Известие

Collapse
No announcement yet.

Леко раздвижване на 2.0TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • с премахването на баланс валовете се затапва и мазането им и така се подобряват условията за мазането на лагерите в мотора, особено биелните Налягането в мотора се покачва значително ... и примерно караме вече с 5w40 масло в състезателни условия и пак с предостатъчно налягане, дори става възможно и с 5w30 да се кара ако няма да се пържи по писти колата

    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
    YouTube
    evo2 600

    Comment


    • Следя темата с интерес, но до момента така и не успях да схвана дали авторът има намерение "леко да раздвижи" туин спарк-а, има ли напредък в раздвижването. До момента всичко, което чета е чиста теория и предположения кое как щяло да бъде, ако едикакво си Ами хайде леко го раздвижете този спарк бе, пък лятоска може да продължите с по-сериозната рехабилитация. Или перифразирайки известната кино творба на Серджо Леоне - "За няколко коня повече"
      Last edited by dansguardian; d.m.y г., 08:49.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • Аз се чудя как този труден и с нисък потенциал 2.0 16в ТС мотор успява да извади 275к.с. в състезателна кола в серията на британски шампионат за туристически автомобили при това с 1 дросел и 8400 оборота?

        Comment


        • Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
          Аз се чудя как този труден и с нисък потенциал 2.0 16в ТС мотор успява да извади 275к.с. в състезателна кола в серията на британски шампионат за туристически автомобили при това с 1 дросел и 8400 оборота?
          С много пари....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • То хубаво ама явно има какво да даде мотора, който реално е същия спарк просто доработен... И всички останали мотори подобни ще им трябва същите много пари да станат 270 коня...

            Comment


            • А сигурно ли е, че този мотор от шампионата е със същите спецификации? Хода на биелите и диаметъра на цилиндрите, също така със затапени балансиращи валове ли е? Преди време се бях опитвал да намеря много подробна информация, но май нещо не успях. Няма ли някъде описано всичко.. електроника, главата с другите клапани, валовете, блока.. за да видим къде е ключа от палатката.
              Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
              Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
              Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

              Comment


              • Рейсърите ползват блок без тоя "израстък" с балансиращите валове.
                Демек, като от 1.8.
                Иначе bore и stroke са същите като за 2.0.

                Между другото всички актуални 2.0турбо бенз мотори в момента, които БМВ, Ауди, VW, мерцедес и т.н. предлагат са с подобни характеристики - 82х93 (+/-1мм) и два балансиращи вала.
                Имат и variable valve timing, всмукател с променлива дължина...
                Така че си е доста модерен мотор спарка, дори по сегашните стандарти... само турбо му липсва. Но пък няма лаг.
                156 2.0TS

                Comment


                • Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                  То хубаво ама явно има какво да даде мотора, който реално е същия спарк просто доработен... И всички останали мотори подобни ще им трябва същите много пари да станат 270 коня...
                  Състезателния мотор няма допирна точка до фабричния. И да, трябват много пари. И ако пък е Хонда S2000 примерно, много малко още горница в пари ще ти трябва, за да докараш 270 при стандартни 240.
                  НО в състезателни условия, живота на мотора е един, в серийна кола е друг. Хонда, за да си позволят, да извадят сериен 240 коня мотор, значи е достатъчно надежден. Това е факт.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                    Състезателния мотор няма допирна точка до фабричния. И да, трябват много пари. И ако пък е Хонда S2000 примерно, много малко още горница в пари ще ти трябва, за да докараш 270 при стандартни 240.
                    НО в състезателни условия, живота на мотора е един, в серийна кола е друг. Хонда, за да си позволят, да извадят сериен 240 коня мотор, значи е достатъчно надежден. Това е факт.
                    В Холания хората се занимават да ги правят и изкарват тази мощност с оригинален колянов вал.

                    Comment


                    • Kaто каза Холандия и се сетих за www.squadra-tuning.nl
                      Има доста интересна информация в сайта на тея пичове и всичката е добре разбираема чрез гугъл преводач. (Превеждайте си от холандски на английски и става перфектно. На български не е сполучливо.)

                      Можете да видите реалните числа (коне, нм) които различните модели алфи вадят на диното и евентуален чип тунинг.

                      -Например 2.0JTS изкарва само 145 от обещаните 166 коня... 2.0ТС Е3 е 146кс.

                      -1.8 и 2.0 евро2 си покриват заводските данни (144 и 155) , а 1.6 дори има 2 коня в повече.

                      -3.0 Е2 реално има 228 коня - 8 "бонус" , а ГТА - 7 минус.

                      Има и дизели също.
                      Enjoy.
                      Last edited by dhtj; d.m.y г., 17:26.
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                        Това с махането на ремъка е простотия... За да има истински ефект - сваляш мотора долу и махаш баланс валовете както си му е реда.
                        На моя спарк, единствено ще забода рошави валове и ще го карам докато не роди ...а после живот и здраве Ламперди с lsd.

                        ЛАМПРЕДИ


                        Идва от АУРЕЛИО ЛАМПРЕДИ, инженер проектант предимно на състезателни двигатели. Противно на това, че е най-известен с двуваловия мотор на фиат, ЛАМПРЕДИ е световно известен с 12 цилиндровите двигатели за СКУДЕРИЯ ФЕРАРИ, после двигатели за Ферари и за АБАРТ и т.н.

