Известие

Collapse
No announcement yet.

Леко раздвижване на 2.0TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
    Тоа па пак сипа с черпака
    Стига отказвахте човека от колата бре, има си мерак, нека си я посъживи малко. Ся че тоя мотор нее няква бигачка е ясно, но си мисля че малко коли ще си изкарат заводските коне на диното. И както той си каза за 2 бона толкоз- сега ще попитам пък за 2 бона какво да си купи човека дето да е по-добро от тая алфа... няй опел астра ли дет освен мотора и няма нищо хубаво в нея и той дори нее произведен от опел...или па гоуф ГТИиии
    Аз никога несъм бил фен на Свинспарка, но в случая за коли до 3 бона си е вариант

    Епа ако сиромах човек - джей... ти... ди... сто и петнаееесе конье с един чЕп ще прибива почти всеки леко моднат с така познатите до болка "чип, филтЕр и генерация" туин спарк

    Ако пък си по-ларж за 3500-4000 скачаш на джей... ти... ди... 1.9 16в, чипосваш и 2.5-ците почват да притреперват
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #92
      Aбе тея 115 коньовите мъртъвци леко ме съмнява да бягат повече от спарк в кондиция ама айде, да кажем че не разбирам.
      Иначе и 300 да вдига за 12 секунди жейтиди, пак ще си остане неприятен тракалник.
      Не всичко е вървеж в тея коли, има и звук и риспонс и обороти и вибрации... и душа ако щете.

      Уж сте алфисти, а разсъждавате като голфаджии с тди-та.
      156 2.0TS

      Comment


      • #93
        Темата ти е в тунинг проекти - тоест, ако трябва да си пишем сериозно, ще е за модификации отнасящи се до подобряването на вървежа или на право, или на писта със завои. ----> http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=40265

        Тези неща за душата, сърцето, за това колко са ни хубави, здрави и прекрасни 15--16 годишните каляски и прочие е за раздел Общи Приказки...

        Виждам по аватара, че си от Плевен Като си в България пиши - аз почти всеки месец имам път към града, тъкмо да сверим 2.0-ката ти със 1.9 115ка. За звука се съгласявам, че е по-добър на бензиката, само ако вариатора ти е в добро здраве и не трака
        Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 01:45.
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
          Aбе тея 115 коньовите мъртъвци леко ме съмнява да бягат повече от спарк в кондиция ама айде, да кажем че не разбирам.
          Иначе и 300 да вдига за 12 секунди жейтиди, пак ще си остане неприятен тракалник.
          Не всичко е вървеж в тея коли, има и звук и риспонс и обороти и вибрации... и душа ако щете.

          Уж сте алфисти, а разсъждавате като голфаджии с тди-та.
          115-ка jtd с ремап хич не е мъртво да ти кажа. И аз се кафя на респонса и оборотите на атмосферка бензин ама за да се развърви twin spark-а си трябват всичките неща, които ти реши да не правиш (валове, маховик, колектор, т.н). Също грозната истина е, че ако парите за едни валове и генерация ги налееш в едно jtd ще има дооста по сериозен краен резултат. А наистина тази тема защо е в този раздел?
          Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

          Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
          Fiat Brava JTD

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
            Темата ти е в тунинг проекти - тоест, ако трябва да си пишем сериозно, ще е за модификации отнасящи се до подобряването на вървежа или на право, или на писта със завои. ----> http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=40265

            Тези неща за душата, сърцето, за това колко са ни хубави, здрави и прекрасни 15--16 годишните каляски и прочие е за раздел Общи Приказки...

            Виждам по аватара, че си от Плевен Като си в България пиши - аз почти всеки месец имам път към града, тъкмо да сверим 2.0-ката ти със 1.9 115ка. За звука се съгласявам, че е по-добър на бензиката, само ако вариатора ти е в добро здраве и не трака
            Раздела е за тунинг, а темата е за 2.0ТС. Така че няма нужда да намесваме агротехниката повече.

            Иначе няма проблем, ще се обадя.

            Лятото пробвах една А3-ка 1.9TDI 131 с чип...
            Взе ми старта, 2ра го изравних, 3та го минах и на 4-та остана много назад... Два пъти повторихме, същия резултат.
            Колкото повече се увеличава скоростта, толкова повече се увеличава разстоянието.

            Не мога да преценя в какво състояние ми е навеса, щото не съм карал много такива, но в сравнение с на един приятел 1.8тс , моя върви доста по-добре.
            Спокойно си прави 200 на 4-та , на 5та не съм пробвал колко ще стигне.

            Вариатора не трака, дебитомера(бош) и свещите са на 20к км, катализатор няма, карана е само с 10в60 досега.
            138к реални км от втори собственик я взех, евтинко заради проблеми със съединителя.
            Рикамби оригинали комплект съединител, лагер помпа, горна помпа и tutela течност и няма такъв проблем вече

            Първоначално публикувано от Mony Покажи съобщение
            А наистина тази тема защо е в този раздел?
            Защо не?
            Питам каквото ме интересува, който има желание си споделя знанията.
            Колегата онзи ден, който обясни за главите и гарнитурите беше много полезен и му благодаря.
            Има и друга систематизирана информация за колектори и валове...
            Някой друг ако реши да тунингова 2.0тс ще отвори тази тема и ще му е полезна и на него.
            Не вярвам да пречи на някого. : )
            Last edited by dhtj; d.m.y г., 02:15.
            156 2.0TS

            Comment


            • #96
              Класика, JTD vs Twin Spark скоро не се беше случвало.........

