Известие

Collapse
No announcement yet.

Леко раздвижване на 2.0TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Леко раздвижване на 2.0TS

    Такаа, отскоро имам една красавица (в подписа има снимки) - 156, 2.0ТС, преди фейса.
    Любопитно ми е какъв performance може да се изстиска от това моторче.

    Засега има само генерация - права тръба с едно крайно гърне. Няма катализатор и средно.

    Следващата логична стъпка, която обмислям е да разкарам балансьорите и картерните газове.

    1. За балансиращите валове достатъчно ли е да се махне само ремъка и да си останат валовете на място? Шайбата на КВ маха ли се?

    2. Това ли са картерните газове? (снимката е случайна от нета)

    3. Каква е следващата стъпка? Ремап? Спортен филтър?(не мисля), Олекотени колела на валовете? Разбирачите ще кажат.

    4. Какви коне могат да се очакват?

    Надявам се на сериозна дискусия, в която да се включат хора, които имат опит с такъв мотор. Благодаря.
    Last edited by dhtj; d.m.y г., 18:29.
    156 2.0TS

  • #2
    Нямам опит с такъв мотор, нито с тунинг на какъвто и да е мотор, но от темите, които съм изчел във форума изводът е следният - тунингът на атмосферен мотор е безсмислен...по-добре си го карай и му се кефи всичко сток и без усложнения...

    п.с. А, за малко да забравя...все пак - честита придобивка и със здраве да си я караш!
    Last edited by bobi1997; d.m.y г., 19:38.
    Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
    Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

    Comment


    • #3
      Ясно ми е, че няма да стане 300 коня.
      Целта е да му олекне малко на моторчето и да се развърта по-бързо.
      Само от махането на катализатора се появява осезаем живец.
      Балансиращите валове и картерните газове със сигурност ще ги откача, само да ми се изяснат неяснотите от първия пост.

      Чувал съм че тежат около 4кг двата баланс. вала общо. Това си е сериозно олекотяване.

      Въпроса е какви са следващите стъпки и очаквам опитните юзери да споделят.
      Дали чип, дали спортни разпр. валове, не знам...
      Всякакви съвети приемам, стига да не струват хиляди левове.
      156 2.0TS

      Comment


      • #4

        такам, ще опитам да изброя някой неща:

        1- Генерация- това да кажем че си го направил, макар ,че трябва да се има предвид,че при Атмосверен мотор е малко нож с две устриета махането на много гърнета, понеже се губи засмукването при фазите на разпределителните валове (налягането в изп. система помага за засмувкане на новата гориво-въздушна смес)
        2-Спортни валове- има тука там втора ръка, стига да имаш лев.
        3- Портване на главата (всмукателните отвори) това съчетано сваловете ще се отрази доста добре.
        4-Откачане на банс. валове
        5-олекотен маховик
        6- олекотена ролка на пистовите ремъци
        7- Хубав колд еър интейк
        8- Качествен Ремап на диното, понеже ако си набавиш всичко изброено, ще ти трябва Къстъм ремап

        И накрая след една равносметка от поне 2 бона за изброеното, очаквай едни макс 30 коня отгоре, но определено колата щее доста по "нервна" и ще кефи

        9- купуваш 2.0 16в или 20в мотор от фиат купе и за същите шари долу горе караш 200+ коня кола

        Вероятно пропуснах нещо но вярвам ,че колегите ще добавят, понеже ако си поизчел из форума темите, ще знаеш ,че има няколко такива мотора направени "силни атмосверки" , така че има хора с опит в тая игра
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #5
          По-големи всмукателни клапани, повишаване степента на сгъстяване. Има подобен проект в международния форума с резултат от 190к.с и 230нм. После следва индивидуални дросели.

          Comment


          • #6
            Момчета, не само в международния форум ги има тея проекти

            Някой сме ги гледали тия филми и на живо - на миро бившето куве(което замина на части) беше точно така 2.0тс с правен колектор, генерация, глава, къстъм спортни каткамс валове, механични повдигачи, дросели, пилен маховик итн На Нено (Neo), колата е с подобен сетъп. С по 190-200коня бяха/са въпросните коли.

            Екстра се получават нещата, но стават непригодни за ежедневна употреба. Цената няма да я коментираме, че е дооста над споменатите горе 2 бона
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #7
              Целта определено е колата да остане ежедневна и надеждна (до колкото е приложимо това за алфа)
              Тъкмо сменях съединител и определено няма да вадя маховика за пилене. Много играчка е.

