If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колега, ако си пробвал или като пробваш, сподели как се държи на сняг
Гумите, с които я купих са 2005 година, иначе доста добре като грайфер, ама не като нови. Много по-лесно тръгва, спирането е все тая. Никъде не задира, другите коли са се погрижили да изринат снега. Иначе качване на бордюр не е никакъв проблем, на същото място със старата (156 1. трябва да се засиля, иначе нямам шанс.
Не знам кой ме урочаса, но вече месец и няколко дни съм без Crosswagon-a. Надявам се до края на седмицата да я оправят. Фара се оказа твърде дефицитен, а и Армеец забавиха нещата допълнително. Хубавото от цялата история е, че поне ще съм с нов оригинален фар, което е някакво успокоение.
Какво да ви кажа? Окачването е зле, следващата ми стъпка ще е да сменя предните амортесьори и да сложа гресьорки на всички подвижни части. Полиуретана не се окача окончателно решение.
След чипа върви добре. Харчи градско 10, извън 6.5. Ако пусна климатика +2.
Имах ядове с фаровете, но всичко тръгна откакто ми я блъснаха.
Задната врата трябва да се тръшка, иначе не може да се затваря.
Иначе много си ме кефи, сега ще я разхождам до Гърция.
Какво да ви кажа? Окачването е зле, следващата ми стъпка ще е да сменя предните амортесьори и да сложа гресьорки на всички подвижни части. Полиуретана не се окача окончателно решение.
След чипа върви добре. Харчи градско 10, извън 6.5. Ако пусна климатика +2.
Имах ядове с фаровете, но всичко тръгна откакто ми я блъснаха.
Задната врата трябва да се тръшка, иначе не може да се затваря.
Иначе много си ме кефи, сега ще я разхождам до Гърция.
Колега относно задната врата пробвай да регулираш двете тампончета на вратата и ако има някаква неточност при ключалката може самата нея да я регулираш малко. Мен ме бяха трснали леко отзад и след ремонта не ми се затваряше добре вратата, но с малко настройки се получи.
И така. Равносметката за почти 2 години с Crosswagon-а.
Окачването винаги е в скърцащо състояние, полиуретана въобще не помага, рециклирането на шарнири е временно решение. Чаках амортисьори от Ауто Италия 2 месеца. Боята много лесно се наранява. Задната врата трябва да се тръшка, за да се затваря.
Ксенона е твърде проблемен, предната машинка за нивото ми се беше прецакала.
За двигателя не мога да кажа нищо лошо, но заобикалящата го кола не е с нужното качество, което трябва да бъде.
Говоря в минало време, защото преди няколко дни се разделих с колата, минавам на друга марка, тотално различен клас автомобил и скоро няма да си помисля за Алфа.
Comment