If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ехх знаех си че тая снимка ще сбози темата закачах акомулатора за малко и явно си е правело теста на таблото и останаха така стрелките тааа по моите въпроси някой нещо ?
Това не я прави точно R80 Водихте ли я на стенд за измерване на дебита?
Ми странно след като р65 е с бутала 65 това значи ли , че не е р65 по твоята логика
Ти нали не си мислиш , че само едни бутала сменяш и си в джаза има и много ноухау
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
По моя проект малко се забавиха нещата, понеже при първото палене се счупи маслената помпа, и се наложи да сваляме двигателя пак ето малко снимков материал и от мен
Това вадене на мотора като за смяна на гума го имаш ма няма как хубавите работи стават бавно и с търпение. Аиде подкарваи я по-скоро и без повече ядове.
Проблема беше ето този болт, който държи тампона на двигателя към блока, бях навил по дълъг болт и баланс вала се блокирал, при паленето се скъса болта който държи запчатката на маслената помпа към веригата, болта е с обратна резба и правих на стругар такъв, никаде ненамерих да се продава такова чудо :/ а баланс вала бате Радо ме посъветва да го отрежа, и му махнах ухото, данего върти маслената помпа, сега си работи всичко е ок ама няма как свалях пак целия мотор...
Comment