Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се прави блок на 8 цилиндров двигател...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как се прави блок на 8 цилиндров двигател...

    Ето

    http://www.youtube.com/watch?v=QsmiIeAk ... ed&search=
    sigpic
    Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
    " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
    "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

  • #2


    не е истина за какво иде реч.някой хора са много напред с матеряла.
    ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


    Renault Megane II Grand Tour-2004г

    Comment


    • #3
      Мале мале... За бога тая фреза реже все едно масло..С такава лекота..>такава точност... Направо ми е мечта да гледам такава машина наживо...Бахти и кефа прави това нещо :P :P :P
      Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
      exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
      ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
      ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
      by RUBIG service

      Comment


      • #4
        5-6 години им се "радвах" на такива машини даже се занимавах с поддръжката им, доста е интересно да ги гледаш когато извършват някои операции и още по интересно е като и превърти "мозъка" и хвъркат разни железа от тях

        Comment


        • #5
          Тва мое да стане само ако блока е алуминиев...въпреки това фрезата е невероятна.
          Mitsubishi Outlander
          Mitsubishi Space Star
          Daihatsu Terios

          Comment


          • #6
            нечовешка играчка.......
            '97 155 1.8 16V
            GMC YUKON DENALI 5.7 V8
            the cost of living is dying...everybody pays...
            sigpic

            Comment


            • #7
              А по принцип не се ли леят блоковете?
              Lexus IS200

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Mind_Control
                А по принцип не се ли леят блоковете?
                За алуминииевите доколкото знам не....Леенето е много сложен процес и много неща могат да се прецакат при изработката на нещо такова...А и още повече, изработване на специални калъфи и т.н. е много скъпо...Както се вижда фрезата се справя без никакъв проблем..Работи уникално точно и значително по ефтино от леенето...И все пак говорим за алуминиев блок

                П.П това лято като гледам ще работя на няколко CNC и Mazaka Nexus-400

                EDIT: Ами незнам, но то реално няма друг начин да се направят тия блокове ако не се отлеят първо...Аз мисля, че колегата говореше за по специфичните неща, точно нещата показани на самата обработка с фрезата и образуваните форми в следствие...
                Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                by RUBIG service

                Comment


                • #9
                  Блоковете се ЛЕЯТ, а след това се обработват машинно, няма как да стане без обработки! Едното не замества другото, технологията е такава, леят се в кокили (не калъфи) със топяеми сърца (правят се от пяна, която след изливането на метала се издухва и се получават вътрешните повърхнини, които при един двигателен блок са много и сложни). навремето в МЕИ ни пускаха филми за леене на блоковете на ФИАТ в Мирафиори завода, беше много интересно....
                  sigpic
                  === 75 1.8 T '86 ===
                  === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                  If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от VFTI
                    Първоначално публикувано от Mind_Control
                    А по принцип не се ли леят блоковете?
                    За алуминииевите доколкото знам не....Леенето е много сложен процес и много неща могат да се прецакат при изработката на нещо такова...А и още повече, изработване на специални калъфи и т.н. е много скъпо...Както се вижда фрезата се справя без никакъв проблем..Работи уникално точно и значително по ефтино от леенето...И все пак говорим за алуминиев блок

                    П.П това лято като гледам ще работя на няколко CNC и Mazaka Nexus-400

                    EDIT: Ами незнам, но то реално няма друг начин да се направят тия блокове ако не се отлеят първо...Аз мисля, че колегата говореше за по специфичните неща, точно нещата показани на самата обработка с фрезата и образуваните форми в следствие...

                    За точността на фрезата съм съгласен, но за това, че е по ефтино мисля, че не е точно така. А иначе си мисля, че се леят и после се дообработват контактиращите поврхности, за да се постигне определена точност. Аз поне като си гледам моя блок ми изглежда повече, все едно е лят..
                    Lexus IS200

                    Comment


                    • #11
                      Естествено,че се леят,и алуминиевите,и чугунените блокове и глави.Известен е и българският метод за леене с противоналягане,което гарантира минимално количество дефекти в материала и струпване на по-малко вътрешни напрежения Дообработката се извършва с координатни фрезови машини с ЦПУ и шлайф-машини с ЦПУ
                      Аlfa 164 Super 2.5TD

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от VFTI
                        Първоначално публикувано от Mind_Control
                        А по принцип не се ли леят блоковете?
                        За алуминииевите доколкото знам не....................................цес и много ....................... алуминиев блок

                        EDIT: Ами незнам, но то реално няма друг начин да се направят тия блокове ако не се отлеят първо...Аз мисля, че колегата говореше за по специфичните неща, точно нещата показани на самата обработка с фрезата и образуваните форми в следствие...
                        :P
                        Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                        exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                        ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                        ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                        by RUBIG service

                        Comment

                        Working...
                        X