това е както валовете печалбата на едно, влошава друго
        нали знаете ,че противотежестите на коляновият вал са правени за този тип конфигурация.
        Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
        Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
        Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от traiko_89 Покажи съобщение
          труда и рисковият мотор който има за предпоставка за два основни проблема за мен не оправдават 5 те процента по голяма мощност .
          не трябва ли мотора да е надежден агрегат.
          лансера също е с голям ход и като го гледам добре си се справя
          а и невярвам колегата да иска да прави над 8000 оборота

          Въпрос към колегата на проекта .Каква се случва с маслените пръскалки в блока?
          Първоначално публикувано от traiko_89 Покажи съобщение
          да , но това е както валовете печалбата на едно, влошава друго
          нали знаете ,че противотежестите на коляновият вал са правени за този тип конфигурация.
          Мотора смятам че е надежден а и съм спазил препоръките на шлайфистите за минималната дебелина на ризата а и тази процедура е правена на много коли включетелно и на 1000 конювата гръдска алфа само че те използват специални ризи за турбо и надуват над 2 бара,с пръскалките проблем няма само това че ще ползвам по тежки бутала от боксер но това се налага защото неможаха да ми доставят буталата от S2000 иночи щях да почна проекта по-рано.Относно 8-те хиляди оборота така окомплектован мотора има перфектно R/S съотношение и Bore/Strock съотношение за състезателен мотор

          Предполагам никой не си мисли че съм се хвърлил на дълбокото за да се уча да плувам известен е резултатът на предния ми мотор и както каза Бобо в един коментар че е много добре направен(изчислен) така и този проект е бил известно време на чертожната дъска но пък и никой не е затрахован от конструктивни грешки аз вече отчетох една но мисля да я игнорирам също така ще продължавам да отговарям на въпроси така че питайте на воля
          Last edited by t-1000; d.m.y г., 13:02.
          AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
          http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
          Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
          BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

          Comment


          • #20
            Съобразил ли си хода на коляновия вал с дължината на биелата и компресионната височина на боксеровите бутала спрямо височината на блока?

            Другото което трябва да помислиш е ,че когато слагаш по тежки бутала на биели които не са смятани за такова тегло ,дали няма да се разпъват като цяло и дали няма да разпъва болтовете на шийката,а както знаем най големият враг на биелата е опъна и не издържат твърде такова натоварване?!

            Колко е разликата в грамажа на буталата?

            Иначе евала за проекта.
            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

            Comment


            • #21
              Аз искам само да вметна, че буталата на боксера са здрави, но имат едно особеност - пистомният болт не е в средата на буталото, а е изместен. Не знам това как ще се отрази на редовият мотор.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                Аз искам само да вметна, че буталата на боксера са здрави, но имат едно особеност - пистомният болт не е в средата на буталото, а е изместен. Не знам това как ще се отрази на редовият мотор.
                На доста редови мотори буталата са с изместен бутален болт, просто трябва да си спази посоката на движение и би трябвало да няма проблем!
                Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Събев Покажи съобщение
                  На доста редови мотори буталата са с изместен бутален болт, просто трябва да си спази посоката на движение и би трябвало да няма проблем!
                  145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                    Съобразил ли си хода на коляновия вал с дължината на биелата и компресионната височина на боксеровите бутала спрямо височината на блока?

                    Другото което трябва да помислиш е ,че когато слагаш по тежки бутала на биели които не са смятани за такова тегло ,дали няма да се разпъват като цяло и дали няма да разпъва болтовете на шийката,а както знаем най големият враг на биелата е опъна и не издържат твърде такова натоварване?!

                    Колко е разликата в грамажа на буталата?

                    Иначе евала за проекта.
                    Бутало на боксер - компресионна височина 35мм тегло 400г
                    Бутало на ТС - компресионна височина 36мм тегло 340г
                    само ще се наложи да се клъцне полата малко че на боксера буталото е малко по дълго
                    AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                    http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                    Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                    BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                    Comment


                    • #25
                      може ли страничен въпрос за глава валове и колектори щоцови и т.н.т
                      Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
                      Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
                      Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

                      Comment


                      • #26
                        да питай от всичко ще има ама всичко по реда
                        AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                        http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                        Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                        BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                          Аз искам само да вметна, че буталата на боксера са здрави, но имат едно особеност - пистомният болт не е в средата на буталото, а е изместен. Не знам това как ще се отрази на редовият мотор.
                          Изместването на буталния болт се прави заради лошия R/S на мотора и по този начин намаляват усилието върху биелата сега може някой да каже постоянно говориш за този R/S та затова поствам това:

                          http://forum.ladaclub-bg.com/viewtopic.php?f=38&t=2452
                          Last edited by t-1000; d.m.y г., 00:35.
                          AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                          http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                          Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                          BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                          Comment


                          • #28
                            А някъде има ли писано за всички коли примерно колко има е дълга стандартната мотовилка
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                              А някъде има ли писано за всички коли примерно колко има е дълга стандартната мотовилка
                              не за Т.С. е 145мм
                              Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
                              Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
                              Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

                              Comment


                              • #30
                                Ся ако кажеш и за моята 2.5 V6 колке е ща призная
                                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                                Comment

                                Working...
                                X