If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Иначе за дебитомерите, все си мисля, че ако въздушният филтър е сменян овреме и не е имало проблеми с въздуводите и картерната вентилация, трябва да не е мръсен!
+1.Моят съм го проверявал няколко пъти и видимо е чист(картерните газове са изведени навън).Но се питам дали все пак сензорът не е "омазнен" ,и не мога да го видя с просто око.Засега карам на принципа:Нещо щом работи,не се пипа!
Значи след 26.12 всяка вечер съм свободен (предполагам 22:00 е ок като час). OMV Горубляне или ШЕЛ на околовръстното срещу камерата - където ти е по-удобно.
Аз пък днес ми се стори че играх с някакъв 2.4 с чип...Комби 156 2.4 черна с надпис drag.bg ....a може и да е било 1.9 но ме държа на 3та...
Някой с дизел да иска да ме приземи малко
Attached Files
Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over ((((( ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it... ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY... by RUBIG service
Направихме няколко старта:
40@2ра до 160 ми прави 2-3 коли, от 45-50 разликата намалява, но не значително.
От място ще е интересно, но беше много хлъзгаво и нямаше смисъл.
Срещу на Furious155 1,8-цата направихме 2 старта,
като първия от 30 на 1ва и само въртяхме гуми и излязох с доста напред накрая. После от 55-60 на 2ра до 160 и бях с 2-3 коли пред него.
Като се постопли се разбрахме да направим стартове от място, понеже с летящ старт е трудно да се нагласят идеални обороти за бензин vs дизел при еднаква скорост.
Нещата, които съм правил по 156-цата с цел "вървеж" са:
- затапване на ЕГР + софтуерно изключване,
- премахване на катализатора
- чип от Дани (Dagi), който по негови думи е "нормалния", а не възможно най-напънатия, защото колата се кара ежедневка и искам да е максимално дълго време в кондиция без да се троши (изминал съм така вече 20 000 км и всичко е чук! )
MAP, Дюзи, Помпа, Турбо, Кулер, въздушен филтър хартиен и турбопътищата са фабричните, както е излязла колата от завода 2003г Съединителя и маховика също не са сменяни!
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Comment