Известие

Collapse
No announcement yet.

Леко раздвижване на 2.0TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Имам валове за продажба.

    CATCAMS: 1031511 - 265°/257° - 10.60mm/10.25mm
    Ей такива коментари ме радват, а не "откажи се, купи си дизел"
    156 2.0TS

    Comment


    • #17
      Хубавото е , че ОЕМще ти я ремапне след всички интервенции
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • #18
        Сега му писах ЛС да видим какво ще обади.

        Иначе има и един фактор, който тактично пропуснах, понеже сигурно е кощунство в тунинг средите, но псевдо бегачката има и ГИ.
        Taка я взех и не съм наясно с тея системи, знам само че ми е евтинко на колонката.

        След валове и чип това ГИ може ли да се запази? Изпарителя ми е до 200 коня NIGS, компютъра е някакъв дърт бардолини с размерите на малък лаптоп
        Ще трябва ли да се пренастройва газовата или да се смени нещо?
        Tя и в момента не върви хубаво на газ - след 5000 оборота почва да тъпче и не върви.
        156 2.0TS

        Comment


        • #19
          Това да не те тревожи, трябва ти само читав Газаджия
          Направи останалото ,а газовата лесна, ако имаш път до Варна щи я настроя безплатно
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #20
            Супер сте пичове!
            Не съм в бг в момента.
            Като се прибера ще ги свършим тези неща.
            Само една шайбичка остана да се намери.
            156 2.0TS

            Comment


            • #21
              Карай си колата на газчица и не се занимавай с глупости!
              Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

              Comment


              • #22
                По-добре счупен, отколкото бавен
                156 2.0TS

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                  По-добре счупен, отколкото бавен
                  По-добре ще, ако питаш мен, да продадеш тази кола, да сложиш някой лев отгоре, който мислиш да дадеш за тунинг и да си вземеш същата кола със шестак мотор. Шестака е доста по-здрав от TS-а и има примерно сигурни 200 коня, които ще ги ползваш на цялата газ без да се счупи.

                  Пък веднъж качиш ли се на шестак, ще му харесаш звука и мазното вървене, после няма да ти се кара повече 4 цилиндрова кола.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • #24
                    Е тва е приказка... аз един път се държах да се изкажа за шестака че тука повечето все им е кисело гроздето относно него и все обясняваха от врем оно как ТС бла бла както и да е.
                    Шестака си е шестак, само разхода му е малко отгоре инак другото си е чист плюс (втори шестак карам и след сегашния ми дето е с турбо, не виждам какво би ме накефило повече... можеби V8 )
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #25
                      И аз мислех за шестак, но не ме устройват данъците и разхода.

                      Спарка с много културно каране по ограниченията, пада на 8/100 газ.
                      С каране на макс извънградско 160-180 скача до 12/100 пак газ.

                      Едва ли могат да се очакват такива числа от шестака.
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • #26
                        Ако 2л Газ те бъркат... Инак вервай там къдети извънградско ти "кляка" спарка, там шестака пее..
                        Както и да е да не се отклоняваме от основата на темата.
                        Както разбра има варианти за засилване на атмосверката и всичко е според потенциалният бюджет. Според мен упоменати горе 2 бона 2 и малко стигат за валове втора ръка, олекотена шайба, ремап и още малко дреболии изразени в части и консумативи, но тая цена е ако имаш умения и условия да си правиш почти всичко сам. Примерно едно портване на главата ще ти спести някой и друг стотак...
                        Определи си бюджет първо и прецени кое ще можеш сам и кое не
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #27
                          Да да, бързо се разви темата и се появиха много полезни мнения и предложения.

                          На валове, шайба и ремап съм съгласен.

                          Разните стържения нещо не ми звучат приятно. Нито на маховика, нито на главата. Мисля да ги пропусна.

                          А и колата искам да си остане сравнително надеждна и подходяща за ежедневно каране.


                          П.С. Една мъдра мисъл, която прочетох в рено форума преди години:
                          Атмосферния тунинг е най-скъпия начин да останеш бавен
                          Last edited by dhtj; d.m.y г., 23:07.
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • #28
                            Колега алфист,не знам дали ще ме разбереш правилно,но евтиното грозде е кисело,или с други думи аз бих започнал тунинговането на твоят автомобил с тоталното премахване на така наречената "газова уредба".И от там насетне може и някои от предложенията на колегите да те изстреля напред.Все пак успех!
                            Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                            Comment


                            • #29
                              Нищо не пречи газовата.
                              Цък копчето - бензинов вървеж
                              Цък пак - газова икономия

                              А и виж колегата don_pepone кара турбо шестаци по 250 коня на газ, така че едва ли е проблем.
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение

                                П.С. Една мъдра мисъл, която прочетох в рено форума преди години:
                                Атмосферния тунинг е най-скъпия начин да останеш бавен
                                Една мъдра мисъл от алфа форума :

                                Лекия атмосферен тунинг на ТС мотора е безсмислен.Целта е да го осъзнаеш по възможно най-евтиния начин
                                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                                FIAT Coupe 16VT
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X