If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Иначе има и един фактор, който тактично пропуснах, понеже сигурно е кощунство в тунинг средите, но псевдо бегачката има и ГИ.
Taка я взех и не съм наясно с тея системи, знам само че ми е евтинко на колонката.
След валове и чип това ГИ може ли да се запази? Изпарителя ми е до 200 коня NIGS, компютъра е някакъв дърт бардолини с размерите на малък лаптоп
Ще трябва ли да се пренастройва газовата или да се смени нещо?
Tя и в момента не върви хубаво на газ - след 5000 оборота почва да тъпче и не върви.
По-добре ще, ако питаш мен, да продадеш тази кола, да сложиш някой лев отгоре, който мислиш да дадеш за тунинг и да си вземеш същата кола със шестак мотор. Шестака е доста по-здрав от TS-а и има примерно сигурни 200 коня, които ще ги ползваш на цялата газ без да се счупи.
Пък веднъж качиш ли се на шестак, ще му харесаш звука и мазното вървене, после няма да ти се кара повече 4 цилиндрова кола.
Е тва е приказка... аз един път се държах да се изкажа за шестака че тука повечето все им е кисело гроздето относно него и все обясняваха от врем оно как ТС бла бла както и да е.
Шестака си е шестак, само разхода му е малко отгоре инак другото си е чист плюс (втори шестак карам и след сегашния ми дето е с турбо, не виждам какво би ме накефило повече... можеби V8 )
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Ако 2л Газ те бъркат... Инак вервай там къдети извънградско ти "кляка" спарка, там шестака пее..
Както и да е да не се отклоняваме от основата на темата.
Както разбра има варианти за засилване на атмосверката и всичко е според потенциалният бюджет. Според мен упоменати горе 2 бона 2 и малко стигат за валове втора ръка, олекотена шайба, ремап и още малко дреболии изразени в части и консумативи, но тая цена е ако имаш умения и условия да си правиш почти всичко сам. Примерно едно портване на главата ще ти спести някой и друг стотак...
Определи си бюджет първо и прецени кое ще можеш сам и кое не
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Колега алфист,не знам дали ще ме разбереш правилно,но евтиното грозде е кисело,или с други думи аз бих започнал тунинговането на твоят автомобил с тоталното премахване на така наречената "газова уредба".И от там насетне може и някои от предложенията на колегите да те изстреля напред.Все пак успех!
Comment