Известие

Collapse
No announcement yet.

145 със 2.4JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ехх знаех си че тая снимка ще сбози темата закачах акомулатора за малко и явно си е правело теста на таблото и останаха така стрелките тааа по моите въпроси някой нещо ?
    Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
    http://youtu.be/elEXmpOX1dA

    Comment


    • #47
      Както ти и казах по-рано,няма да имаш проблеми на 2 бара и ако помпата ти не стачкува ,и имаш такъв датчик,1800 рейл

      Comment


      • #48
        Брагодаря на модератора !

        Първоначално публикувано от Black Power Покажи съобщение
        Както ти и казах по-рано,няма да имаш проблеми на 2 бара и ако помпата ти не стачкува ,и имаш такъв датчик,1800 рейл
        Колега как 1800 рейл ? Със Р65 помпа и 5 дюзи мисля че няма как, турбото ще го пробвам на 1.8 и ще бухам гориво докат пропуши
        Last edited by VLaDky88; d.m.y г., 23:41.
        Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
        http://youtu.be/elEXmpOX1dA

        Comment


        • #49
          1750 s pompa R80 1.9 BAR I
          SPRINTAUTO service
          0893277773

          Comment


          • #50
            И каква е тая помпа R80?

            1750 бара на колко кубика реално?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #51
              fabri4nata R65 s butalca R80
              SPRINTAUTO service
              0893277773

              Comment


              • #52
                Това не я прави точно R80 Водихте ли я на стенд за измерване на дебита?
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Това не я прави точно R80 Водихте ли я на стенд за измерване на дебита?
                  Ми странно след като р65 е с бутала 65 това значи ли , че не е р65 по твоята логика
                  Ти нали не си мислиш , че само едни бутала сменяш и си в джаза има и много ноухау
                  Volvo S80 2.0 T5 180hp
                  Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                  Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                  Comment


                  • #54
                    Попитах дали сте я водили на стенд да и измерите дебита дали е като на R80. Знам, че не става plug'n'play.

                    Питам защото ако сте сигурни в това че ще работи и ще извади дебита който трябва да прави да ви дам да ми направите една помпа и за мен
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #55
                      обади се на радо за инфо

                      Comment


                      • #56
                        По моя проект малко се забавиха нещата, понеже при първото палене се счупи маслената помпа, и се наложи да сваляме двигателя пак ето малко снимков материал и от мен
                        Attached Files
                        Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                        http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                        Comment


                        • #57
                          Това вадене на мотора като за смяна на гума го имаш ма няма как хубавите работи стават бавно и с търпение. Аиде подкарваи я по-скоро и без повече ядове.
                          sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

                          Comment


                          • #58
                            А разбрахте ли причината за чупенето на маслената помпа ? Масленият филтър беше ли празен и да е заработила на сухо ?
                            Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                            Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                            Comment


                            • #59
                              Проблема беше ето този болт, който държи тампона на двигателя към блока, бях навил по дълъг болт и баланс вала се блокирал, при паленето се скъса болта който държи запчатката на маслената помпа към веригата, болта е с обратна резба и правих на стругар такъв, никаде ненамерих да се продава такова чудо :/ а баланс вала бате Радо ме посъветва да го отрежа, и му махнах ухото, данего върти маслената помпа, сега си работи всичко е ок ама няма как свалях пак целия мотор...
                              Attached Files
                              Last edited by VLaDky88; d.m.y г., 22:28.
                              Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                              http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                              Comment


                              • #60
                                Най накрая след едногодишно търсене намерих седалки от ГТВ, днес ги монтирах доста лесно се преправят и пасват идеално
                                Attached Files
                                Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                                http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                                Comment

                                Working...
                                X