If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
ALFA 1.8TS към 2.0TS(ама по трудния начин) почна се
труда и рисковият мотор който има за предпоставка за два основни проблема за мен не оправдават 5 те процента по голяма мощност .
не трябва ли мотора да е надежден агрегат.
лансера също е с голям ход и като го гледам добре си се справя
а и невярвам колегата да иска да прави над 8000 оборота
Въпрос към колегата на проекта .Каква се случва с маслените пръскалки в блока?
Колега въпроса не е само в мощността, а как, колко бързо я получаваш/развиваш...
Първоначално и аз мислех нещо такова, но именно липсата на пръскалки ме спря, и затва си престъргах блок от 1.8 за 2.0, и с вал от двойка........не че осъществих проекта в крайна сметка но така го бях замислил.....
Иначе лошо няма, щом колегата така е решил......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
труда и рисковият мотор който има за предпоставка за два основни проблема за мен не оправдават 5 те процента по голяма мощност .
не трябва ли мотора да е надежден агрегат.
лансера също е с голям ход и като го гледам добре си се справя
а и невярвам колегата да иска да прави над 8000 оборота
Въпрос към колегата на проекта .Каква се случва с маслените пръскалки в блока?
да , но това е както валовете печалбата на едно, влошава друго
нали знаете ,че противотежестите на коляновият вал са правени за този тип конфигурация.
Мотора смятам че е надежден а и съм спазил препоръките на шлайфистите за минималната дебелина на ризата а и тази процедура е правена на много коли включетелно и на 1000 конювата гръдска алфа само че те използват специални ризи за турбо и надуват над 2 бара,с пръскалките проблем няма само това че ще ползвам по тежки бутала от боксер но това се налага защото неможаха да ми доставят буталата от S2000 иночи щях да почна проекта по-рано.Относно 8-те хиляди оборота така окомплектован мотора има перфектно R/S съотношение и Bore/Strock съотношение за състезателен мотор
Предполагам никой не си мисли че съм се хвърлил на дълбокото за да се уча да плувам известен е резултатът на предния ми мотор и както каза Бобо в един коментар че е много добре направен(изчислен) така и този проект е бил известно време на чертожната дъска но пък и никой не е затрахован от конструктивни грешки аз вече отчетох една но мисля да я игнорирам също така ще продължавам да отговарям на въпроси така че питайте на воля
Съобразил ли си хода на коляновия вал с дължината на биелата и компресионната височина на боксеровите бутала спрямо височината на блока?
Другото което трябва да помислиш е ,че когато слагаш по тежки бутала на биели които не са смятани за такова тегло ,дали няма да се разпъват като цяло и дали няма да разпъва болтовете на шийката,а както знаем най големият враг на биелата е опъна и не издържат твърде такова натоварване?!
Аз искам само да вметна, че буталата на боксера са здрави, но имат едно особеност - пистомният болт не е в средата на буталото, а е изместен. Не знам това как ще се отрази на редовият мотор.
Аз искам само да вметна, че буталата на боксера са здрави, но имат едно особеност - пистомният болт не е в средата на буталото, а е изместен. Не знам това как ще се отрази на редовият мотор.
На доста редови мотори буталата са с изместен бутален болт, просто трябва да си спази посоката на движение и би трябвало да няма проблем!
Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD
Съобразил ли си хода на коляновия вал с дължината на биелата и компресионната височина на боксеровите бутала спрямо височината на блока?
Другото което трябва да помислиш е ,че когато слагаш по тежки бутала на биели които не са смятани за такова тегло ,дали няма да се разпъват като цяло и дали няма да разпъва болтовете на шийката,а както знаем най големият враг на биелата е опъна и не издържат твърде такова натоварване?!
Колко е разликата в грамажа на буталата?
Иначе евала за проекта.
Бутало на боксер - компресионна височина 35мм тегло 400г
Бутало на ТС - компресионна височина 36мм тегло 340г
само ще се наложи да се клъцне полата малко че на боксера буталото е малко по дълго
AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp
Аз искам само да вметна, че буталата на боксера са здрави, но имат едно особеност - пистомният болт не е в средата на буталото, а е изместен. Не знам това как ще се отрази на редовият мотор.
Изместването на буталния болт се прави заради лошия R/S на мотора и по този начин намаляват усилието върху биелата сега може някой да каже постоянно говориш за този R/S та затова поствам това:
Comment