                        http://www.facebook.com/VenturaGarage
                        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                          Аз се чудя как този труден и с нисък потенциал 2.0 16в ТС мотор успява да извади 275к.с. в състезателна кола в серията на британски шампионат за туристически автомобили при това с 1 дросел и 8400 оборота?
                          1-во s2000 с 4 двоселови клапи
                          2-ро диаметъра на буталото е пораснало на 86мм
                          а хода е намален на 86мм
                          или казано е сменена конфигурацията на кмм
                          3-то степента на сгъстяване е 14:1 което означава че върви на всичко друго ,но не и с обикновен бензин от бензиностанцията
                          4-то изпускателният колектор няма нищо общо с спортните колектори които се продават от различни тунинг фирми
                          5-то 156 смуче въздух от триъгълника в бронята(фронтален въздух) а не като стандартните някаде зад бронята
                          6-то клапаните ,портовете и разпределителните валове са други
                          7-мо няма вече вариатор както и баланс валове
                          няма нужда да се уточнява че и маховика ,съединителя са други а ск. кутия е подменена с сенквенционална,
                          нямаща нищо общо с оригиналната
                          Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
                          Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
                          Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

                          Comment


                          • Разбирам, че TS-а си е малко фабрично форсиран мотор, сравнение с другите марки, но все пак..
                            Ако има:
                            по-големи дюзи, ако се налага понеже си нямам на идея
                            затапени балансиращи валове
                            спортни валове, за които не трябват механични повдигачи или усилени пружини(дано не говоря глупости)
                            грамотно направен изпускателен колектор 4-2-1 или 4-1 с генерация до края
                            портната и полирана глава
                            олекотен маховик може би
                            олекотена шайба на коляновия вал, която продаваха тук по едно време
                            ако се вдигне компресията с много малко?
                            и накрая грамотен ремап на дино
                            Това няма ли да изкара към 190-200 кончета? Преди, когато бях разглеждал в един сайт, имаше едни валчета, който пише, че диапазона им е от 3000 до 8000 оборота, но предполагам, че няма да станат на фабричните пружини и повдигачи?
                            Може и да съм написал някоя щуротия, но нищо.
                            Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                            Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                            Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
                              Разбирам, че TS-а си е малко фабрично форсиран мотор, сравнение с другите марки, но все пак..
                              Ако има:
                              по-големи дюзи, ако се налага понеже си нямам на идея
                              затапени балансиращи валове
                              спортни валове, за които не трябват механични повдигачи или усилени пружини(дано не говоря глупости)
                              грамотно направен изпускателен колектор 4-2-1 или 4-1 с генерация до края
                              портната и полирана глава
                              олекотен маховик може би
                              олекотена шайба на коляновия вал, която продаваха тук по едно време
                              ако се вдигне компресията с много малко?
                              и накрая грамотен ремап на дино
                              Това няма ли да изкара към 190-200 кончета? Преди, когато бях разглеждал в един сайт, имаше едни валчета, който пише, че диапазона им е от 3000 до 8000 оборота, но предполагам, че няма да станат на фабричните пружини и повдигачи?
                              Може и да съм написал някоя щуротия, но нищо.
                              Как се вадят 200 коня от TS 16V, питай ne0, но нещата, които са сменени са повече. Това с фабрична електроника. Никак не е лесно да направиш силен атмосферен TS 16V. За повече коне (които идват с обороти) скоростите вече няма да е добре да са фабричните, защото фабричните трудно превключват в обороти над 7500.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
                                Разбирам, че TS-а си е малко фабрично форсиран мотор, сравнение с другите марки, но все пак..
                                Ако има:
                                по-големи дюзи, ако се налага понеже си нямам на идея
                                затапени балансиращи валове
                                спортни валове, за които не трябват механични повдигачи или усилени пружини(дано не говоря глупости)
                                грамотно направен изпускателен колектор 4-2-1 или 4-1 с генерация до края
                                портната и полирана глава
                                олекотен маховик може би
                                олекотена шайба на коляновия вал, която продаваха тук по едно време
                                ако се вдигне компресията с много малко?
                                и накрая грамотен ремап на дино
                                Това няма ли да изкара към 190-200 кончета? Преди, когато бях разглеждал в един сайт, имаше едни валчета, който пише, че диапазона им е от 3000 до 8000 оборота, но предполагам, че няма да станат на фабричните пружини и повдигачи?
                                Може и да съм написал някоя щуротия, но нищо.
                                Излизат около 165-170 коня по спомен на Миро QV то. А в цифрово отношение си на около 5 илядо лева, добре ли е



                                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                                Как се вадят 200 коня от TS 16V, питай ne0, но нещата, които са сменени са повече. Това с фабрична електроника. Никак не е лесно да направиш силен атмосферен TS 16V. За повече коне (които идват с обороти) скоростите вече няма да е добре да са фабричните, защото фабричните трудно превключват в обороти над 7500.
                                ШШШ не са аби колега Боби, само който не е правил/ давал пари не знае как се помпа мотор. Инак влизаме в някои сайт с шарени картинки, кое прочели кое не, и гледаме 200-300-400 коня и после обясняваме на другите. Похвално е ,че младежта се интересува разбира се, но не всичко де хвърчи се яде.

                                Поста ми е принципен, не целя да се заяждам с никой, да обиждам, да подклаждам безмислени спорове
                                Last edited by thecleaner; d.m.y г., 23:17.
                                Fiat Punto 1.4GT 1996
                                Hyundai Tucson 2.0 2007
                                Renault Clio 1.5 2019

                                Comment

                                Working...
                                X