              Може ако намеря на добра цена да взема лека шайба и евентуално валове.
              Ако някой има за продаване, може да ме офертира на ЛС.

              От ремап има ли смисъл със стоковите валове? Кои фирми/тунери бихте препоръчали? Покрай аудитата, знам че Тони келеша от Варна е добър.
              156 2.0TS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                Момчета, не само в международния форум ги има тея проекти

                Някой сме ги гледали тия филми и на живо - на миро бившето куве(което замина на части) беше точно така 2.0тс с правен колектор, генерация, глава, къстъм спортни каткамс валове, механични повдигачи, дросели, пилен маховик итн На Нено (Neo), колата е с подобен сетъп. С по 190-200коня бяха/са въпросните коли.

                Екстра се получават нещата, но стават непригодни за ежедневна употреба. Цената няма да я коментираме, че е дооста над споменатите горе 2 бона
                Абе за колата на Миро не мога да говоря, но на Нено мотора, за да извади 200 коня е със състезателни бутала и биели, олекотен маховик и шайба, клапани, пружини, чаши и пулове вместо повдигачи, Кат Камс валове от надървените варианти, мнооого работа по главата и т.н. Естествено къстъм колектори и генерация и настройка на колата в Про Спийд. Това за 200 коня.

                Та относно колегата дето ще "дърви" Туин Спарка - пич, отиди на дино, премери си колата,която ще даде доста под фабричните коне, ще направиш купчина неща и евентуално ще докараш фабричните 155 коня.
                Така седят нещата със Туин Спарк.
                16V
                Доста от хората, дето хвърляха луди пари да дървя тоя мотор, отдавна са се отказали и към днешна дата карат дизели. Това е реалността. Затова си се возиш на колата и това е.
                А относно мотора на Нено, там се направени нещата с немалко пари, които се съмнявам друг в БГ да ги хвърли за атмосферен мотор.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #9
                  Ее чак "ще даде доста под фабричните коне" едва ли
                  Доста приятно си върви за конете туин спарка.
                  Има къде-къде по-умрели. Примерно на бмв двулитровия шестак,
                  на ауди 2.6 150 коня, всички атмо 4 цилиндрови мерцедеси и още много други.

                  Дизели няма нужда да намесваме в тая тема. Който иска да си ги кара. Аз от срамни звуци и черни пушеци се отвращавам.
                  156 2.0TS

                  Comment


                  • #10
                    първо смяна на основни и биелни лагери ... после другите занимавки

                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube
                    evo2 600

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                      Ее чак "ще даде доста под фабричните коне" едва ли
                      О да, ще е чудо ако даде 130........
                      Разбира ентусиазма ти, но щом си пропуснал пиленето на маховика, друго за малко повече динамика трудно може да се направи..... А и е свързано с доста пари.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Леки шайби за продаване случайно нямаш ли?
                        Някъде из темите бях чел, че ти ги правиш/продаваш
                        156 2.0TS

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                          Момчета, не само в международния форум ги има тея проекти

                          Някой сме ги гледали тия филми и на живо - на миро бившето куве(което замина на части) беше точно така 2.0тс с правен колектор, генерация, глава, къстъм спортни каткамс валове, механични повдигачи, дросели, пилен маховик итн На Нено (Neo), колата е с подобен сетъп. С по 190-200коня бяха/са въпросните коли.

                          Екстра се получават нещата, но стават непригодни за ежедневна употреба. Цената няма да я коментираме, че е дооста над споменатите горе 2 бона
                          Конкретни проект, за който говорех е с първа фаза C&B валове, които са в комплекта на Autodelta. С тях колата е пригодна за ежедневна употреба.

                          Comment


                          • #14
                            Колега да ти е честита Алфата. Но имам едно усещане че след известно време ще пишеш че повече такъв боклук като Алфа няма да си купя. От такива експерименти се носят легендите за големия чуплив боклук ТС двигателя. А и да не забравя, на всяка цена да преместиш прекъсвача на 7800 оборота. Успех.

                            Comment


                            • #15
                              Имам валове за продажба.

                              CATCAMS: 1031511 - 265°/257° - 10.60mm/10.25mm
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X