              Comment


              • #97
                Абе по-скоро класическата сентенция : "Кога стана циганче, кога ти почерня гъза?"
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #98
                  Не виждам защо хвърляте човекът,който е с атмосферка,срещу турбиниран двигател? Аз предлагам на тая 115-ка да и клънцем охлювчето,и да видим тогава "на кой му е по голям".Що пък да не пробваме и с 2.4?Някой желаещ?
                  Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                  Comment


                  • #99
                    На пътя като те набара някой с турбо кюмбе, да не би да му даваш аварийки, къси-дълги и да го отбиваш в дясната лента, за да му откачаш охлюва Обикновено, никой не те пита атмосферка ли си, турбо ли си. Като си решил да даваш газ, настъпваш, колкото може и се вижда "на кой колко му........................................... бега колата"
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • И двамата сте прави по принцип.
                      На пътя наистина ниой не го Е..е кво има под капака ти и щом си 'захапал" или караш или гледаш отзад. Но и другото е вярно че видиш ли никой не сравнява турбо бензин с турбодизел ,ами все приравняваме с атмосверни бензинояди....
                      в крайна сметка кой квото го кефи си кара и всеки според сиромашията както се казва. аз съм си решил проблема и карам турбо бензин и то Нее някой 1.8-2литра за да не ме отупа някой умрело 3.0тди
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • По-скоро темата не трябва да се казва "Леко раздвижване на 2.0TS", а "Как да върнем избягалите коне в конюшната"
                        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                          Но и другото е вярно че видиш ли никой не сравнява турбо бензин с турбодизел ,ами все приравняваме с атмосверни бензинояди....
                          Никакъв проблем не са турбо дизелите...
                          Във времето на тоя ТС - 98г , дизеловите печки, които алфа са предлагали са били 136 и 105 коня, пълна скръб.
                          Бмв имаха известния Тдс 2.5 143 коня, а ВАГ 90 и 110 коня тди... И душегуба в аудитата 2.5 150 коня, който е по умрял и от ТДС-а

                          Всичките доста по-спрели от ТС. Ето и какво са мислили хората за тях по това време. https://youtu.be/DkyWrT5HE_w

                          И 20 години по късно тея антиавтомобили идват в България, затапват се всички възможни ЕГР-и, ДПФ-и и катализатори и Ганьо си мисли че кара спортна кола... Докато трови останалата част от населението с черни сажди.

                          Айде нема нужда. Кларксон за дизеловите алфи казва че са за хора, които биха харесали Мона Лиза с мустак... Хора лишени от вкус

                          Друга беше целта на темата де, не знам кой намеси ДАП-аджийската техника, но той е виновен.
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение

                            Ето и какво са мислили хората за тях по това време. https://youtu.be/DkyWrT5HE_w

                            И 20 години по късно тея антиавтомобили идват в България, затапват се всички възможни ЕГР-и, ДПФ-и и катализатори и Ганьо си мисли че кара спортна кола... Докато трови останалата част от населението с черни сажди.

                            Друга беше целта на темата де, не знам кой намеси ДАП-аджийската техника, но той е виновен.
                            От клипа, който си дал поне аз, с моя скромен английски разбирам, че чичката първоначално се чуди как може в алфа да сложат дизелов двигател, но после като покара каза, че звука е най-добрият, който е чувал от дизел, и че е впечатлен от динамичните характеристики на колата. Накрая посланието е - покарайте и вие - може напълно да си промените представата за "дизела".

                            От чисто любопитство да те питам тази твоята 156-ца Туин Спарк първа кола ли ти е? Ако е така, разбирам ентусиазма ти.

                            Иначе за кюмбето (JTD) е мнооого далече е от определението "спортна", също толкова далеч, колкото е и туин спарка. Но фактите са, че с чип жтд-то върви доста по-приятно от туин спарк също с чип. Ти не се съгласяваш, в което няма лошо. Единственият начин е да се убедиш на живо.

                            Каквото и да си говорим единствената 156-ца, която може да се нарече спортна е GTA, всичко друго са си средностатистически 15-18 годишни МПС-та

                            Сега остава колегата да туинингова 2.0 TС-а и да покаже нагледно в темата какво и как е направил, за да не стане и тази поредната, в която само си хабим клавиатурите
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • Както и факта че JTD без чип е същата работа като TS-ка.
                              АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
                                Както и факта че JTD без чип е същата работа като TS-ка.
                                Така е. Съгласен съм. Аз написах и по-горе нито едното, нито другото е критерии за "бърз" автомобил. Нормална кола, за да си вършиш ежедневната работа и да стигаш от т.А до т.Б.

                                Въпроса беше, че колегата иска да туинингова ТС-а. Което в пари, за да се случи нещо трябва да вкара поне едни 2000лв (валове, генерация, работа по главата, преправяне на софтуера). Докато в жтд, ако се налеят същите тези 2000лв, резултата ще е доста по-добър.

                                С оглед на това се опитахме няколко човека да му подскажем да не се хвърля в "тежкия" тунинг на ТС, а като има мерак да я чипоса и да спре до там, но пак нещата се объраха на дизел-бензин.
                                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                                FIAT Coupe 16VT
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X